Glamour Life Xtra pakken(Indhold)

Her kan i snakke om de objektpakker som EA udgiver ind imellem de normale udvidelsespakker.
Der må også snakkes om hvad i gerne vil se af nye objekter til spillet.

Hvad synes du om Glamour Life Xtra Pakken?

Fantastisk
5
14%
God
11
31%
På det jævne
9
25%
Halvdårlig og under middel
9
25%
Virkelig dårlig og kan absolut ikke anbefales
2
6%

Afgivne stemmer : 36

Glamour Life Xtra pakken(Indhold)

Indlægaf Frillen » 30. aug 2006, 17:57

Inden jeg begynder at anmelde indholdet af Glamour Life Xtra Pakken(GLS) skal det selvfølgelig siges at alt hvad jeg siger om den er subjektivt, dvs at det er min mening.
Jeg vil også sige at vi har valgt at købe alle officielle udgivelser fra Maxis/EA uanset hvad de måtte indeholde!

Vi købte den i Bog & Idé for den nette sum af 129.95 kr, hvilket svarer til hvad FFS også kostede!

Det var en lidt blandet fornøjelse at se hvad den indeholdt, for umiddelbart ser det ud som om der er endnu mindre i den, end der var i FFS, tilgengæld synes jeg at objekterne i GLS er pænere og umiddelbart mere brugbare!
Igen skal du bruge CD'en til at starte med ligesom ved FFS, det vil formentligt også sige at dine uploads vil kræve FLS hos dem som downloader dine kreationer!
Alle objekterne er bare nye former på tingene, altså ikke nogle nye ting man kan gøre med dem(interaktioner osv.), jeg kunne godt have ønsket mig at bare nogle af objekterne ville have været nyskabende!
I bund og grund er det bare flere billeder, skulpturer, møbler, døre, vinduer, tæpper osv.

Min personlige vurdering er:
Selvom om tingene generelt er pænere end i FFS, så er pakken alt alt for tynd, med mindre du virkeligt ikke kan leve uden den, så vil jeg anbefale dig at downloade nogle brugerlavede ting fra fansites, de gør det lige så godt om end ikke bedre!
Havde pakken kostet det halve ville jeg sige at det er acceptabelt, men stadigvæk synes jeg at det er totalt uacceptabelt at pakken stiller samme betingelser som en regulær udvidelsespakke!

Men vurder selv om det er noget for jer :wink:

Giv også gerne jeres mening til kende i afstemningen, jeres afstemning giver selvfølgelig mere værdi, hvis i venter med at afstemme til i har afprøvet den :wink:

Her er en liste over hvad denne pakke indeholder(informationer omkring objekterne er baseret på en kollektionsfil som de har inkluderet), antallet tøj og andre bodyshop ting er baseret på en optælling i bodyshop):

Objekter i købekataloget: 32 ting
Objekter i købekataloget: 4 ting
Byggekataloget: 25 gulvfliser
Byggekataloget: 56 vægge

Bodyshop ting:(tallene i paranteserne er antallet af omfarvninger af den samme ting)

Kvinder:
Tøj til ældre: 0(0)
Tøj til voksne: 1(3),1(3),1(3),1(6),1(3),1(3),1(3),1(3),1(3)
Tøj til teenagere: 1(3),1(3),1(3),
Tøj til børn: 0(0)
Tøj til tumlinger: 0(0)
Hår til voksne og ældre: 1(1)

Mænd:
Tøj til ældre: 0(0),
Tøj til voksne: 1(3),1(3),1(3),1(3),1(3),1(3),1(3),1(3),1(3)
Tøj til teenagere: 1(3)
Tøj til børn: 0(0)
Tøj til tumlinger: 0(0)

NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf Frillen » 30. aug 2006, 19:09

Jeg gav den selv Halvdårlig og under middel da jeg ikke synes den lever op til hvad en Xtrapakke burde indeholde!
Desuden så koster den mere end det halve af hvad en fuld udvidelsespakke normalt koster, og de indeholder jo både 4 og 5 gange så mange ting :wink:
Senest rettet af Frillen 2. sep 2006, 07:35, rettet i alt 1 gang.

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Indlægaf Seje » 30. aug 2006, 19:19

I Kvickly plejer de kun at koste 100 eller 110 kr. Skal selv købe den på fredag :D
Prøv det her spil http://www.travian.dk/?uc=dk1_16214
Jeg hedder Seje___M
(3x_)

prøv at se om du kan knække denne kode: WECGEWHYAAIORTNU
Brugeravatar
Seje
Filosofisk sim
Filosofisk sim

Geografisk sted: Et sted på jorden

Indlægaf Stento » 30. aug 2006, 19:44

Jeg køber hos Electronic Arts, altså over nettet.
Item Price: 19,99 EUR
Item/Product Name: The Sims™2 Glamour Life Stuff
Jeg syntes at det er det nemmeste, for ellers skulle jeg ind til enten Højetaastrup eller Roskilde, og skal jeg være ærlig, så gider jeg ikke at bøvle der ind. Det er meget nemmer at sidde her hjemme og købe det :wink:
Mange hilsner
Stento
Brugeravatar
Stento
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Denmark

Indlægaf Pusserpien » 30. aug 2006, 19:51

Stento skrev:Jeg syntes at det er det nemmeste, for ellers skulle jeg ind til enten Højetaastrup eller Roskilde, og skal jeg være ærlig, så gider jeg ikke at bøvle der ind. Det er meget nemmer at sidde her hjemme og købe det :wink:
Mange hilsner
Stento

Ja ok ....nu er der jo også heelt vildt laangt til Høje-Taastrup :whistle: .....ta'r mindst 15-20 min i bil :laughing4: :laughing5:
Simsfreak så det batter

Billede
Brugeravatar
Pusserpien
Redaktør
Redaktør

Indlægaf Pusserpien » 30. aug 2006, 19:57

Må ....desværre..... bakke min mand fuldt op....Halvdårlig og under middel :( men objekterne er fantastiske :D men rent økonomisk er det en hammer dårlig forretning ....men som Sims-entusiast.....ja så er det jo en MUST!!!

Sidder lidt og tænker ....er det os der er blevet for kræsne eller er det EA der er blevet for fast-money-making? Synes i hvertfald de sidste par pakker har skuffet fælt ....i forhold til pris kontra indhold :(
Simsfreak så det batter

Billede
Brugeravatar
Pusserpien
Redaktør
Redaktør

Indlægaf Stento » 30. aug 2006, 20:00

Pusserpien skrev:
Stento skrev:Jeg syntes at det er det nemmeste, for ellers skulle jeg ind til enten Højetaastrup eller Roskilde, og skal jeg være ærlig, så gider jeg ikke at bøvle der ind. Det er meget nemmer at sidde her hjemme og købe det :wink:
Mange hilsner
Stento

Ja ok ....nu er der jo også heelt vildt laangt til Høje-Taastrup :whistle: .....ta'r mindst 15-20 min i bil :laughing4: :laughing5:

Jeg har ingen kørekort, Jeg har chauffør og han er på arbejde hele dagen :superior:
Der er ca. 8 km begge veje.
Mange hilsner
Stento
Brugeravatar
Stento
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Indlægaf Stento » 30. aug 2006, 20:08

Pusserpien skrev:Må ....desværre..... bakke min mand fuldt op....Halvdårlig og under middel :( men objekterne er fantastiske :D men rent økonomisk er det en hammer dårlig forretning ....men som Sims-entusiast.....ja så er det jo en MUST!!!

Sidder lidt og tænker ....er det os der er blevet for kræsne eller er det EA der er blevet for fast-money-making? Synes i hvertfald de sidste par pakker har skuffet fælt ....i forhold til pris kontra indhold :(

Nej! Jeg hopper på jeres vogn, jeg syntes også at det er sløjet en hel del af.
Jeg tror at det vi går og sukker efter er objekter som er typisk danske og ikke alt det der amerikanske. :rant2:
Jeg kunne godt bruge sådan nogle gode danske dannebrogs vinduer.
Ja! Det var bare min lille mening :wink:
Mange hilsner
Stento
Brugeravatar
Stento
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Indlægaf Chrille » 30. aug 2006, 20:12

Udkommer den ikke først den 31.?
Tak for alt allesammen!:).
Mvh. Chrille
Chrille
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Amager ;)

Indlægaf Stento » 30. aug 2006, 20:14

Chrille skrev:Udkommer den ikke først den 31.?

Jo! Det gør den
Brugeravatar
Stento
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Indlægaf Frillen » 30. aug 2006, 21:36

Chrille skrev:Udkommer den ikke først den 31.?

Jo det gør den officielt, men butikkerne får den jo dagen før, så de kan prismærke den osv.
Mange butikker vælger at sælge den lige så snart de har den inden for dørene, du ved det der med at dem som sælger den først scorer hele salget :lol:
Fona i Hjørring burde virkeligt overveje at gøre det, da de er brændt inde med næsten alle de eksemplarer de bestilte af FFS (kender en som arbejder der), de har stortset ikke fået solgt nogle af dem endnu og får det nok næppe nu, hvor der er kommet en ny :lol:

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Indlægaf Sissek » 31. aug 2006, 10:24

Tak for din anmeldelse Frille. Der er vist ingen grund er til at købe den pakke heller. Jeg tror jeg venter til næste udvidelsespakke med at give EA flere af mine penge :wink:
Surt at de ikke kan gøre det bedre. Det lader bare til at de er ude på at score penge inden den næste udvidelsespakke.
Du har helt ret, man kan hente enormt mange rigtig flotte ting ganske gratis rund omkring på nettet.
Man kan selvfølgelig også sige at man "kun" giver omkring 1 krone for hver ny ting i denne pakke. Det er jo ikke så dyrt
Senest rettet af Sissek 1. sep 2006, 15:16, rettet i alt 1 gang.
Knus SisseK
Brugeravatar
Sissek
Sim med visioner
Sim med visioner

Geografisk sted: Jyderup

Indlægaf Nephisariah » 31. aug 2006, 11:38

Jeg må jo nok erkende at som inkarneret simfreak er jeg nødt til at have Glamour også.... :wink: Jeg har købt samtlige The Sims-spil (undtagen online, da den ikke er udgivet i DK), siden starten så uden Glamour er der "et hul" i min samling, så for mit vedkommende er det et absolut must have samler objekt uanset prisen.... :roll: :oops: :wink:

KnazZZ
Nephisariah :wink:
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Randers

Indlægaf Stento » 31. aug 2006, 12:28

Nephisariah skrev:Jeg må jo nok erkende at som inkarneret simfreak er jeg nødt til at have Glamour også.... :wink: Jeg har købt samtlige The Sims-spil (undtagen online, da den ikke er udgivet i DK), siden starten så uden Glamour er der "et hul" i min samling, så for mit vedkommende er det et absolut must have samler objekt uanset prisen.... :roll: :oops: :wink:

KnazZZ
Nephisariah :wink:

Det passer altså ikke helt! :wink:
Jeg køber mine spil samt downloader dem over nette og der bliver der spurgt om det skal være den Amerikanske eller den Europæiske pakke man vil købe. Den Europæiske pakke indeholder bland andet, England – Tyskland, osv. og så selvfølgelig Danmark.
Pakken som bliver installeret kommer så og spørger om hvad land du bor i, og du skal selvfølgelig vælger den danske! Og vupti! Så kommer den på dansk!
Mange hilsner
Stento
Brugeravatar
Stento
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Indlægaf Seje » 31. aug 2006, 14:17

Jeg tror hun mener online sims2 spillet :wink:
Prøv det her spil http://www.travian.dk/?uc=dk1_16214
Jeg hedder Seje___M
(3x_)