Ny pakke

Her kan i snakke om de objektpakker som EA udgiver ind imellem de normale udvidelsespakker.
Der må også snakkes om hvad i gerne vil se af nye objekter til spillet.

Ny pakke

Indlægaf Siri » 21. jan 2008, 22:17

Altså jeg var inde på snooty sims og jeg der er noget om en pakke læs her
Siri :mrgreen:
Brugeravatar
Siri
Orakel sim
Orakel sim

Geografisk sted: københavn, vanløse

Re: Ny pakke

Indlægaf Nephisariah » 21. jan 2008, 23:03

Hvis du ser her på siden er den ikke bekræftet af EA endnu http://www.snootysims.com/extrasindex.php?id=releasedates og kommer den i handlen til april. Så vidt jeg kan se vil den ikke væreså ringe hvis man kan lide at dekorere sit hus og især er det muligt at kunne lave køkken og bad flottere hvilket ikke vil være så ringe endda....
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Randers

Indlægaf Whrester » 22. jan 2008, 18:24

Det lyder som en rigtig sjov boosterpakke :P
Brugeravatar
Whrester
Frygtløs sim
Frygtløs sim

Geografisk sted: Brørup

Indlægaf Mikael » 22. jan 2008, 21:18

Enig
Dette medlem er ikke længere aktivt efter eget ønske, og kan derfor ikke svare på indlæg, private beskeder mv
Brugeravatar
Mikael
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Geografisk sted: Hvidovre

Indlægaf Siri » 24. jan 2008, 19:59

Nu har ea offelig gjordt det se her http://thesims2.ea.com/about/sp7_index.php
Siri :mrgreen:
Brugeravatar
Siri
Orakel sim
Orakel sim

Geografisk sted: københavn, vanløse

Indlægaf Nephisariah » 24. jan 2008, 20:05

Køkken og bad tillægspakken er blevet bekræftet fra EA's side. Jeg var inde på deres egen side og se her: http://thesims2.ea.com/about/sp7_index.php

Især er det nedennævnte features jeg har bidt mærke i:

Features:

Outfit your Sims-Give your Sims the right attire and accessories to enjoy their brand-new kitchens and bathrooms including a hair turban, spa mask, cooking aprons and luxuriant cashmere pullovers for around the house.

Udstyr dine simmere - Giv dine simmere det rigtig udstyr og tilbehør og nyd deres helt nye køkken og badeværelse, inkl. en hårturban, spa maske, koge grej og en luksus kashmer bluser til at have på rundt i huset.

Contemporary Appliances-Update your Sims' kitchen with that sleek new look you've been dreaming about with a stylish refrigerator, food processor, toaster oven, and more.

Derudover - opdater dine simmeres køkken så det vil få det udseende du har drømt om med et stilfuldt køleskab, kokkenmaskine, brød rister m.m.

Charming Kitchens-Renovate the kitchen into the warmest room in the house with romantic touches including new themed wallpaper, wood-carved counters, and ceiling-mounted hanging pot racks.

Charmerede køkkener - lav køkkenet om til det varmest rum i huset med et romantisk præg inklusiv et nyt tapettema, loft monteret hængende gryder og stegepander.

Modern Bath Designs-Make your Sims' bath time a modern experience with contemporary design options such as elegant sectional mirrors, quad-quadrant ceiling lighting with a modern flair, and graceful countertop basin sinks.

Moderne badeværelsesdesigns - Sørg for at dine simmeres tid på badeværelset bliver en ny oplevelse med designmuligheder så som elegante opdelte spejle med et moderne præg samt stilfulde håndvaske

Bathroom of your Dreams-Indulge your Sims in a romantic bathroom complete with cozy new tiles, fancy towel racks, romantic paintings, designer rugs, and much more

Dit drømmebadeværelse - Opmuntere dine simmer med et romatisk badeværelse komplet med nye hyggelige fliser, smarte håndklæderækker, romantiske malerier, designertæpper m.m.
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Indlægaf Briher » 24. jan 2008, 20:15

Den danske sims2 hjemmeside kan også være med http://www.sims.dk/products.view.asp?id=62
Hilsen Briher
Briher
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Cyberkim54 » 24. jan 2008, 21:36

Ja det er alle tiders :)
Selv om der er meget til badeværelset, så er det altid godt med nye ting. Jeg så også pakken her i formiddags på Sim2.com.
Der bliver også nye køkken ting :)
Ja Hurra vi går en god tid imøde, med alle de nye pakker Hip hip Hurra :bigwave:
Happy Happy Simning :1wave:
Brugeravatar
Cyberkim54
Simmerbarn
Simmerbarn

Geografisk sted: Silkeborg

Indlægaf Nephisariah » 24. jan 2008, 22:46

Cyberkim54 skrev:Ja Hurra vi går en god tid imøde, med alle de nye pakker Hip hip Hurra :bigwave:
Happy Happy Simning :1wave:

Det kan jeg kun tilslutte mig Cyberkim54, det er (hårdt) tiltrængt med noget nyt til byggeriet også af den slags....
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Indlægaf Frillen » 24. jan 2008, 23:18

Det eneste jeg synes som er synd for deres tillægspakker er at der stortset aldrig er et rigtigt nyt objekt i dem, men at der altid er tale om anderledes udseende af allerede eksisterende objekter :(
F.eks. så kunne de jo godt lave et nedsunkent badekar, hvor animationerne er tilpasset til det, eller for den sags skyld et badekar hvor 2 simmere kan bade i på en gang.
De kunne jo også lave en emhætte til køkkenet, vaskemaskine og tørretumbler.
Den slags nye objekter er desværre meget sjældne i deres tillægspakker, men ideen med en tillægspakke, hvor temaet er bad og køkken lyder da skam forfriskende, dog ville jeg have foretrukket et tema baseret på rå natur og udendørs dekorationer - Nogle vilde buske, højt græs, forrevne træer osv.
Men køkken og bad lyder da skam også interessant :D
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf Whrester » 25. jan 2008, 15:37

@Frillen - Enig i det med nye funktioner til objekter. Hvis man f.eks. lavede det store badekar til to, kunne simmerne også få et ekstra sted at dyrke juhuu. :D
Brugeravatar
Whrester
Frygtløs sim
Frygtløs sim

Geografisk sted: Brørup

Indlægaf Lille Line. » 25. jan 2008, 17:17

Frillen skrev:Det eneste jeg synes som er synd for deres tillægspakker er at der stortset aldrig er et rigtigt nyt objekt i dem, men at der altid er tale om anderledes udseende af allerede eksisterende objekter :(
F.eks. så kunne de jo godt lave et nedsunkent badekar, hvor animationerne er tilpasset til det, eller for den sags skyld et badekar hvor 2 simmere kan bade i på en gang.
De kunne jo også lave en emhætte til køkkenet, vaskemaskine og tørretumbler.
Den slags nye objekter er desværre meget sjældne i deres tillægspakker, men ideen med en tillægspakke, hvor temaet er bad og køkken lyder da skam forfriskende, dog ville jeg have foretrukket et tema baseret på rå natur og udendørs dekorationer - Nogle vilde buske, højt græs, forrevne træer osv.
Men køkken og bad lyder da skam også interessant :D

Ja det er lidt æreligt, især fordi når man downloader passer grafik'en ikke altid rigtigt til.. (ved ikke om det kun er på min com) og det er lidt irriterende. Ville også gerne have at man kunne vaske tøj for eksempel og det kunne måske gøre en bedre til rengøring.
Hilsen Lille Line <3
Brugeravatar
Lille Line.
Voksen sim
Voksen sim

Tilbage til The Sims 2 Ekstrapakker