Vil gerne være med, men skal lige ha nogle ting på plads...

Her kan i poste links til jeres huse.
Snakke om hvad i syntes ville være en god ide at få bygget.
I bund og grund snakke om huse i Frillerup.

Vil gerne være med, men skal lige ha nogle ting på plads...

Indlægaf pernille » 17. nov 2006, 11:06

Jeg kunne godt tænke mig at prøve at være med i Frillerup, hvis der er plads, så jeg har futtet lidt rundt i den her del af forum for at finde hoved og hale i regler osv. Der er lige et par småting jeg ikke forstår... Hvordan reserverer man en grund? Hvor kan man se oversigten over grundende? Hvor downloader jeg Frillerup? Har ledt i Downloads-sektionen :) ...og så forstod jeg ikke helt det med husene... Man skal uploade 2 huse på EA, eller hvad? Det med, og det uden bruger-objekter? Til sidst vil jeg lige spørge, om det er tilladt at bruge objekter, som jeg har downloaded fra diverse sider?
Brugeravatar
pernille
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Glamsbjerg

Re: Vil gerne være med, men skal lige ha nogle ting på plads

Indlægaf Pusserpien » 17. nov 2006, 11:19

pernille skrev: Hvordan reserverer man en grund? sender Frillen en PB Hvor kan man se oversigten over grundende? Her #4Hvor downloader jeg Frillerup? osse her # 2...og så forstod jeg ikke helt det med husene... Man skal uploade 2 huse på EA, eller hvad? ja Det med, og det uden bruger-objekter? ja Til sidst vil jeg lige spørge, om det er tilladt at bruge objekter, som jeg har downloaded fra diverse sider? ja, men kun i den urene version :wink:
Simsfreak så det batter

Billede
Brugeravatar
Pusserpien
Redaktør
Redaktør

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf pernille » 17. nov 2006, 11:32

Hmmm... undskyld... :oops: men hvad er en "uren version"? ...og så er der lige det med det talsystem... Hvis jeg skriver A034 til Frillen, får jeg så en privatgrund i størrelsen 3x4?
Brugeravatar
pernille
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Indlægaf Annbirtha » 17. nov 2006, 11:56

Hej Pernille :D
Du kan jo se ale grunde og deres placeringer her:
http://www.sims2you.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=300
hvis du scoller endnu længere ned af siden, vil du se størrelsen på de forskellige grunde.
At grunden er uren, mener Pusserpien bare at der er costum content i, altså ting der ikke er lavet af Maxis, bortset fra vægge, gulve og terræn, altså ting fra f.eks modthesims.
Vi ser helst en ren grund uden recolors og diverse, derved er du også mere sikker på at folk vil Downloade din grund.
Men du må gerne lægge en grund med recolors op til Download, men skal samtidig også have en "ren" grund vi kan Downloade.
Håber det gav lidt mening. :wink:
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf pernille » 17. nov 2006, 12:19

Nu fes den ind :D Takker:) Jeg bakser videre med det:)
Brugeravatar
pernille
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Tilbage til Frillerup Huse & grunde