Sims2 Christmas Party dårlg/god ???

Her kan i snakke om de objektpakker som EA udgiver ind imellem de normale udvidelsespakker.
Der må også snakkes om hvad i gerne vil se af nye objekter til spillet.

Sims2 Christmas Party dårlg/god ???

Indlægaf Søren » 10. dec 2005, 19:12

I Dag i Fyens Stiftstidende står der noget om Sims2 Christmas Party Pack :

Ingen berigelse

Der findes gode udvidelsespakker til Sims-universet, men "Sims 2 Christmas Party Pack" er den tyndeste udvidelse, vi endnu har set.

Pakken indeholder 40 dekorative genstande - for eksempel juletræer, kranse og lysende rensdyr til haven. Her er også lidt stads til påske og halloween. Men det er ren kosmetik Selve spillet beriges ikke på nogen måde, og julegaverne kan ikke engang åbnes. Derfor er denne udvidelse spild af penge, selv om den kun koster 100 kr.

Synes det er lidt dumt han sammenligner det med de andre udvidelsespakker, det er jo ikke en udvidelsespakke. Nu ved jeg ikke rigtig noget om Christmas Party, da jeg ikke har fået den endu. Men har han ret i det han skriver, er den ikke noget værd, for så vil jeg da strege den fra min ønskeseddel ???
Venlig hilsen
Søren
Brugeravatar
Søren
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Odense

Indlægaf Briher » 10. dec 2005, 19:17

Hej Søren

Der er en afstemning samt holdninger til den her
http://www.sims2you.dk/phpBB2/viewtopic ... 63&start=0
Hilsen Briher
Briher
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Pusserpien » 11. dec 2005, 16:45

Jamen Søren for så vidt har manden jo ret :P for os Sims-entusiaster er det selvfølgelig en MUST at have Christmas-pack no-matter-what, men som forbruger må jeg medgive manden at det er sq en tynd pakke til 100 penge. Og det er nok også dét vi er ret skuffede over at der intet er udover en masse nye objekter, tænk bare på hvor mange nye bygge muligheder der var i Uni f.eks.
Simsfreak så det batter

Billede
Brugeravatar
Pusserpien
Redaktør
Redaktør

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf Charlotte » 28. apr 2006, 13:34

Nå... Ja pusserpien men alle de ideer maxis konner med kan jo godt være lidt uventede. Men personligt syntes jeg at CPP (critsmas party pack) er en lille udvidelse den kunne godt have været lavet lidt mere sådan.... med flere objekter og sociale intekrationer
Billede
Charlotte
Frygtløs sim
Frygtløs sim

Geografisk sted: Vestsjælland

HALLLO?

Indlægaf Chrik » 28. apr 2006, 17:58

Charlotte Kig venligst på datoen!!!
Chrik is back! (Oh no!)
Brugeravatar
Chrik
Karriere-sim