Der kan man bare se!!

Her kan i pludre om ting der rører sig i Frillerup.
Det kan være problemer eller bare motionering af snakketøjet.

Der kan man bare se!!

Indlægaf Stento » 30. nov 2007, 00:55

A054
from wholle 01/01/1970 01:00
Downloads: 8
Comments: 0
Annbirtha ved Stranden 1

Jeg var lige inde i arkivet for at hente et par huse, da jeg faldt over denne downloads!
Jeg har tit undret mig over hvor længe ens hus kunne blive i Arkivet, svaret er her… 37 år :Forbavset: , det vil sige at Wolle var omkring de 6 år da han satte denne downloads på siden :laughing5:
Mange hilsner
Steen
Brugeravatar
Stento
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Denmark

Indlægaf egon.weber » 30. nov 2007, 01:10

Ja dengang var pc dårligt nok opfundet, og slet ikke sims2 :crazy:
Klaskerdanser en hilsen fra det nordfynske.
Egon
Billede
Brugeravatar
egon.weber
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Veflinge

Re: Der kan man bare se!!

Indlægaf wholle » 30. nov 2007, 08:22

Stento skrev:A054
Annbirtha ved Stranden 1

Jeg var lige inde i arkivet for at hente et par huse, da jeg faldt over denne downloads!

:shock: hvordan mon den dato er opstået :Tænker: Dato'en er nu rettet til 30/11/2007 :wink:
Jeg har tit undret mig over hvor længe ens hus kunne blive i Arkivet, svaret er her… 37 år :Forbavset: ,

Der findes ingen tidsgrænse for hvorlænge husene kan være i arkivet, de vil være der sålænge arkivet består (pt. har jeg købt serverplads indtil 24/8 - 2008)

det vil sige at Wolle var omkring de 6 år da han satte denne downloads på siden :laughing5:

Jeg må ha' været meget dygtig! Når jeg har kunnet sætte huset til download flere år før Sims2 og sidens software blev opfundet :roll:
Brugeravatar
wholle
Co-Admin
Co-Admin

Geografisk sted: Her!

Re: Der kan man bare se!!

Indlægaf Stento » 30. nov 2007, 11:22

wholle skrev:
Stento skrev:A054
Annbirtha ved Stranden 1

:shock: hvordan mon den dato er opstået :Tænker: Dato'en er nu rettet til 30/11/2007 :wink:
Jeg har tit undret mig over hvor længe ens hus kunne blive i Arkivet, svaret er her… 37 år :Forbavset: ,

Der findes ingen tidsgrænse for hvorlænge husene kan være i arkivet, de vil være der sålænge arkivet består (pt. har jeg købt serverplads indtil 24/8 - 2008)

det vil sige at Wolle var omkring de 6 år da han satte denne downloads på siden :laughing5:

Jeg må ha' været meget dygtig! Når jeg har kunnet sætte huset til download flere år før Sims2 og sidens software blev opfundet :roll:

Hej, Wolle!
Det var ikke for at pille i det med en finger! Jeg snublede bare over det, i går aftes :)
Jeg syntes at det var lidt morsomt, at fortiden lige bankede på døren.
Ja det var dengang vi alle ville være Brandmænd :D
Og for lige at nævne det, så syntes jeg at det er fedt at du har samlet det hele sådan for sig selv! Så vi bare kan gå ind og hente det ned som vi har brug for. :wink:
Mange hilsner
Stento
Brugeravatar
Stento
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Denmark

Indlægaf Stento » 30. nov 2007, 11:24

Wolle!
Du kan godt lukke denne tråd eller hvad det nu hedder :wink:
Mange hilsner
Stento