Weber-familen

Her kan i pludre om ting der rører sig i Frillerup.
Det kan være problemer eller bare motionering af snakketøjet.

Weber-familen

Indlægaf egon.weber » 9. feb 2008, 00:22

:wink: Ja så er der nyt om min familie igen :D
Egon og Susanne nu begge blevet grå i toppen :(
Men den ældste søn Egon M Weber er færdig på Uni!! Bor nu sammen med sin kone i den store af mine Beboelsesvogne :mrgreen:
Han (Egon M) fandt kone i Spookie Palace Frillerup :!:
Han kone er på job 3dg. om Ugen!! Mens Egon M kun mangler1 forfremmelse i at nå toppen af medicin, hans livsønske :!: Hans kone har opsagt sit job. Så er nu arb.løs.Egon Weber og Susanne har 2 forretninger en hjemme :) Niveau 4 og Frillerup kro :idea: Anette Egon M´s kone vil gerne være populær, mon den gamle vil have hende som kro-mutter. Hun har 10 i madlavning :roll: tænkte på tor-fre-lør??
Da Susanne ejer hjemmeforretningen og gerne vil ansætte Egon M :2thumbsup: Han har 10 i alle færdigheder. Tine,Jens,Michael er alle på Uni.Så er der een teendatter Lilian og en tumlingdatter Maria ved de 2 grå.
på Fasanvej 4. :arrow: Jeg har nu tænkt mig tumling skal blive skolepige, inden de ringer og ansætter Anette!!Hun mangler 2 dg. kan gå tale og er pottetrænet Af de øvrige teenbørn der på nær 2 er på Uni.1,Egon M er voksen gift og bor i gøglervogn. Den sidste teendatter er hjemme, til hun har færdigheder nok. Derudover er der Anders Sasquatch. Fra ferien i Søland.Egon M har både været i Søland og Takemizu.
I Søland ejer Susanne et hus.
Egon M og Anette vil gerne til Twikii-øen.Tror de når alle 3 feriemål. Så de kan Klaske tai-chi og fingerleg!+ 3
Massagemetoder. jeg håber at nå alle 45 feriesager+ et par børn!!
:bigwave: Egon og Susanne nåede at få 6 unger, de 5 på Privatskole hvoraf den ene nu er voksen :1wave:
Fik 13 i alle 8 Semestre :2thumbsup: :jumpingjack: :food3:
Klaskerdanser en hilsen fra det nordfynske.
Egon
Billede
Brugeravatar
egon.weber
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Veflinge

Re: Weber-familen

Indlægaf Nephisariah » 9. feb 2008, 08:27

Det er virkelig en familie der vil frem i livet..... :2thumbsup: Sk... godt, Egon :brag:
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Randers

Re: Weber-familen

Indlægaf Briher » 9. feb 2008, 09:26

Det lyder som om der har været arbejde nok med den familie. :2thumbsup:
Rart at høre små historier når nogen rigtig spiller
Hilsen Briher