NY Borger

Her kan i pludre om ting der rører sig i Frillerup.
Det kan være problemer eller bare motionering af snakketøjet.

NY Borger

Indlægaf o1-Freja » 20. sep 2006, 14:06

Ja nu flytter jeg altså til frillerup..

mit hus er jeg i gang med så det er snart færdigt, men i så fald ligger jeg snart mit hus ind på min EA side, der kommer også til at ligge min simmer af mig selv, så det vil snart komme jeg vil lige skrive når jeg er færdig og mit hus er lagt ind på min EA.
Freja :D
Brugeravatar
o1-Freja
Frygtløs sim
Frygtløs sim

Geografisk sted: Silkeborg

Indlægaf Nephisariah » 21. sep 2006, 11:53

:grouphug: Det glæder vi os til..... :bigwave:

KnazZZ
Nephisariah :wink:
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Randers

Indlægaf o1-Freja » 21. sep 2006, 16:58

Jeep.. gør jeg også selv... ! :grouphug:
Brugeravatar
o1-Freja
Frygtløs sim
Frygtløs sim

Indlægaf o1-Freja » 27. sep 2006, 18:49

Så nu er mit hus færdigt i kan finde det herhttp://thesims2.ea.com/exchange/lot_detail.php?asset_id=433035&asset_type=lot&user_id=2551432 :D

Så nu flytter jeg ind
Brugeravatar
o1-Freja
Frygtløs sim
Frygtløs sim

Indlægaf Stento » 27. sep 2006, 21:31

WOW!! :bigsunglasses:
Det må jeg sige!!
Har downloadet dig og dit hus.
5 stjerner fra mig
Mange hilsner
Stento
Brugeravatar
Stento
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Denmark

Indlægaf Pusserpien » 28. sep 2006, 05:52

men desværre er dit hus fyldt med hacks :( Gule trekanter på Ea's side er stadig ikke tilladte i Frillerup :nono:
Simsfreak så det batter

Billede
Brugeravatar
Pusserpien
Redaktør
Redaktør

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf o1-Freja » 28. sep 2006, 13:13

Forstår ikke der er ingen hacks i huset har selv gået det igenem så kan ikke forstå det ? :shock:
Brugeravatar
o1-Freja
Frygtløs sim
Frygtløs sim

Indlægaf Stento » 28. sep 2006, 13:50

o1-Freja skrev:Forstår ikke der er ingen hacks i huset har selv gået det igenem så kan ikke forstå det ? :shock:

Hej o1-Freja,
Det kan også nogle gange være svært at se :wink:
Men der er nogle hacks, som du har hentet hjem, som lægger sig i EA-Games biblioteker, så som makeup – skins – døre og vinduer, det er bare nogle af dem! Hvis du vil være sikker på ikke at have andres hacks, mens du laver huse til Frillerup.
Du skal vælge det amerikanske flag. Når det er installeret, så kan du klikke dem af der ikke er EA-Games ting. Det gode ved det er at du, når duer færdig med det hus du laver, kan du klikke tingene på igen. Smart ikke. :P
Mange hilsner
Stento
Senest rettet af Stento 28. sep 2006, 15:01, rettet i alt 3 gange.
Brugeravatar
Stento
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Indlægaf o1-Freja » 28. sep 2006, 13:54

Okay men tror du det kan være fordi det tøj min sim har på er hentet for vil jo lige sige det er brihers hår og tøj også bare et eksempel men, jeg syntes det vra underligt ´hvis det var det for vi bruger jo meget tøj som briher har lavet .. ! Men har lige gået huset igenem og INTET er hentet så vidt jeg kan se men hvilket program og hvor kan jeg hente det..

Freja { Stento kald mig bare Freja tak :wink: }
Senest rettet af o1-Freja 28. sep 2006, 17:36, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
o1-Freja
Frygtløs sim
Frygtløs sim

Indlægaf Stento » 28. sep 2006, 14:24

o1-Freja skrev:Okay men tror du det kan være fordi det tøj min sim har på er hentet for vil jo lige sige det er brihers hår og tøj også bare et eksempel men, jeg syntes det vra underligt ´hvis det var det for vi bruger jo meget tøj som briher har lavet .. ! Men har lige gået huset igenem og INTET er hentet så vidt jeg kan se men hvilket program og hvor kan jeg hente det..

Freja { Stentp kald mig bare Freja tak :wink: }

Du bruge dette program: The Sims 2 Content Manager Tool. Gå ind på dette link: http://forums.worldsims.org/showthread.php?t=5674
HUSK! At vælge det amerikanske flag, når du skal instalerer programmet. :goodluck:
Mange hilsner
Stento
Brugeravatar
Stento
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Indlægaf Nephisariah » 28. sep 2006, 14:45

Allerførst, det er et flot hus! Jeg hag givet det 5*.....

Dem der, som Pusserpien siger er hacks, er alle dem der når du går ind på din simpage og ser hvor er er et symbol der ligner en lille blomst (*), ja så er der en masse ster hvor der står DesignModeResource, og det er desværre hacks.

De skal væk før det er "Frillerupsikkert".

Det drejer sig om følgende navne, der har lavet ting, der ikke bør være i dit Frillerup-hus:

LaurenNC15 , themansam17 , VallinstarAsh , lynnkurland , JuanXD , lara9taylor , aisis11 , Stephie1622 , JSPfister , TNT62703 , Renee091980

Koden DesignModeResource er desværre hacks.

KnazZZ
Nephisariah :wink:
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Randers

Indlægaf Briher » 28. sep 2006, 16:23

Hvis du har downloadede objekter i din downloads mappe, bliver de desværre pakket med i huset - også selv om du ikke har benyttet dem i dit hus. Så derfor kan du ikke se dem når du kigger dit hus igennem, men de er der.

Klik på *'en i din upload, så vil du se alle de brugerlavede genstande, der er i huset. Som Neph. siger, så er DesignModeResource hacks.

Jeg har min downloads mappe underopdelt, så jeg har alle objekter i en underfolder. Den underfolder flytter jeg simpelthen over i en folder til midlertidig opbevaring, mens jeg uploader et hus. Og når jeg har uploadet huset, kan jeg flytte folderen tilbage til downloads.
Så er jeg helt sikker på ikke at få hacks med i huset.

Tøj, make-up, øjne, hudfarver, vægge, gulve og terræn og andre ting, der kan laves med Bodyshop eller Homecrafter er ikke hacks.

Hvis du har benyttet møbler fra min hjemmeside, vil de være markeret som hacks. Men ikke tøj eller hår.
Hilsen Briher
Briher
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Århus

Indlægaf o1-Freja » 28. sep 2006, 17:39

okay så ligger jeg mine downloade i en anden mappe imens jeg laver huset ! :wink:

UPDATE

Nu har jeg valgt og lave huset i en og min sim i en det vil sige at mit hus ligger her:http://thesims2.ea.com/exchange/lot_detail.php?asset_id=433394&asset_type=lot&user_id=2551432

Uden hacks :D

Men hvordan skal jeg ligge min sim ind for mit tøj og sådan er jo noget og det make-up og det hele så hvordan ligger jeg min sim ind sådan at i kan hente hende ?

Det skulle gerne virke
Brugeravatar
o1-Freja
Frygtløs sim
Frygtløs sim

Indlægaf Briher » 28. sep 2006, 23:26

Nu du har uploaded huset, kan du roligt lægge dine downloads tilbage.
Din sim kan du lave med lige præcis det tøj og den make-up du vil. Intet af det vil blive barkeret som hacks.
En sim kan du også uploade for sig selv. Så skal vi nok få puttet hende ind i huset.
Hilsen Briher
Briher
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Århus

Indlægaf o1-Freja » 29. sep 2006, 13:15

Okay men hvordan skal jeg lave hende og lægge hende ind alene ?

for man kan jo ikke bare ligge en person ind på siden der fra hvis ikke at hun er i et hus heh ..
Brugeravatar
o1-Freja
Frygtløs sim
Frygtløs sim

Næste

Tilbage til Løs snak om Frillerup