Maxis lytter skam til folks meninger!

Her kan i snakke om de objektpakker som EA udgiver ind imellem de normale udvidelsespakker.
Der må også snakkes om hvad i gerne vil se af nye objekter til spillet.

Maxis lytter skam til folks meninger!

Indlægaf Frillen » 26. maj 2006, 11:45

Jeg kan hermed eliminere rygtet om at Maxis ikke lytter til deres brugere :lol:
Igår sad jeg og kedede mig lidt og gik derfor ind på EA's bbs og kiggede nogle indlæg igennem og jeg stødte på et hvor folk diskuterede Family Fun Pack og hvor dårlig de synes den var indtil en Maxoid blandede sig, så døde indlægget pludseligt, jeg kunne sq ikke dy mig og gik lidt på tværs af ham/hende :lol:
For at gøre en kort historie lang her er hvad MaxoidMojo skrev:

MaxoidMojo skrev:Family Fun Stuff is meant to give players objects, outfits, walls and floors, for those who want more stuff for their Sim Families. There are definitely 60 items in the pack.
It depends how you play the sims (and there are alot of ways to play The Sims!), this pack may or may not be for you. Only you can decide that.

How do you play? That's what determines whether you'll want to get the FFS!

Check out all the items that it has here: http://thesims2.ea.com/about/sp1_index.php

frillen7 skrev:Mojo you're right up to a point, but it all depends on how you look at it.
When I see an advertise for a booster pack containing 60 new items, I expect that there will be 60 new buyable objects like the Holiday Party pack had and I believe that many people expected that too.
Family Fun Pack only has 36 new buyable objects, on the other hand it contains a lot more dresses, walls & floors than HPP did
I didn't like this pack because most of the things didn't appeal to me, I bought the darn thing anyway (don't wanna miss out on anything for this game)
I believe that the most annoying thing is that it sets requirements as an EP when people upload sims or lots whether stuff from FFP is used or not!

MaxoidMojo skrev:Frillen7,
I think you're points are really interesting. It sounds like there might be confusion about the difference between and item (which we use to describe anything in the pack) and an object.

You said, "I believe that the most annoying thing is that it sets requirements as an EP when people upload sims or lots whether stuff from FFP is used or not!"
Also, I'm definitely going to take this comment to the team. No guarantees that they can do anything about it, but knowing this might help us give players a more positive experience in future games.

Thanks again for your great comments.

.:MaxoidMojo

Se det er da rart at de også gerne modtager kritik og tager det med i betragtning i deres fremtidige udgivelser :D

Her er hele indlægget for dem som er interesserede: KLIK HER!
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Re: Maxis lytter skam til folks meninger!

Indlægaf wholle » 26. maj 2006, 12:18

Frillen skrev: Se det er da rart at de også gerne modtager kritik og tager det med i betragtning i deres fremtidige udgivelser :D

Det er vel fordi der er forskel på konstruktiv kritik og så på brok. :wink:

Jeg har læst tråden, og kan nemmelig se at forskellen på dit indlæg og så de andre er at du precis fortæller dem hvad der er ivejen med FFP, herved har de fået noget som de kan diskutere i udviklings gruppen.
Brugeravatar
wholle
Co-Admin
Co-Admin

Geografisk sted: Her!

Indlægaf Dads » 26. maj 2006, 12:47

Det var da godt at du kunnne få indgået et ord dér, Frillen :wink:
- Og det er da dejligt, at de ikke bare lægger det i glemmebogen.
Billede<- EA Sim Side.
Brugeravatar
Dads
Filosofisk sim
Filosofisk sim

Geografisk sted: Sydfyn

Indlægaf Frillen » 26. maj 2006, 12:55

Jamen det har du da så ganske ret i wholle, også selvom jeg også brokker mig over ting, så prøver jeg dog altid at være konstruktiv og præcis i min kritik - Det er jo det mindste man kan gøre :wink:

Ja Dads, jeg håber virkelig også at de tager det med i deres overvejelser i fremtidige booster packs :wink:
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf robert » 26. maj 2006, 18:18

ja det er da godt at de også lytter til kritik var selv inde og se hele indlæget og jeg må sige det ser ikke ud som om at folk er særlig begejstrede for Family Funn Pack
Robert
Billede
Hr.Avatar
Min simpage.
Brugeravatar
robert
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: København Ø

Indlægaf kervern » 28. maj 2006, 18:27

Det er da fedt, at de lytter til os almindlige "dødelige"... :roll:
Kervern

Lige børn leger bedst, men de skæve har det sjovest! (Rune T. Kidde)
Brugeravatar
kervern
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Københavns amt

Tilbage til The Sims 2 Ekstrapakker