En nabo

Her kan i pludre om ting der rører sig i Frillerup.
Det kan være problemer eller bare motionering af snakketøjet.

En nabo

Indlægaf egon.weber » 11. jan 2008, 04:07

Hvad når famiien vokser, og vil date dads, som har et fedt hus, men uden fon; det har han nu her, men min datter er helt forgabt i ham, bør jeg sende ham på uni med hende, men hvad sker der så med hans lækre hus imens? :?:
Klaskerdanser en hilsen fra det nordfynske.
Egon
Billede
Brugeravatar
egon.weber
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Veflinge

Re: En nabo

Indlægaf Briher » 11. jan 2008, 14:27

Tanken om uni for nogle nabolagets teenage simmere har jeg også overvejet, men beslutningen ligger stadig foran mig.

For det giver umiddelbart et par problemer.
I mit nabolag spiller jeg med aging off, for at alle bibeholder den alder de nu engang er "født" med. Vi mennesker bliver trods alt ikke gamle ligeså hurtigt som simmerne.

Hvis jeg sender Dads på uni, vil hans hus blive tømt for samtlige møbler. Når han kommer tilbage fra uni vil der være 2 problemer...
1. Jeg kan bestemt ikke huske hvor alle møblerne skal stå o.s.v.
2. Dads er blevet voksen - og så passer hans alder jo ikke med virkeligheden.

Jeg har overvejet at lave en "hussitter" som kan bo i huset mens Dads er på uni.
Vedkommende skal så flytte ind i huset før Dads forlader huset. På den måde bliver al inventar hvor det er.
Når Dads kommer tilbage kan jeg så slette "hussitteren".
Men Dads vil stadig være voksen når han kommer tilbage, så mit problem nr. 2 løser det ikke.

Indtil videre bliver han boende i huset - uni må vente til virkelighedens Dads er blevet lidt ældre - eller jeg finder en løsning.

p.s. Jeg har også givet Dads en telefon.
Hilsen Briher
Briher
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Århus

Tilbage til Løs snak om Frillerup