Happy Holiday stuff

Her kan i snakke om de objektpakker som EA udgiver ind imellem de normale udvidelsespakker.
Der må også snakkes om hvad i gerne vil se af nye objekter til spillet.

Happy Holiday stuff

Indlægaf Briher » 26. aug 2006, 14:18

Mon de har tænkt sig at lave en ny julepakke, eller mon det er en "genudsendelse" af den fra sidste år. :?:

Der står i hvert tilfælde en Holiday pakke blandt releasedates på
http://www.snootysims.com/extrasindex.p ... leasedates
Hilsen Briher
Briher
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Hejren » 26. aug 2006, 17:33

Jeg synes da snart vi vælter i booster-packs!! Er der da ingen grænser for, hvad vi er "nødt til" at investere i??? :?

Måske er jeg bare svær at imponere efterhånden - når det kommer til booster-packs...
Dette medlem er ikke længere aktivt efter eget ønske, og kan derfor ikke svare på indlæg, private beskeder mv.
Hejren
Karriere-sim
Karriere-sim

Re: Happy Holiday stuff

Indlægaf Nephisariah » 26. aug 2006, 22:51

Briher skrev:Mon de har tænkt sig at lave en ny julepakke, eller mon det er en "genudsendelse" af den fra sidste år. :?:

Der står i hvert tilfælde en Holiday pakke blandt releasedates på
http://www.snootysims.com/extrasindex.p ... leasedates

Vi må da så håbe, at den nye pakke er mere interessant end den sidste år.. :oops:

KnazZZ
Nephisariah :wink:
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Randers

Indlægaf Frillen » 27. aug 2006, 04:31

Ja, det kunne godt se ud til at der kommer en ny "julepakke", jeg begynder at ane en rød tråd her...

Hvis man kigger på Sims 1 og Sims 2, så er der stor forskel på hvordan de understøtter spillene:

Til 1'eren udgav de en masse gratis ting til spillet samt et væld af kreative værktøjer, men kun udvidelsespakker hvert halve år!

Til 2'eren udgiver de stortset ingen gratis ting længere(de gjorde det til at starte med), vi fik Homecrafter+(Bodyshop hørte jo ligesom med til spillet), og jeg er bange for at der nok næppe kommer flere værktøjer til at lave ting med!
Tilgengæld udgiver de 2 udvidelsespakker om året samt boosterpacks(objektpakker) en 2-3 gange om året...

For mig ser det ud som om at EA vil inkassere så mange penge som muligt fremfor at folk selv holder interessen fanget ved at kunne lave ting selv :roll:
Og sjovt nok så kræver deres Boosterpacks at folk skal have dem for at kunne downloade huse som andre har lavet i deres spil med dem installeret!
Ok du kan bruge Clean installer til at installere et hus som kræver en bestemt Boosterpack, men der er faktisk nogle gange hvor selv ikke Clean installer kan hjælpe dig, huset vil dødpinemig ikke ind i spillet :rant2:

Prøv at forestille jer at købe The Sims2 om 1 eller 2 år for første gang, registrere spillet og gå ind på EA's Exchange for at downloade nogle seje huse til dit spil bare for at finde ud af at alle de seje huse kræver en 7-8 udvidelsespakker samt en 8-10 Boosterpacks :shock:

Det vil enten få de fleste til at opgive ævret eller også vil det dræne deres tegnebog totalt :Sympati:

Men for lige at vende tilbage til emnet, ja så ser det ud som om at vi skal have(læs købe) en ny julepakke :lol:
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf Jacob » 27. aug 2006, 07:19

Hvis den er lidt ligsom julepakken er den ikke lige mig :? Men det er muligt at jeg køber den :wink:
Billede

Jacob Billede
Brugeravatar
Jacob
Filosofisk sim
Filosofisk sim

Indlægaf simsekisser » 27. aug 2006, 11:04

Jeg har også lige været inde og se på det Link som Briher har sendt, og jeg tror da også det er lidt Julestof :dontknow: , men jeg lagde mærke til at der også stod noget om Pets i November, de har måske også allerede lavet en "Ekstra" pakke til den?, man kommer jo til at bruge en hulens masse penge, hvis man gerne vil være med hele vejen rundt :roll:

Kisser
Brugeravatar
simsekisser
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf Briher » 27. aug 2006, 15:20

Næ, jeg der er ikke noget nyt til Pets i november. Der blot til en anden platform - PSP'en.
Hilsen Briher
Briher
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Chrille » 27. aug 2006, 16:05

Jeg er enig Frillen
Jeg begynder faktisk at komme i penegnød pga. xtra pakkerne. Men jeg vil jo gerne ha alle de flotte ting som er inden på EA
Tak for alt allesammen!:).
Mvh. Chrille
Chrille
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Amager ;)

Indlægaf Dads » 27. aug 2006, 16:10

Flere boosterpacks :shock:

Jeg ved ikke om denne nye skal købes hvis den kommer, da jeg er fint tilfreds med den første. Jeg tror ikke den bliver købt herfra, og det gør mange af de andre boosterpacks nok heller ikke, med mindre der er nye funktioner i den, og nogle ting jeg aldrig har set før, som jeg sandsynligvis ikke kan downloade. Sålænge det kun er objekt-pakker så vil jeg ikke købe dem, da jeg mener at jeg sagtens kan finde noget gratis download der er ligeså flot.
Billede<- EA Sim Side.
Brugeravatar
Dads
Filosofisk sim
Filosofisk sim

Geografisk sted: Sydfyn

Indlægaf simsister2004 » 27. aug 2006, 17:59

Personligt syntes jeg, det var fedt nok med den første, altså Christmas Party Pack, fordi man kunne lægge den oveni uden videre. Men efter de fandt på sære lege som at Family Fun skulle installeres på en helt anden måde, har jeg mistet interessen. Efter min mening ødelægger det mere end det gavner. :vsad: Så jeg nøjes med selve udvidelsespakkerne.
Brugeravatar
simsister2004
Nysgerrig teenage sim
Nysgerrig teenage sim

Tilbage til The Sims 2 Ekstrapakker