Family Fun Xtra pakken - Nyttigt info om hvad den indeholder

Her kan i snakke om de objektpakker som EA udgiver ind imellem de normale udvidelsespakker.
Der må også snakkes om hvad i gerne vil se af nye objekter til spillet.

Family Fun Xtra pakken - Nyttigt info om hvad den indeholder

Indlægaf Frillen » 13. apr 2006, 13:57

Vi købte The Sims 2 Family Fun Xtra pakken i går og jeg har installeret den i mit spil.
Vi betalte 129,95 kr for den i Fona, hvilket jeg synes er ret dyrt for så lille en booster pakke.
Efter et hurtigt gennemsyn, vil jeg gerne give jer min vurdering af denne pakke og hvordan den påvirker jeres spil, men først vil jeg lige vise jer hvad EA selv skriver om pakken i deres reklame:

EA skrev:The Sims 2 Family Fun Stuff Pack

Must-Have Items for your Sims' Entire Family!

Add excitement to your Sims' family with this all-new collection of furniture, clothing, and décor. Decorate the home with an assortment of cool new furnishings, including upscale living room items and adventurous bedroom sets. Dress your Sims in matching attire for an amusing day out with the family. With 60 new items from castle beds to cruise ship replicas, your Sims now have more stuff for family fun.

Husk at de siger 60 nye ting!

Først og fremmest er installationen af denne pakke nøjagtigt ligesom deres normale udvidelsespakker, der skal indtastes et serienummer som står bagpå manualen.
Efter installationen kræver spillet pludselig Family Fun CD'en i drevet for at du kan starte spillet(modsat julepakken som bare krævede den sidste udvidelsespakke CD).

Her er en liste over hvad denne pakke indeholder(informationer omkring objekterne er baseret på en kollektionsfil som de har inkluderet), antallet tøj og andre bodyshop ting er baseret på en optælling i bodyshop):

Objekter i købekataloget: 36 ting
Objekter i Byggekataloget: 21 gulvfliser
Objekter i Byggekataloget: 50 vægge

Bodyshop ting:(tallene i paranteserne er antallet af omfarvninger af den samme ting)

Kvinder:
Tøj til ældre: 1(3)
Tøj til voksne: 1(3)
Tøj til teenagere: 1(3), 1(3)
Hår til børn: 1(4),1(4),1,1
Briller til børn: 1(4)
Tøj til børn: 1(3), 1(3), 1(3), 1(4), 1(4), 1(4), 1(4)
Tøj til tumlinger: 1(6)

Mænd:
Tøj til ældre: 1(3),
Tøj til voksne: 1(3),
Tøj til teenagere: 1(3)
Hår til børn: 1(4),1(4)
Briller til børn: 1(4)
Tøj til børn: 1(3), 1(4), 1(4), 1(4)
Tøj til tumlinger: 1(3)

Dette giver et totalt antal af nye ting i Family Fun Xtra pakken:
Nyt tøj: 20
Nye frisurer: 6
Nye briller: 2
nye objekter i købemenuen: 36
Nye gulvfliser i byggemenuen: 21
Nye tapeter i byggemenuen: 50

Yderligere vil denne pakke kræve at andre har Family Fun Xtra pakken installeret i deres spil for at kunne bruge et hus eller sim som du har lavet, også selvom du ikke har brugt ting fra denne Xtra pakke(ligesom ved en normal udvidelsespakke)
Dette kan man dog komme udenom ved at brugeSims2Pack Clean Installer når man installerer et sådant hus, objekter fra Xtrapakken som er brugt i dit hus vil dog ikke blive vist i andres spil medmindre at de selv har pakken installeret, ellers virker huset fint.

Dette var rent faktisk hvad Family Fun Xtra pakken indeholder, så spørgsmålet er om den er pengene værd?

Jeg kan ikke tale på jeres vegne, jeg vil lade jer selv bedømme dette, nogle vil finde den rigtigt god og andre vil ikke kunne lide den.

Min personlige vurdering er:

Jeg har aldrig nogensinde været så skuffet over en udgivelse til dette spil.
Denne pakke vil højest sansynligt blive afinstalleret fra mit spil og aldrig nogensinde blive brugt mere, mest af alt pga. det mærkelige krav om at have Family Fun Xtra pakken installeret for at folk kan installere huse på normal vis som jeg har lavet selvom de ikke indeholder nogle af tingene fra pakken.
EA siger at pakken indeholder 60 nye objekter??
Hvor er de sidste 24 objekter??

Rent faktisk ser det ud som om der er mindre ting end der var i julepakken.
Yderliger siger de fleste af tingene i denne pakke mig intet som helst, jeg synes rent faktisk at en stor del af tingene er direkte grimme og uinteressante når man ser dem i spillet.

Jeg vil dog formentligt købe den næste pakke de udgiver, jeg er simpelthen sådan et sims fjols at jeg bare er nødt til at eje alt hvad der bliver udgivet til dette spil.
Jeg håber bare ikke at jeg skal opleve en lignende skuffelse igen :?
Hvis jeg skal give denne pakke en karakter på 13-skalaen, så vil det være et 03.
Den dumper simpelthen Big-time i min karakterbog, EA tag jer sammen!
Vi har jo set de kan lave noget ordentligt :wink:
Senest rettet af Frillen 13. apr 2006, 14:39, rettet i alt 1 gang.
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf Søren » 13. apr 2006, 14:10

Det er meget rart du lige har skrevet lidt om pakken, hvad du synes om den og hvad den indeholder :D
For så kan jeg vurdere om jeg vil bruge penge på den, og det har jeg så fundet ud af, at det vil jeg ikke. Det lyder også sindsygt dyrt, 130 kr for den, jeg gav kun 70 kr. mere for OFB :?

Så den får butikkerne lov at beholde :wink:

Men igen, rigtig godt du lige skriver lidt om den Frillen :D
Venlig hilsen
Søren
Brugeravatar
Søren
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Odense

Indlægaf kervern » 13. apr 2006, 14:30

Tusind tak for anmeldelsen Frillen.
Nu er jeg overbevist om at jeg ikke skal have den pakke.... :)

130 kr. tsk...
Kervern

Lige børn leger bedst, men de skæve har det sjovest! (Rune T. Kidde)
Brugeravatar
kervern
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Københavns amt

Indlægaf Dads » 13. apr 2006, 14:40

Ja tak skal du have Frillen. Jeg har ikke helt vidst om jeg skulle købe den, for jeg synes ikke den så særlig spændende ud, men jeg vil jo gerne have meget af det med sims der kommer, det skal man jo næsten som rigtig sim fan, men denne pakke har bare ikke fanget mig. Så tak for det, nu ved jeg den ikke er værd at købe, så har jeg sparet de penge :D
Billede<- EA Sim Side.
Brugeravatar
Dads
Filosofisk sim
Filosofisk sim

Geografisk sted: Sydfyn

Indlægaf Chrille » 13. apr 2006, 17:27

Jeg har købt den...
Men kun fordi jeg er simsoman og vil have alle Sims 2 spil :roll:
På min skala.... en 6,er :?
Helt ærligt så håber jeg denne Glamour Shopping Pack bliver bedre :?
Tak for alt allesammen!:).
Mvh. Chrille
Chrille
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Amager ;)

Indlægaf Sissek » 13. apr 2006, 18:00

Uha, det lyder som om at, mit valg ikke købe var rigtigt. Den pakke kommer heller ikke ind på min pc. Tak for karaktergivningen Frillen.. :lol:
Knus SisseK
Brugeravatar
Sissek
Sim med visioner
Sim med visioner

Geografisk sted: Jyderup

Indlægaf ttsen2004 » 13. apr 2006, 23:15

Tak for anmeldelsen, Frillen :D

Jeg springer også over denne pakke....
Billede = EA sim side.

TILLYKKE med MARC - den lille charmetrold :)
Brugeravatar
ttsen2004
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Østjylland

Indlægaf Annbirtha » 14. apr 2006, 09:34

Hvor heldigt at min ikke blev sendt til tiden, og butikken siger jeg bare kan give besked inden tirsdag hvis jeg vil fortryde ... jeg tror jeg sender dem en mail med det vuns.
Tusinde tak for din fine anmeldelse Frillen, :lol: jeg synes bestemt ikke man skal købe noget der er ringere end Julepakken ..... øv jeg havde lige glædet mig, jeg troede at der måske var mere i pakken, a la Julepakken hvor julemanden og Fatter tid var med. :?
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf Hejren » 14. apr 2006, 11:28

Jeg synes også det var meget nyttig info - tak Frille. Jeg kan vist også godt undvære den - og bruge de 130 kr. på noget andet... :)
Dette medlem er ikke længere aktivt efter eget ønske, og kan derfor ikke svare på indlæg, private beskeder mv.
Hejren
Karriere-sim
Karriere-sim

Hej

Indlægaf Chrik » 17. apr 2006, 08:19

øvv kun det?

jeg troede at der måske var andre måder at dø på i sims da det hedder family fun
nå øv :? (opfattes som skuffet)
Chrik is back! (Oh no!)
Brugeravatar
Chrik
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf kervern » 17. apr 2006, 11:26

Hold da kæft, du har da nogle små psykopatiske tanker Chrik :lol:
Kervern

Lige børn leger bedst, men de skæve har det sjovest! (Rune T. Kidde)
Brugeravatar
kervern
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Københavns amt

Indlægaf Karin » 17. apr 2006, 13:42

Tak for din anmeldelse af family fun, Frillen. Den lyder ikke særligt spændende, tværtimod, så jeg vil spare mine penge.
Brugeravatar
Karin
Voksen sim
Voksen sim

Indlægaf simsekisser » 17. apr 2006, 17:13

Hej Allesammen!

Ja så må jeg jo være den eneste der har en anden mening, jeg har købt den samme dag den udkom, og jeg er altså ikke skuffet :lol: , jeg syntes at det er nogle "sjove" møbler til ungerne, jeg vil da give jer ret i at der ikke er noget særligt i Body-Shop, men hvornår har der været det? deres tapeter er da heller ikke for smarte, men hvornår har de været det? det kan man jo sige om alle deres ting, det er jo en smags sag, jeg tror bare man skal lade være at skrue "Forventningerne for højt op, for det hele kommer jo an på hvad du bruger dit spil til, nogle vil have Bygge-materiale, andrer tøj, og andre igen tapeter og gulve, så det er jo svært at gøre alle glade. :lol:

Kisser
Brugeravatar
simsekisser
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf Hejren » 17. apr 2006, 18:37

Jamen du har da så evigt ret, Simsekisser - og (også den virkelige) verden ville da være kedelig, hvis vi alle sammen havde samme smag og var enige om alting. :wink:

I de klip jeg har set fra pakken, har jeg ikke fundet noget jeg synes jeg MÅTTE have, men du har da ret - der ER da faktisk nogle sjove ting imellem. Men altså - ikke nogen af de ting jeg selv går efter.

God fornøjelse med dit køb. :D
Dette medlem er ikke længere aktivt efter eget ønske, og kan derfor ikke svare på indlæg, private beskeder mv.
Hejren
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Annbirtha » 18. apr 2006, 06:57

Jeg har faktisk ikke fået afmeldt min pakke, så den kommer imorgen med posten, nu er jeg jo så forberedt og så bliver jeg nok ikke så skuffet. :?
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Næste

Tilbage til The Sims 2 Ekstrapakker