TV guf fra Pladder Stationen

Her kan i pludre om ting der rører sig i Frillerup.
Det kan være problemer eller bare motionering af snakketøjet.

Indlægaf Frillen » 30. jan 2006, 16:19

Ja Dads, lydkomprimering kan sandelig gøre meget i en video :lol:

Men prøv de forskellige indstillinger for komprimeringsgraden af lyd og video, man bliver sommetider overrasket over hvor meget det egentligt kan komprimeres.
Det afhænger også utroligt meget af om dit rå-materiale er godt fra start, jo mere klar og jo mindre bevægelse der er i en rå video, jo bedre kan den komprimeres uden at miste ret meget kvalitet :wink:

EA anbefaler selv at videoerne helst skal være 128x128, men jeg synes de tager sig bedre ud i 256x256 og de kommer faktisk ikke til at fylde ret meget mere.
Jeg prøvede faktisk også på et tidspunkt at lave video i 4:3 forholdet, de tog så godt ud på den store vægskærm, men ikk særligt godt på de andre tv-skærme, simpelthen fordi spillet selv trækker videoen ud i 4:3 forhold, så videoerne kom til at se ret fladklemte ud :lol:
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf Dads » 8. maj 2006, 20:59

Jeg sad lige og roede mine gamle filer igennem og fandt ud af, at jeg faktisk nåede at lave en film færdig i en tilpas lille størrelse. Så jeg uploadede den lige, for nu har i ventet så længe, så nu kan i da få én :P

Se på min sim page og højre klik på filen Braendte Lamaer Burger og vælg gem som.

Nu håber jeg størrelsen er fin, for jeg tror ikke jeg kan gøre den meget mindre. Så bliver det i hvert fald så sløret, så man ikke kan se noget, og hvad er en film værd, hvis man ikke kan se den :lol:

Jeg vil prøve at se, om jeg kan få lavet de andre Brændte Lamaer programmer færdig :D
Billede<- EA Sim Side.
Brugeravatar
Dads
Filosofisk sim
Filosofisk sim

Geografisk sted: Sydfyn

Indlægaf Charlotte » 9. maj 2006, 13:50

Højre klikke på filen??? Der kommer ikke nogen sektion som hedder Gem som* når jeg højreklikker!
Billede
Charlotte
Frygtløs sim
Frygtløs sim

Geografisk sted: Vestsjælland

Indlægaf Dads » 9. maj 2006, 14:03

Du skal højreklikke på den knap nedenunder navnet, hvor der står Download, og så vælger du gem som :)
Billede<- EA Sim Side.
Brugeravatar
Dads
Filosofisk sim
Filosofisk sim

Indlægaf Chrille » 9. maj 2006, 16:28

Dads skrev:Jeg sad lige og roede mine gamle filer igennem og fandt ud af, at jeg faktisk nåede at lave en film færdig i en tilpas lille størrelse. Så jeg uploadede den lige, for nu har i ventet så længe, så nu kan i da få én :P

Se på min sim page og højre klik på filen Braendte Lamaer Burger og vælg gem som.

Nu håber jeg størrelsen er fin, for jeg tror ikke jeg kan gøre den meget mindre. Så bliver det i hvert fald så sløret, så man ikke kan se noget, og hvad er en film værd, hvis man ikke kan se den :lol:

Jeg vil prøve at se, om jeg kan få lavet de andre Brændte Lamaer programmer færdig :D
Hvad med nogle andre programmer :D
Tak for alt allesammen!:).
Mvh. Chrille
Chrille
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Amager ;)

Indlægaf Dads » 9. maj 2006, 17:10

Chrille skrev:Hvad med nogle andre programmer :D

Mit spil hvor Frillerup lå på er ikke installeret i øjeblikket, men når jeg får det til at virke skal jeg nok lave nogle andre udsendelser :D
Billede<- EA Sim Side.
Brugeravatar
Dads
Filosofisk sim
Filosofisk sim

Indlægaf Chrille » 9. maj 2006, 17:53

Dads skrev:
Chrille skrev:Hvad med nogle andre programmer :D

Mit spil hvor Frillerup lå på er ikke installeret i øjeblikket, men når jeg får det til at virke skal jeg nok lave nogle andre udsendelser :D
Nå ja det har du jo sagt tidligere (Jeg er glemsom :roll: )
Mvh. Chrille
Chrille
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Charlotte » 9. maj 2006, 18:19

Den film er downloadet og gemt under Frillrup tv i broadecast-menuen! Du må gerne lave lidt flre såsom: Frillerup vejrudsigt eller snik-snak og sporten. kan godt give en hjælpende hånd med hvis du bliver alt for overanstrengt! Er faktisk ret god i sims2 filmbranchen he.. he... :lol:
Billede
Charlotte
Frygtløs sim
Frygtløs sim

Indlægaf Dads » 9. maj 2006, 18:39

Charlotte skrev:kan godt give en hjælpende hånd med hvis du bliver alt for overanstrengt! Er faktisk ret god i sims2 filmbranchen he.. he... :lol:

Det må du da meget gerne hvis du har lyst Charlotte :D
- Det gælder også jer andre. Hvis i har lyst, så må i med glæde lave nogle film klip på Pladder Stationen. Så kan i bare sende det til mig, og så redigerer jeg det sammen. Så hvis i ikke synes det er svært at trykke på den lille video knap og optage noget, så må i hellere end gerne lave nogle klip, som i kan sende til mig :D

Det vil i hvert fald hjælpe mig en del, hvis nogen af jer har mod på det.
Billede<- EA Sim Side.
Brugeravatar
Dads
Filosofisk sim
Filosofisk sim

Indlægaf Sissek » 9. maj 2006, 18:54

Øv, jeg ville da gerne se de film, men dette er den besked jeg får
"File /files/12039063/Braendte_Lamaer_Isbombe.avi.html has been deleted.
Reason: No download for a longer period. Inactivity-timeout exceeded."
Surt :(
Knus SisseK
Brugeravatar
Sissek
Sim med visioner
Sim med visioner

Geografisk sted: Jyderup

Indlægaf Charlotte » 9. maj 2006, 19:05

Har osse et problem! når jeg downloader filen går det som smurt! Men når jeg lægger den i broadcast menuen under *Frillerup tv* så kommer den kanal altså Fríllerup tv ikke når min simmer ser tv og vil skifte kanal! Hvordan får jeg løst det problem?

En venlig hilsen fra Charlotte
Billede
Charlotte
Frygtløs sim
Frygtløs sim

Indlægaf Chrille » 9. maj 2006, 19:51

Charlotte skrev:Har osse et problem! når jeg downloader filen går det som smurt! Men når jeg lægger den i broadcast menuen under *Frillerup tv* så kommer den kanal altså Fríllerup tv ikke når min simmer ser tv og vil skifte kanal! Hvordan får jeg løst det problem?

En venlig hilsen fra Charlotte
Charlotte man kan ikke bare skabe en kanal der hedder Frillerup TV men du skal ligge filerne under den sims kanal der passer til: i dette tilfælde mappen TVFood :D
Mvh. Chrille
Chrille
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Hejren » 9. maj 2006, 23:42

Jeg ved ikke, hvad I andre har gjort, men jeg højreklikkede på "Download", og valgte så "gem destination som..." - og så puttede jeg den ind under ...\Dokumenter\EA Games\The Sims 2\Movies\Broadcast\TvFood

Det virker fint hos mig. Jeg ved ikke, om det har noget at sige at jeg har windows XP med alt hvad det indebærer - den slags har jeg folk til at vide... :wink:
Dette medlem er ikke længere aktivt efter eget ønske, og kan derfor ikke svare på indlæg, private beskeder mv.
Hejren
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf robert » 10. maj 2006, 06:40

hos mig så når jeg klikker for at downloade så siger den bare et eller andet om at filen er Deleted hmmm hvorfor?
Robert
Billede
Hr.Avatar
Min simpage.
Brugeravatar
robert
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: København Ø

Indlægaf Dads » 11. maj 2006, 07:32

Til alle jer der siger den er deleted, så er det sikkert fordi, at i trykker på de link der er på den første side i denne tråd?

Den ene lille film ligger på min sim page, så glem alt om de gamle link, der i starten af denne tråd, men tryk på www knappen herunder, der fører til min sim page :D
Billede<- EA Sim Side.
Brugeravatar
Dads
Filosofisk sim
Filosofisk sim

ForegåendeNæste

Tilbage til Løs snak om Frillerup