Brug af karrierebelønninger

Generel snak om spillet The Sims 2.

Brug af karrierebelønninger

Indlægaf Hejren » 10. apr 2006, 18:04

SpørgeJørgen er tilbage, da jeg ikke har kunnet finde svar på dette andre steder:

Når man bruger stræberbelønninger, er det af stor betydning, hvor højt ens stræberniveau er - men har det også indflydelse, når det gælder brugen af karrierebelønninger? Eller er der andre ting, der spiller ind? Hvad er jeres erfaringer?

(Når jeg nu spørger, er det fordi jeg har forvildet mig ind i Frillens Robinson Quest... og det er sandt - den er DÆL'ME ikke for begyndere!!Billede
Dette medlem er ikke længere aktivt efter eget ønske, og kan derfor ikke svare på indlæg, private beskeder mv.
Hejren
Karriere-sim
Karriere-sim

Re: Brug af karrierebelønninger

Indlægaf Maja » 10. apr 2006, 21:53

Hejren skrev:SpørgeJørgen er tilbage, da jeg ikke har kunnet finde svar på dette andre steder:

Når man bruger stræberbelønninger, er det af stor betydning, hvor højt ens stræberniveau er - men har det også indflydelse, når det gælder brugen af karrierebelønninger? Eller er der andre ting, der spiller ind? Hvad er jeres erfaringer?

(Når jeg nu spørger, er det fordi jeg har forvildet mig ind i Frillens Robinson Quest... og det er sandt - den er DÆL'ME ikke for begyndere!!Billede

Neej .. Det har det iik :) Det kan man også læse om vis man klikker på den ;D ..

Mange påskehilsner Maja
One moment bobby,
I gotta go get my anti-depressants, then I'll be right back to talk to you about your drug problems.

Tænk lige over det
Maja
Voksen sim
Voksen sim

Geografisk sted: Østjylland

Re: Brug af karrierebelønninger

Indlægaf Pusserpien » 11. apr 2006, 07:49

Hejren skrev:

Psst....det er faktisk ikke så svært når først man har luret tricket af til hvordan det hele ..... hmm.... ska vi sige fungerer :wink:
Simsfreak så det batter

Billede
Brugeravatar
Pusserpien
Redaktør
Redaktør

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf Hejren » 11. apr 2006, 08:36

Ja ja, Pusserpigen - bare træd i det... :oops: :wink:
Dette medlem er ikke længere aktivt efter eget ønske, og kan derfor ikke svare på indlæg, private beskeder mv.
Hejren
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf albert » 11. apr 2006, 13:39

Jo det har det, jeg brugte nemlig den der "lav ansigt om" på en sim unden ret mange point i stærber og det gik meget galt. Derefter gav jeg ham mange point i stæber og det gik gode...
Nu er sommeren kommet vi skal ud på mark og sti,
synge sang rundt om bålet og sove i det fri,
vi er seje, vi er rå, det er os der er de blå,
det er derfor vi har uniformen på.!

Profil billedet er venligs udlånt af Hay fra sims2-fun.dk
Brugeravatar
albert
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: aalborg

Indlægaf Sissek » 11. apr 2006, 15:18

jeg tror humøret har noget at sige ved nogen af belønningerne. Har prøvet at sætte en sim i løgnedetektoren da han ikke var i så godt humør. Han fik masser af masser af stød og lærte ikke så hurtigt.
Knus SisseK
Brugeravatar
Sissek
Sim med visioner
Sim med visioner

Geografisk sted: Jyderup

Tilbage til The Sims 2 Generelt