Flere tanker... og et lille spørgsmål

Her kan i pludre om ting der rører sig i Frillerup.
Det kan være problemer eller bare motionering af snakketøjet.

er det en god ide med et nyt emne hver gang der kom et hus til Frillerup

Afstemning sluttede 27. mar 2006, 17:11

God ide
1
20%
Dårlig ide
4
80%

Afgivne stemmer : 5

Flere tanker... og et lille spørgsmål

Indlægaf Chrille » 13. mar 2006, 17:08

Til alle i Frillerup vil jeg spørge har i OFB :?:
Fordi så kunne vi lave forretningsgrunde til Frillerup
Og det er jo ikke alle der holder øje med grundlisten hele tiden
så hver gang der blev lavet et hus til Frillerup så kunne personen
der har lavet det lave et emne hvor der står f.eks. Ny Frillerup grund fra Pusserpien eller Ny Frillerup grund fra Annbirtha
Bare nogle ideer fra mig :idea: :wink:
Senest rettet af Chrille 13. mar 2006, 21:04, rettet i alt 3 gange.
Chrille
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Amager ;)

Re: Flere tanker... og et lille spørgsmål

Indlægaf Søren » 13. mar 2006, 17:41

Chrille skrev:Til alle i Frillerup vil jeg spørge har i OFB :?:
Fordi så kunne vi lave forretningsgrunde til Frillerup

Jeg har OFB :D

Chrille skrev:Og det er jo ikke alle der holder øje med grundlisten hele tiden
så hver gang der blev lavet et hus til Frillerup så kunne personen
der har lavet det lave et emne hvor der står f.eks. Ny Frillerup grund fra Pusserpien eller Ny Frillerup grund fra Annbirtha

For mig gør det ikke så meget, selv om der nogle gange godt kan gå et stykke tid inden jeg opdager at der er kommet en ny grud :oops:

Hvad er det for en afstemning, man kan kun stemme "total god idé" eller "god idé" :Tænker:
Hvorfor skriver du fed skrift :Tænker:

(De sidste spørsmål er ment lidt for sjov, ikke ondt :Sympati: )
Venlig hilsen
Søren
Brugeravatar
Søren
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Odense

Re: Flere tanker... og et lille spørgsmål

Indlægaf Chrille » 13. mar 2006, 18:25

Søren skrev:Hvad er det for en afstemning, man kan kun stemme "total god idé" eller "god idé" :Tænker:
Ups min fejl :lol: :oops:
Tak for alt allesammen!:).
Mvh. Chrille
Chrille
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Annbirtha » 13. mar 2006, 19:48

Jamen vi plejer jo også at annoncere når vi har lavet en grund og samtidig giver vi Frillen et link til grunden også.
Det vil stadig være sådan at vi skal ansøge om en grund først før vi kan bygge i Frillerup, om det så er en forretningsgrund eller hvad kan man jo selv om.
Jeg har selv tænkt på det, men da jeg har flere offentlige grunde i Frillerup allerede, tror jeg at jeg i første omgang vil lave dem om til forretningsgunde, når jeg engang får gjort det skal jeg nok skrive et indlæg og fortælle om det :lol:
Grunden til at vi skal ansøge Frillen om en grund er bl.a for at være sikker på at en anden ikke har ansøgt om samme grund.
At Frillen har alle linkene til vores grunde er jo kun en fordel når nye medlemmer skal downloade vores huse.
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf Chrille » 13. mar 2006, 21:02

Ups igen :oops:
Men så kunne man gøre det hvergang i stedet for
det er kun nogen der har gjort det
Mvh Chrille som godt kunne trænge til en opdatering :lol:
Chrille
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Frillen » 14. mar 2006, 13:14

Jeg vil sige det sådan:

Frillerup er lidt ligesom at være ude på en restaurant for at spise :lol:
Man sidder ikk og forventer at tjeneren står og fortæller vidt og bredt om alle menuerne, de har jo et menukort og i Frillerup er har vi endda 2 menukort :wink:

Vi har Huse og grundelisten som viser hvilke grunde der er reserveret, hvilke der er uploadet, opdateret osv. hvornår samt links til dem:
http://www.sims2you.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=300

Og vi har desuden emnet Hvem har uploadet for nylig! som viser de seneste uploads og ændringer i grundlisten:
http://www.sims2you.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=329

Yderligere er der nogle enkelte som annoncerer deres uploads i forummet Frillerup Huse & grunde

Jeg synes der er rig mulighed for at finde ud af hvad nyt der er kommet til Frillerup, folk må jo også selv bevæge musen hen og kigge engang imellem for at se om der er kommet nyt :lol:

Hvad angår OFB så er Frillerup jo sådan indrettet at det forventes at folk som minimum har Sims2+University+Nightlife, men Frillerup vil da absolut også gøre plads til hvad der opstår af fremtidige muligheder i andre udvidelsespakker.
Dvs. at hvis man vil have fuld udnyttelse af alt i Frillerup, tja så bør man nok overveje at købe alle udvidelsespakkerne som de kommer til, for ellers bliver det nok lidt svært at tilføje nyt til Frillerup :lol:

Jeg vil da sige at jeg er spændt på at se hvordan folk vil udnytte OFB til enten en eksisterende grund i Frillerup eller som en helt ny grund :D
Jeg har det dog sådan at jeg lige vil vente med de store bygningsværker i OFB indtil patchen er udkommet, der er simpelthen for mange mærkelige fejl i OFB indtilvidere :lol:

Chrille din ide med at folk anmelder nye uploads fejler såmænd ikk noget, jeg synes bare at det skal være op til folk selv om de også vil lave et emne, hvor de annoncerer deres upload, det vigtigste er at folk læser reglerne for Frillerup, så de forstår hvad der kræves for at deltage samt at uploade et hus til Frillerup :wink:
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf Chrille » 14. mar 2006, 18:36

Frillen skrev:Jeg vil sige det sådan:

Frillerup er lidt ligesom at være ude på en restaurant for at spise :lol:
Man sidder ikk og forventer at tjeneren står og fortæller vidt og bredt om alle menuerne, de har jo et menukort og i Frillerup er har vi endda 2 menukort :wink:

Vi har Huse og grundelisten som viser hvilke grunde der er reserveret, hvilke der er uploadet, opdateret osv. hvornår samt links til dem:
http://www.sims2you.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=300

Og vi har desuden emnet Hvem har uploadet for nylig! som viser de seneste uploads og ændringer i grundlisten:
http://www.sims2you.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=329

Yderligere er der nogle enkelte som annoncerer deres uploads i forummet Frillerup Huse & grunde

Jeg synes der er rig mulighed for at finde ud af hvad nyt der er kommet til Frillerup, folk må jo også selv bevæge musen hen og kigge engang imellem for at se om der er kommet nyt :lol:

Hvad angår OFB så er Frillerup jo sådan indrettet at det forventes at folk som minimum har Sims2+University+Nightlife, men Frillerup vil da absolut også gøre plads til hvad der opstår af fremtidige muligheder i andre udvidelsespakker.
Dvs. at hvis man vil have fuld udnyttelse af alt i Frillerup, tja så bør man nok overveje at købe alle udvidelsespakkerne som de kommer til, for ellers bliver det nok lidt svært at tilføje nyt til Frillerup :lol:

Jeg vil da sige at jeg er spændt på at se hvordan folk vil udnytte OFB til enten en eksisterende grund i Frillerup eller som en helt ny grund :D
Jeg har det dog sådan at jeg lige vil vente med de store bygningsværker i OFB indtil patchen er udkommet, der er simpelthen for mange mærkelige fejl i OFB indtilvidere :lol:

Chrille din ide med at folk anmelder nye uploads fejler såmænd ikk noget, jeg synes bare at det skal være op til folk selv om de også vil lave et emne, hvor de annoncerer deres upload, det vigtigste er at folk læser reglerne for Frillerup, så de forstår hvad der kræves for at deltage samt at uploade et hus til Frillerup :wink:
Jeg har et lille forslag mere, hvergang man uploader et hus så kunne man skrive i hvem har uploadet for nyligt og efter en uges tid så slettes indlægget for man kan jo desværre ikke se når dette emne opdateres :(
Mvh. Chrille
Chrille
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Frillen » 14. mar 2006, 22:20

Chrille skrev:Jeg har et lille forslag mere, hvergang man uploader et hus så kunne man skrive i hvem har uploadet for nyligt og efter en uges tid så slettes indlægget for man kan jo desværre ikke se når dette emne opdateres :(

Jamen det er da ingen grund til Chrille, de nyeste står altid nederst og der står dato for opdatering lige udfor, så det burde da være nemt nok at se som det er nu :lol:
Desuden hvis vi skulle til at sidde og slette og oprette indlæggene på ny ville det pludselig give os en hel del mere arbejde for en simpel ting :wink:
Og hvad så med de stakler som lige tilfældigvis ikke er på i den uge det bliver vist, de vil aldrig opdage det, fordi at det er slettet igen når de kommer på igen - nej det duer ikk :wink:
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf Annbirtha » 15. mar 2006, 16:45

Jeg holder med Frillen, og mener ikke jeg har besvær med at klikke ind og kigge om der er nogen der har uploaded noget siden jeg sidst så efter, det er jo dog kun et lille klik det koster, ....er man blevet lidt doven Chrille og trænger snart til påskeferie ? :vacation:
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf albert » 15. mar 2006, 17:01

Annbirtha skrev:Jeg holder med Frillen, og mener ikke jeg har besvær med at klikke ind og kigge om der er nogen der har uploaded noget siden jeg sidst så efter, det er jo dog kun et lille klik det koster, ....er man blevet lidt doven Chrille og trænger snart til påskeferie ? :vacation:

der har han nok gjort længe, jeg har gjort det lige siden vinterferien....
Nu er sommeren kommet vi skal ud på mark og sti,
synge sang rundt om bålet og sove i det fri,
vi er seje, vi er rå, det er os der er de blå,
det er derfor vi har uniformen på.!

Profil billedet er venligs udlånt af Hay fra sims2-fun.dk
Brugeravatar
albert
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: aalborg

Indlægaf Søren » 15. mar 2006, 17:05

Jeg holder også med Frillen (og Annbirtha) :D

Der er nogle der har lavet et emne, hvor de præsenterre deres nye grynd. Det er helt fint for mig, og så kan man jo lige sige hvad man synes om den :wink:

Om Chrille trænger til ferie ved jeg ikke, men jeg kunne godt bruge et par uger i sydens varme, i stedet for dette meget kolde vi har her hjemme :scared:
Venlig hilsen
Søren
Brugeravatar
Søren
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Odense

Indlægaf Chrille » 15. mar 2006, 17:17

Annbirtha skrev:Jeg holder med Frillen, og mener ikke jeg har besvær med at klikke ind og kigge om der er nogen der har uploaded noget siden jeg sidst så efter, det er jo dog kun et lille klik det koster, ....er man blevet lidt doven Chrille og trænger snart til påskeferie ? :vacation:
Ja jeg må sq sige jeg er doven :lol: doven sims spiller :lol:
Men jeg havde glemt en del da jeg lavede dette emne så jeg havde for eksempel overset emnet
Hvem har uploadet for nylig :oops: ,Så frem over er Chrille ikke doven mere :wink:

Hilsen Chrille
Tidligere dovenlars :lol:
Mvh. Chrille
Chrille
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Annbirtha » 15. mar 2006, 19:56

Chrille skrev før han blev vaks:
Hilsen Chrille
Tidligere dovenlars