Hvad Frillerup???

Her kan i poste links til jeres huse.
Snakke om hvad i syntes ville være en god ide at få bygget.
I bund og grund snakke om huse i Frillerup.

Hvad Frillerup???

Indlægaf Annie » 17. nov 2006, 14:44

Vil meget gerne vide hvad det der Frillerup er for noget
Brugeravatar
Annie
Simmerbarn
Simmerbarn

Geografisk sted: Haderslev

Indlægaf Briher » 17. nov 2006, 15:04

Kort fortalt er Frillerup er et nabolag, med simmere og huse som ligner medlemmerne herinde.
Alle interesserede har lavet deres eget hus og dem selv som sim-selv og uploadet et hus med simmer(e) til ea's side.
Huset skal downloades og lægges på en bestemt plads i et Frillerup nabolag, så alle har et ens nabolag med de samme simmere. Der er der gennem tiden blevet nogle sjove historier ud af.

Men der står meget mere om det i http://www.sims2you.dk/phpbb2/viewforum.php?f=29
Hilsen Briher
Briher
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Annie » 17. nov 2006, 16:18

Men hvad kan mar bruge det nabolag til....
Brugeravatar
Annie
Simmerbarn
Simmerbarn

Indlægaf albert » 17. nov 2006, 16:58

spille i, er det er ikke spænde at spilel med personer som du "kender" og så bliver er engang i mellem lavet historier over det, og nogen af dem er meget gode...
Nu er sommeren kommet vi skal ud på mark og sti,
synge sang rundt om bålet og sove i det fri,
vi er seje, vi er rå, det er os der er de blå,
det er derfor vi har uniformen på.!

Profil billedet er venligs udlånt af Hay fra sims2-fun.dk
Brugeravatar
albert
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: aalborg

Indlægaf Briher » 17. nov 2006, 16:59

Frillerup kan bruges som alle andre nabolag .... man kan spille med simmerne.

Det sjove ved Frillerup er den variation der er, ved at alle husene er så forskellige, fordi de er lavet af forskellige personer. Frillerup er ikke nær så ensartet som mine andre nabolag, hvor jeg selv har lavet alle husene eller de var i spillet i forvejen.

Og (ikke at forglemme) så er simmerne personer man "kender". Specielt de historier, der er kommet ud af det er sjove fordi de alle omhandler de simmere man selv har i spillet ... og en selv.
Tænk jer hvad de andre kan finde på at gøre ved ens sim-selv :lol: Nogle er sprunget ud fra et tag, sendt til psykolog, har spist af skraldespanden, blevet vampyr o.s.v.
Hilsen Briher
Briher
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Annie » 17. nov 2006, 18:51

er det noget man skal donwnloade eller er det nodet som man spille online og hvordan kommer man med i det
Brugeravatar
Annie
Simmerbarn
Simmerbarn

Indlægaf Pusserpien » 17. nov 2006, 19:07

Annie skrev:er det noget man skal donwnloade eller er det nodet som man spille online og hvordan kommer man med i det

prøv at læse HER :wink:
Simsfreak så det batter

Billede
Brugeravatar
Pusserpien
Redaktør
Redaktør

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf Annie » 17. nov 2006, 19:12

Har jeg læst men forstår det ikke helt ...... skal nogle gamge har det ind med en skovl :oops: sorry
Brugeravatar
Annie
Simmerbarn
Simmerbarn

Indlægaf Pusserpien » 17. nov 2006, 19:57

Annie skrev:Har jeg læst men forstår det ikke helt ...... skal nogle gamge har det ind med en skovl :oops: sorry

NEPHI!! ANN-BIRTHA !! KOM OG HJÆLP
Simsfreak så det batter

Billede
Brugeravatar
Pusserpien
Redaktør
Redaktør

Indlægaf Nephisariah » 18. nov 2006, 07:46

OK....... (det bliver vist ern hård nød at knække :roll: )....

Frillerup er et pragtfuld nabolag som vi alle der allerede er flyttet til elsker at bo i. Det er et sted hvor vi kan lade simmere der ligner os selv flytte til. Huset som vores simselv bor i er enten magen til det vi selv bor i, har boet i eller drømmer om at bo i.

Frillen lavede vores elskede nabolag sidste efterår, og efter en afstemning på demokratisk vis blev navnet Frillerup vedtaget.

Der er ind imellem blevet skrevet meget forskellige historier om os der bor i byen på både godt og ondt. De historier kan du læse i Forummet under emnet "Frillerup historier". Den seneste er en historie om vores kære bormesterfrue (Pusserpien) der er blevet bortført af en vampyr...
Du finder alle historierne her:

http://www.sims2you.dk/phpBB2/viewforum ... 25ed4e81cc

Meget kan vi sige om Frillerup men vores allesammens Frillerup er ikke bare en bydel (eller midtby), den er meget mere.... Frillerup har en Simka-brugs, et diskotek, sin egen skrædder, sin egen katedral (en meget flot kirke hvor alle kirkelige handlinger bliver foretaget (bygget af Frillen))......

Vi har vores egen borgmester med frue (akja den stakkels borgmesterfrue, når jeg tænker på en af vores historier omkring hende kommer jeg til at tude :crymadly: :crymadly: , vores egen redaktør af Pladderavisen, vores egen sharif og meget, meget mere.....jeg kan blive ved Frillerup indeholder så mange spændende ting!!! Jeg kunne blive ved.........

Men hvis du virkelig vil vide hvad Frillerup er kan du i virkeligheden kun gøre en ting:

Downloade nabolaget (Frillerup ligger den sig til den by som du selv har oprettet inde i dit simsspil lige efter alle dem som Maxis har lavet (Veronaville, Særby og Nydeligrup), vi kalder det "det 4. nabolag" (har du tilllægspakken "Seasons" ligger det sig i "det 5. nabolag!!!), men du kan også kalde det den 1. brugerlavede nabolag))

Du finder det her under emnet "grunde og placeringer":

http://www.sims2you.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=300

Her finder du også et kort hvor du kan se hvor de forskellige downloades skal ligge.

En grund kunne f.eks. hedde:

A014 - Æblelunden 1 (4x3)

Hvordan skal jeg finde ud af at placere grunden?

A014 - er den beliggenhed "Æblelunden 1" har på kortet og er en grund der er størrelsen 4x3. Du skal så finde "A014" på kortet og vupti så ved du at her skal netop det hus ligge (pt er dennne grund ledig).... selve installeringen af husene er beskrevet i mit indlæg her:

http://www.sims2you.dk/phpBB2/viewtopic ... =frillerup

Alle grunde der er markeret med grønt er reserveret og alle grunde der er røde er bebyggede grunde der er klar til at downloade og alle de sorte er ledige grunde.

Uha, det blev vidst en længere smørre, men jeg håber jeg har givet dig et indblik i hvad Frillerup er!!!

KnazZZ
Nephisariah :wink:
Senest rettet af Nephisariah 24. jun 2007, 05:56, rettet i alt 1 gang.
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Randers

Indlægaf Annbirtha » 18. nov 2006, 09:35

Hold da k... Neph, ja den forklaring må da være til at forstå, godt formuleret og du har vist rundet alle hjørner der.
Et 10 tal til dig *og selvfølgelig den sædvanlige Download :laughing4:
Jeg håber Anni har fået svar på hendes spørgsmål, ellers må du prøve at specificere hvad specielt du ikke forstår. :D
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf Nephisariah » 18. nov 2006, 10:31

Annbirtha skrev:.....Jeg håber Anni har fået svar på hendes spørgsmål, ellers må du prøve at specificere hvad specielt du ikke forstår. :D

..... :hotsummer: ja, jo.... :bigwave: tak, tak..... Ann.... j det var en ordenlig smørre jeg begav mig ud i......

Men som Ann siger, Anni, hvis der var noget af det du ikke forstod, så skriv helt nøjagtigt hvad det er ....... og så prøver vi igen :hotsummer:

KnazZZ
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Indlægaf Pusserpien » 18. nov 2006, 11:43

Annbirtha skrev:Hold da k... Neph, ja den forklaring må da være til at forstå, godt formuleret og du har vist rundet alle hjørner der.
Et 10 tal til dig

Ej ...jeg synes den var et 12 tal værdigt :clap:
Simsfreak så det batter

Billede
Brugeravatar
Pusserpien
Redaktør
Redaktør

Indlægaf egon.weber » 9. nov 2007, 01:53

Giver gerne den forklaring 13, med pil opad, selv jeg fattede meningen i galskaben :lol:
Ps! der er osse en sort grund i nydeligrup, så ikke et ukendt begreb :wink:
Klaskerdanser en hilsen fra det nordfynske.
Egon
Billede
Brugeravatar
egon.weber
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Veflinge

Indlægaf Nephisariah » 9. nov 2007, 09:16

Emnet er hermed låst, da emnet efterhånden har et helt år "på bagen".
Vær sød at tjekke, datoen for de seneste 2-3 indlæg, før I tilføjer noget nyt...
Mvh
Moderator
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Tilbage til Frillerup Huse & grunde