Grund – hus og simmer - hvordan gør man ?

Her kan i pludre om ting der rører sig i Frillerup.
Det kan være problemer eller bare motionering af snakketøjet.

Indlægaf Annbirtha » 23. aug 2006, 15:40

Super Stento, linket uden hack kan du sende til Frillen på hans PB, hvis du ikke allerede har gjort det, så det kan komme på listen over huse i Frillerup.
Jeg Har downloaded denne version også, fint med billeder denne gang, det ser jo helt flot ud, jeg glæder mig til at hilse på Jer i Frillerup. :clap:
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf Briher » 23. aug 2006, 16:48

Hej Stento.

Velkommen til min version af Frillerup. Nu bliver det spændende at se hvordan dine nye naboer opfører sig når du får besøg. :lol:

Beboerne i Min version af Frillerup har ikke altid vist sig fra deres pæneste side :wink:
Nogle er drillesyge, andre vil slås. Nogle vil spise af skraldespanden og andre igen smider med vand. Nogle begærer endda en andens hustru :shock:

Hvis du oplever nogle sjove episoder i dit Frillerup, så skriv en lille historie, så vi også kan læse om den. :D
Hilsen Briher
Briher
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Stento » 23. aug 2006, 17:11

Briher skrev:Hej Stento.

Velkommen til min version af Frillerup. Nu bliver det spændende at se hvordan dine nye naboer opfører sig når du får besøg. :lol:

Beboerne i Min version af Frillerup har ikke altid vist sig fra deres pæneste side :wink:
Nogle er drillesyge, andre vil slås. Nogle vil spise af skraldespanden og andre igen smider med vand. Nogle begærer endda en andens hustru :shock:

Hvis du oplever nogle sjove episoder i dit Frillerup, så skriv en lille historie, så vi også kan læse om den. :D

Tak for roserne :Vinker:
Hej, Annbirtha. Så nu har jeg sendt huset uden Hack, til Frillen. :P

Hej, Briher. Jeg skal nok skrive om sjove episoder, når jeg har fået jer alle instaleret i Frillerup.

Jeg skal bare ha fundet alle dem der har hus i Frillerup, men jeg ved ikke hvor jeg skal lede efter jer? Syntes at jeg har kikket rundt, men uden held!
Et spørgsmål har jeg dog! Jeres huse, står der hvilket grund de skal ligge på, Jeg tænker på Lot. A072 og A085
Mange hilsner
Stento
Brugeravatar
Stento
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Denmark

Indlægaf Nephisariah » 23. aug 2006, 18:07

:2wave: Oversigten over alle vores Grunde og Placeringer, kan du finde ved at klikke på linket neden for: :computerwork:

http://www.sims2you.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=300

Du skal bare "rulle" lidt ned af siden for at finde os.... :wink:

Det er en oversigt som Frillen opdater efterhånden som der kommer nye tilflyttere til Frillerup. :computerwork:

Håber du og andre kan bruge linket. :2thumbsup:

KnazZZ
Nephisariah :wink:
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Randers

Indlægaf Stento » 23. aug 2006, 19:07

Nephisariah skrev::2wave: Oversigten over alle vores Grunde og Placeringer, kan du finde ved at klikke på linket neden for: :computerwork:

http://www.sims2you.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=300

Du skal bare "rulle" lidt ned af siden for at finde os.... :wink:

Det er en oversigt som Frillen opdater efterhånden som der kommer nye tilflyttere til Frillerup. :computerwork:

Håber du og andre kan bruge linket. :2thumbsup:

KnazZZ

Hej Nephisariah,
Mange tak! Som man siger "Man kan ikke se skoven for bare tæer" :laughing5:
Den liste vil jeg sørme printe ud og selvfølgelig downloade jeres huse :jumpingjack:
Mange hilsner
Stento
Brugeravatar
Stento
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Denmark

Indlægaf Nephisariah » 23. aug 2006, 22:01

Alt i orden, Stento.... :lol:

Jeg skal også have opdateret min egen udgave af Frillerup :roll:

KnazZZ