Glamour Life Xtra pakken(Indhold)

Her kan i snakke om de objektpakker som EA udgiver ind imellem de normale udvidelsespakker.
Der må også snakkes om hvad i gerne vil se af nye objekter til spillet.

Hvad synes du om Glamour Life Xtra Pakken?

Fantastisk
5
14%
God
11
31%
På det jævne
9
25%
Halvdårlig og under middel
9
25%
Virkelig dårlig og kan absolut ikke anbefales
2
6%

Afgivne stemmer : 36

Indlægaf Briher » 2. sep 2006, 22:02

Pakken er da også kommet hjem på min hylde. Ellers ville der jo komme et hul i samlingen.

Jeg gav også små 130 kr for den.
Der er ikke nogen butler. ØV. Det havde det ellers set ud som på billederne. :(

Ellers kan jeg godt lide flere af de ting, der er kommet i pakken.
Nu kigger jeg jo også mest på faconen, for at se om jeg kan bruge den til noget fornuftigt :D

Savner helt bestemt at der også havde været noget tøj til ældre og børn. Det tøj, der så er til de voksne er da ok. Det skal jeg nok kunne få noget ud af i Bodyshop :wink:

Stemte god.
Hilsen Briher
Briher
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Stento » 2. sep 2006, 22:14

Stento skrev:Jeg syntes også at den er rigtig god, men - men - men! Der mangler altså objekter som jeg selv har downloadet??? :dontknow:
Der er ikke andet for end at jeg må gå igang med at finde ud af hvad der er sket. Brugerting er slået til!
Mange hilsner
Stento

Trods de små forhindringer, så har jeg stemt ”Fantastisk” for når alt kommer til alt, er det jo bare et spil og jeg vil jo gerne have de ekstra ting, som EA – Game har lavet! :bigwave:
Mange hilsner
Stento
Brugeravatar
Stento
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Denmark

Indlægaf Annbirtha » 3. sep 2006, 09:50

Nu fik jeg den da også kigget igennem, og jeg var også ked af at der ingen Butler var ...ØV, det var egentlig derfor jeg mente at den var et køb værd.
Der kunne godt have været nogle nye interaktioner med, atter,...ØV.
Nogle af tingene er da meget pæne, og jeg kan bruge dem i min (når jeg bliver færdig) opdaterede version af "Galleri Udsigten" i Frillerup, for hvad skal man ellers lige bruge en figur af en sko til, ? Passer den i en dagligstue?
Nu har jeg ikke prøvet Café latte bordet til 4, og ved ikke om det har nogen speciel funktion, sikkert ikke.
Min vudering til en pakke som jeg fik for 133 kr. incl. porto er Halvdårlig, ja jeg bliver nok ikke overrasket længere af deres Boosterpacks.
Men jeg glæder mig vildt til Pets kommer, så jeg ikke længere skal bo alene i Frillerup, og jeg kan få lavet Vovse så hun kan flytte ind. :wink:
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf Briher » 3. sep 2006, 10:21

Der er glemte ting i Glamour pakken ifølge denne
http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=187305
Hilsen Briher
Briher
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Dads » 3. sep 2006, 11:00

Annbirtha skrev:og jeg var også ked af at der ingen Butler var ...ØV, det var egentlig derfor jeg mente at den var et køb værd.

Det er det værste ved Maxis. De er gode til at snyde en ved hjælp af billeder og sætte forventningerne op. Jeg synes faktisk det er lidt noget svineri. Hvis der ingen butler er, så skal man da ikke lave billeder med det på.

Hvis der havde været en butler i pakken havde jeg nok købt den :wink:
Billede<- EA Sim Side.
Brugeravatar
Dads
Filosofisk sim
Filosofisk sim

Geografisk sted: Sydfyn

Indlægaf Lch » 3. sep 2006, 11:00

hm, jeg tror jeg vil købe både FFS og glamour når jeg får mig et fritidsjob :wink:
*Indsæt genial tekst her*
Brugeravatar
Lch
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Skovlunde

Indlægaf Nephisariah » 12. sep 2006, 21:45

Til både Stento og Seje,

Det jeg mente var, jeg har alle spillene lige siden nr. 1 i den første serie af The Sims (+tillægspakker alle 7) udkom, senere har jeg købt hele serie 2 (The Sims "2 + diverse ekstrapakker mm. ) der er udkommet. Det betyder jeg både har serie 1 og 2. Til serie 1 blev der i 2003 udgivet The Sims Online og den har jeg ikke, da den ikke er udgivet her til lands....!! :computerwork:

Året senere kom Sims 2, den vi elsker. Det er Sims Online jeg ikke har, da den som sagt ikke blev frigivet i DK, da de der prøvede spillet i bl.a. USA vendte tommelfingeren nedad, og det gjorde at man i DK undlod at udgive den. Men de andre, tja, dem har jeg..... :roll:

KnazZZ
Nephisariah :wink:
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Randers

Indlægaf Nephisariah » 12. sep 2006, 21:49

Det gælder også Glamour, den er købt..... :wink:

bedre end jeg forventede... :wink:

KnazZZ
Nephisariah :wink:
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Randers

Indlægaf Sissek » 13. sep 2006, 14:41

Den kan vel næsten også kun være bedre en forventet, når nu de fleste syntes den er for dårlig. Jeg har ikke købt den og regner heller ikke med at købe. KUN hvis det giver mig problemer med downloads fra andre fine sider, vil jeg købe den.
Næ nu glæder jeg mig til den næste udvidelsespakke. :wink:
Knus SisseK
Brugeravatar
Sissek
Sim med visioner
Sim med visioner

Geografisk sted: Jyderup

Indlægaf Hejren » 16. sep 2006, 12:58

Blot til info - i næste uge sælger Kvickly både Family Fun og Glamour Life-xtrapakkerne til 100 kr. stykket.
Dette medlem er ikke længere aktivt efter eget ønske, og kan derfor ikke svare på indlæg, private beskeder mv.
Hejren
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Siri » 7. dec 2006, 15:28

jeg har haft glamur installeret kan godt leve uden den pakke jeg kunne aldrig anbefalde nogen den pakke :x

knuss mie/siri her

mig mie elsker glamurlife

ps mie er glamurlife artigt :wink:
lever ikke sådan :vsad: :lol:
Siri :mrgreen:
Brugeravatar
Siri
Orakel sim
Orakel sim

Geografisk sted: københavn, vanløse

Re: Glamour Life Xtra pakken(Indhold)

Indlægaf Mikael » 19. jan 2008, 19:22

Jeg ga den god fordi værsel mappen (håber i ved det) har jeg brugt mange gange
Dette medlem er ikke længere aktivt efter eget ønske, og kan derfor ikke svare på indlæg, private beskeder mv
Brugeravatar
Mikael
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Geografisk sted: Hvidovre

Re:

Indlægaf Mikael » 19. jan 2008, 19:24

Dads skrev:
Annbirtha skrev:og jeg var også ked af at der ingen Butler var ...ØV, det var egentlig derfor jeg mente at den var et køb værd.

Det er det værste ved Maxis. De er gode til at snyde en ved hjælp af billeder og sætte forventningerne op. Jeg synes faktisk det er lidt noget svineri. Hvis der ingen butler er, så skal man da ikke lave billeder med det på.

Hvis der havde været en butler i pakken havde jeg nok købt den :wink:

Hallo det var hens mand (tror jeg) da jeg så det for første gang
Dette medlem er ikke længere aktivt efter eget ønske, og kan derfor ikke svare på indlæg, private beskeder mv
Brugeravatar
Mikael
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Indlægaf Siri » 19. jan 2008, 19:46

Mikael skrev:Jeg ga den god fordi værsel mappen (håber i ved det) har jeg brugt mange gange
Mikael prøv at kigge på datoen det var 2 år siden det sidste er skrevet cirka. Undskyld moderatorer :mrgreen:

Siri
Brugeravatar
Siri
Orakel sim
Orakel sim

Geografisk sted: københavn, vanløse

Indlægaf Mikael » 19. jan 2008, 19:47

Siri skrev:
Mikael skrev:Jeg ga den god fordi værsel mappen (håber i ved det) har jeg brugt mange gange
Mikael prøv at kigge på datoen det var 2 år siden det sidste er skrevet cirka. Undskyld moderatorer :mrgreen: Ups glemmer at kigge efter det

Siri
Brugeravatar
Mikael
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

ForegåendeNæste

Tilbage til The Sims 2 Ekstrapakker