Lidt start information! (Forældet)

Her kan i pludre om ting der rører sig i Frillerup.
Det kan være problemer eller bare motionering af snakketøjet.

Indlægaf Chiquita » 22. sep 2005, 16:52

jeg tror heller ik jeg laver mine forældre...det er da ikke sjovt! de kender ikke noget til mit spil...de er bare kedelige... :boring:
Brugeravatar
Chiquita
Simmerbarn
Simmerbarn

Geografisk sted: Allerød -Nordsjælland

Indlægaf Annbirtha » 22. sep 2005, 19:44

Jeg havde nu tænkt mig at kalde mig mit brugernavn, så ved folk jo hvem man er, og efternavnet vil være mit eget. :?
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf kervern » 22. sep 2005, 20:18

Dads skrev:Jeg har en idé til det Kerven. Måske i andre ville være med på den. Der hvor man skriver efter navn, kunne være vores rigtige navn. Og der hvor man skal skrive navnet på simmeren, skriver vi vores brugernavn. Kunne det være en idé?Billede

Det var faktisk en rigtig god idé Dads. Billede
Kervern

Lige børn leger bedst, men de skæve har det sjovest! (Rune T. Kidde)
Brugeravatar
kervern
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Københavns amt

Indlægaf Annbirtha » 22. sep 2005, 21:12

Jeg kan desværre ikke lave et nyt indlæg her, så jeg må bruge denne tråd istedet, jeg håber det er i orden Frillen.
Jeg har lavet en lille historie om vores kommende nabolag, den kan læses her på EA's hjemmeside:
http://thesims2.ea.com/exchange/story_d ... t_id=21201
God fornøjelse. :wink:
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Indlægaf Pusserpien » 22. sep 2005, 22:10

Annbirtha skrev:Jeg kan desværre ikke lave et nyt indlæg her, så jeg må bruge denne tråd istedet, jeg håber det er i orden Frillen.
Jeg har lavet en lille historie om vores kommende nabolag, den kan læses her på EA's hjemmeside:

Fin historie ( i sær det med markerne og forureningen :laughing4: ) men for filen blev resten af billederne af????Billede
Simsfreak så det batter

Billede
Brugeravatar
Pusserpien
Redaktør
Redaktør

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf wholle » 22. sep 2005, 22:26

Pusserpien skrev:
Fin historie ( i sær det med markerne og forureningen :laughing4: ) men for filen blev resten af billederne af????Billede

Billederne er der, men story delen på thesims2.ea.com er håbløs Billede
Brugeravatar
wholle
Co-Admin
Co-Admin

Geografisk sted: Her!

Indlægaf Dads » 22. sep 2005, 23:01

Annbirtha skrev:Jeg kan desværre ikke lave et nyt indlæg her, så jeg må bruge denne tråd istedet, jeg håber det er i orden Frillen.

Hvor er den god Annbirtha :clap:
Synes det er spændende at se dit hus.
Billede<- EA Sim Side.
Brugeravatar
Dads
Filosofisk sim
Filosofisk sim

Geografisk sted: Sydfyn

Indlægaf Annbirtha » 23. sep 2005, 06:35

Hvis i ikke kan se billederne, skal i holde øje med proceslinien nederst til venstre, den fortæller når alle billederne er færdig indlæst.
Og tak for de fine ord, ja der ventes spændt på Frillerup nabolag. :lol:
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Indlægaf Dads » 23. sep 2005, 07:29

Jeg får selv helt lyst til at lave en. Desværre kan jeg ikke finde ud af hvordan man laver i historier på ens my sim pageBillede
Jeg må lige se om jeg kan finde en guide eller sådan noget på hjemmesiden.
Billede<- EA Sim Side.
Brugeravatar
Dads
Filosofisk sim
Filosofisk sim

Indlægaf simsekisser » 23. sep 2005, 10:36

Hej Annbirtha! :2thumbsup: Virkelig Flot, rigtig god Historie, jeg glæder mig helt til "Fortsættelsen", og måske selv være en del af historien, det er virkelig godt, og jeg havde ikke problemmer med billederne de var fine.

Til Dads! Jeg er helt med på den med Navnene, det er en rigtig god ide, så kan man bedre holde styr på hvem der er hvem :wink:

Kisser :lol:
Brugeravatar
simsekisser
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf Annbirtha » 23. sep 2005, 20:02

Dads, når du har taget billeder går du ind og klikker på ikonet med bogen på, (inde i spillet).
Her kan du så sætte de billeder ind du ønsker at bruge og skrive en tekst til hver billede.
Når du er færdig, klikker du nederst hvor der står upload historie til "EA.com" (jeg har glemt hvad der egentligt står, men noget lignene).
Og så vil din historie være på din My Sim page.
Var dette volapyk, ellers må jeg prøve at gøre det lidt bedre his du ikke forstår. Billede
Kisser ... Ja det er jo det der bliver sjovt, at vi kan skrive og vise billeder af hinandens Sims og om, hvordan det går dem. Billede
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Indlægaf Dads » 23. sep 2005, 21:23

Annbirtha skrev:Var dette volapyk, ellers må jeg prøve at gøre det lidt bedre his du ikke forstår. Billede

Nej det var bestemt ikke volapyk AnnbirthaBillede
Her har jeg siddet hele dagen og prøvet på at finde ud af hvordan jeg kunne uploade historier til exchange, for jeg troede at man skulle gøre det på selve sidenBillede

Tusind Tak Annbirtha det var virkelig dejligtBillede
Billede<- EA Sim Side.
Brugeravatar
Dads
Filosofisk sim
Filosofisk sim

Indlægaf Dads » 24. sep 2005, 00:14

Så fik jeg også lavet en lille historieBillede
http://thesims2.ea.com/exchange/story_d ... t_id=54236

Den viser min familie og giver jer en lille rundvisning i mit husBillede
Senest rettet af Dads 24. sep 2005, 08:53, rettet i alt 1 gang.
Billede<- EA Sim Side.
Brugeravatar
Dads
Filosofisk sim
Filosofisk sim

Indlægaf Annbirtha » 24. sep 2005, 08:33

Hold da helt op Dads, sikke en flot historie og du har taget nogle rigtig gode billeder.
Du er blevet pæn i dit nye tøj, Billede.
Et par spørgsmål : Kan man tage bøgerne ud i reolen i din søsters værelse når det står sådan placeret ?
Hvordan hulen fik du det billede af Sims2you ind i computeren, det var bare helt vildt ?
Og et tredie spørgsmål, hvordan sætter du 4 billeder ind i et billede, det har jeg altid undret mig over, og benytter nu chancen til at spøre ?
Det var dejligt at blive introduceret for din familie og se dit hus ... man kan godt se at i bor langt ude på Lars tyndski.... jeg mener ude på landet Billede
Jeg vil glæde mig til flere af dine historier fra Frillerup, og jeg er da glad for at du nu har fundet ud af en helt ny side af spillet også.
Det er nemlig bare sjovt at skrive historier og få taget de rigtige billeder.
5 stjerner til dig Dads. Billede
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Indlægaf Dads » 24. sep 2005, 09:33

Mange Tak for venligheden Annbirtha :D
Annbirtha skrev:Et par spørgsmål : Kan man tage bøgerne ud i reolen i din søsters værelse når det står sådan placeret ?

Jeg troede det faktisk ikke, men det kan man godt. Og lige for at få det på det rene, så skal vores ja de der, skal forestille reoler, men de ligner nu ikke så meget dem vi har. Vores er mere moderne og det gamle træbord inde på mit værelse er rigtig sort. Der er mange af møblerne der ikke passer helt og ser meget gammeldags ud, men ellers ligner det nu meget godt.
Annbirtha skrev:Hvordan hulen fik du det billede af Sims2you ind i computeren, det var bare helt vildt ?

Jeg var inde i paint shop pro og klippe lidt i det. Jeg malede skærmen hel sort og derefter brugte jeg tryllestaven til at ramme hele firkanten ind. Så tog jeg et billede af sims2you's forside (ved at trykke print screen)
Der efter trykkede jeg sæt ind og billedet var nu rammet ind i computeren :wink:
Annbirtha skrev:Og et tredie spørgsmål, hvordan sætter du 4 billeder ind i et billede, det har jeg altid undret mig over, og benytter nu chancen til at spøre ?

Jeg åbner programmet paint shop pro op og programmet paint op. Så åbner jeg et sims billede op i paint. Der efter udvider jeg billedet/papiret i paint, så der kan blive plads til flere billeder. Når jeg har gjort det går jeg ind i paint shop pro (du kan også bruge paint hvis du ikke har pro) og åbner et billede og kopirer det og sætter det ind over i det andet billede. Når du så har sat alle de billeder ind du vil, gemmer du og der er nu flere billeder i et. Det er faktisk enkelt. Du kan også bare bruge et stykke rent papir og så og så overfører alle de billeder du nu skal have der, og så bagefter lægge billedet ind i storytellingsmappen. Var dette volapykBillede
Annbirtha skrev:Det var dejligt at blive introduceret for din familie og se dit hus ... man kan godt se at i bor langt ude på Lars tyndski.... jeg mener ude på landet Billede

Det var da meget så meget man skal høre fra det, bare fordi man bor et sted hvor der er et par markerBillede

Og mange tak for 5 stjernenBillede
Billede<- EA Sim Side.
Brugeravatar
Dads
Filosofisk sim
Filosofisk sim

ForegåendeNæste

Tilbage til Løs snak om Frillerup