The Sims 2 Family Fun Stuff udkommer i april 2006

Her kan i snakke om de objektpakker som EA udgiver ind imellem de normale udvidelsespakker.
Der må også snakkes om hvad i gerne vil se af nye objekter til spillet.

The Sims 2 Family Fun Stuff udkommer i april 2006

Indlægaf Frillen » 25. feb 2006, 14:13

Ja i læste rigtigt ca en måned efter OFB udkommer der en boosterpack med ca 60 nye objekter :D
tjek billedet her: http://www.snootysims.com/family/familyfun.jpg

Egentligt ville jeg hellere have et nyt værktøj til f.eks. at lave vægbilleder i, gulvtæpper osv.
Jeg synes at det er lidt en skam at de har valgt at give os mindre værktøjer end de gjorde til sims 1, der udkom der et nyt værktøj minimum hver halve år, indtil videre har vi kun set 2 :(
Men whatever de objektpakker lyder da også ganske hyggeligt, jeg håber bare at de holder dem i et fornuftigt prisniveau :wink:
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf Chrille » 25. feb 2006, 14:14

Fedt 8)
Tak for alt allesammen!:).
Mvh. Chrille
Chrille
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Amager ;)

Indlægaf Søren » 25. feb 2006, 14:25

Det lyder spændene :shock:

Det er godt vi har en der holder sig opdateret om sådan noget, for det kigger jeg aldrig efter :wink:

Det er sjovest hvis man selv kan lave sinde egne ting, selv om det nok aldrig kommer, kunne jeg godt tænke mig et program som det var nemt og hurtigt at lave møbler i :cry:
Venlig hilsen
Søren
Brugeravatar
Søren
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Odense

Indlægaf Chrille » 25. feb 2006, 14:30

Søren skrev:Det lyder spændene :shock:

Det er godt vi har en der holder sig opdateret om sådan noget, for det kigger jeg aldrig efter :wink:

Det er sjovest hvis man selv kan lave sinde egne ting, selv om det nok aldrig kommer, kunne jeg godt tænke mig et program som det var nemt og hurtigt at lave møbler i :cry:

Til Sims 1 var der et program hvor man kunne sætte sine egne billeder ind i en ramme og importere det til sit spil
Håber der kommer det samme til Sims 2
Mvh. Chrille
Chrille
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Chrik » 25. feb 2006, 17:22

Øhh Chrille det kan man (uden at lave terror i sit spil) lave ved hjælp af simpage ved at recolor eller man kan bruge en metode som jeg ved Frillen har skrevet kan bare ikke lige huske hvor den er :Tænker: :lol: og da jeg skriver emnet så kan jeg ikke lige gå ud af det :wink:
Chrik is back! (Oh no!)
Brugeravatar
Chrik
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Chrille » 25. feb 2006, 17:25

Chrik skrev:Øhh Chrille det kan man (uden at lave terror i sit spil) lave ved hjælp af simpage ved at recolor eller man kan bruge en metode som jeg ved Frillen har skrevet kan bare ikke lige huske hvor den er :Tænker: :lol: og da jeg skriver emnet så kan jeg ikke lige gå ud af det :wink:

Jeg mener Maxis programmer man kan disse ting med er der ikke noget af :?
Mvh. Chrille
Chrille
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf ttsen2004 » 25. feb 2006, 17:29

Okay, jeg er så i gruppen, der er forfærdelig glad for at der er nogen der vil lave alle disse fede ting til mit spil for mig - for ellers fik jeg ALDRIG taget mig sammen til at lave det selv... :D

Men jeg er så også typen der 100 gange hellere vil downloade et fedt hus end selv at lave det - jeg ærger mig bare nogengange over at det ikke også er møbleret :oops:

Tror ikke det er fordi jeg er doven - men tiden er en væsentlig faktor her :D
Billede = EA sim side.

TILLYKKE med MARC - den lille charmetrold :)
Brugeravatar
ttsen2004
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Østjylland

Indlægaf Søren » 25. feb 2006, 17:43

ttsen2004 skrev:Okay, jeg er så i gruppen, der er forfærdelig glad for at der er nogen der vil lave alle disse fede ting til mit spil for mig - for ellers fik jeg ALDRIG taget mig sammen til at lave det selv... :D

Men jeg er så også typen der 100 gange hellere vil downloade et fedt hus end selv at lave det - jeg ærger mig bare nogengange over at det ikke også er møbleret :oops:

Jeg må også melde mig i samme gruppe :oops:
Jeg har flere gange villet prøve at lave mine egne gulve, og mit eget tøj, men det er aldrig blevet til noget. Men hvad man ikke når i dag, når man i morgen...eller overmorgen....eller en gang efter jul... :oops:

Det med husene mener jeg også, husene er sindsyg flotte, men jeg kan aldrig få dem møbleret pænt :x
Venlig hilsen
Søren
Brugeravatar
Søren
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Odense

Indlægaf Annbirtha » 25. feb 2006, 17:44

Husk at man altid kan bruge søgefunktionen øverst, hvis man gerne vil finde noget.
Jeg kunne selvfølgelig godt gøre det for jer, for der findes rigtigt nok et emne der beskriver hvordan man sætter sine egne billeder ind i spillet, men jeg synes at i selv skal have fornøjelsen denne gang. :tongue:
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf Dads » 25. feb 2006, 17:48

Jeg hører så til den gruppe, der godt kan lide at lave ting. Dog bruger jeg næsten aldrig det tøj jeg selv laver til mine simmere, jeg synes andres værker er flottere end mit. Dog bruger jeg tit det tapet og gulv som jeg selv laver, f.eks. bruger jeg mit eget trægulv i huset.
Billede<- EA Sim Side.
Brugeravatar
Dads
Filosofisk sim
Filosofisk sim

Geografisk sted: Sydfyn

Indlægaf Chrille » 25. feb 2006, 17:51

ttsen2004 skrev:Okay, jeg er så i gruppen, der er forfærdelig glad for at der er nogen der vil lave alle disse fede ting til mit spil for mig - for ellers fik jeg ALDRIG taget mig sammen til at lave det selv... :D

Det med tøj har jeg fundet ud af men kan kun med et program -Paint :laughing5:
Mvh. Chrille
Chrille
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Pusserpien » 12. apr 2006, 16:30

Tjah ....jeg ved sq ikk lige hva jeg ska synes :Tænker: Sidder lidt og tænker jamen det er da osse så vældig fint at give 120 kr. for den pakke ....men hvis det er lige så "skuffende" som christmas pakken var ( set i forhold til pris) og EA alligevel lægger det meste ud til download....mon så ikk bare man sku vente? :roll:
Simsfreak så det batter

Billede
Brugeravatar
Pusserpien
Redaktør
Redaktør

Indlægaf Chrille » 12. apr 2006, 16:47

Pusserpien skrev:Tjah ....jeg ved sq ikk lige hva jeg ska synes :Tænker: Sidder lidt og tænker jamen det er da osse så vældig fint at give 120 kr. for den pakke ....men hvis det er lige så "skuffende" som christmas pakken var ( set i forhold til pris) og EA alligevel lægger det meste ud til download....mon så ikk bare man sku vente? :roll:

Tøjet er ret flot :D
Mvh. Chrille
Chrille
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Briher » 13. apr 2006, 00:08

Det ser ud som om der er en fejl i pakken. :(
Denne tråd beskriver "an issue" med tøjet.
http://bbs.thesims2.ea.com/community/bb ... 41,item.23

Jeg har ikke selv købt pakken, men blev opmærksom på problemet via en tysk hjemmeside.
Hilsen Briher
Briher
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Frillen » 13. apr 2006, 00:19

Hmm hvorfor overrasker det mig ikke at der er fejl i pakken :lol:
Jeg har selv købt pakken i dag, men har ikke prøvet at installere den endnu, det er heller ikk sikkert at jeg får det gjort indenfor de nærmeste dage.
Michelle(Hannes datter) kom i dag og i morgen kommer Dennis(hendes ældste søn) og hans kæreste, de bliver påsken over, så vi får ikk så meget tid til at simse :D
Vi gav 129,95 kr for pakken, jeg synes godt nok at det er lige i overkanten for en cd med kun objekter på, men vi har det sådan at har vi sagt A, vil vi også sige B,C,D,E osv.
Altså vi har besluttet os at købe alle pakkerne ukritisk, simpelthen fordi vi elsker spillet og er bange for at gå af glip af noget :lol:
Senest rettet af Frillen 13. apr 2006, 00:33, rettet i alt 1 gang.
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Næste

Tilbage til The Sims 2 Ekstrapakker