Hjælp til at slette make up

Generel snak om spillet The Sims 2.

Hjælp til at slette make up

Indlægaf Splintersim » 22. mar 2011, 09:37

Hej alle sammen.

Jeg er kommet i lidt af dilema.

Jeg var inden på sims2.com og fandt noget pænt tøj og hår jeg gerne ville ha. Jeg har hentet en enkelt gang der inden før. Og selv om der var billede af hel sim, som skulle installeres var der kun håret og tøjet i spillet bagefter.

Så jeg downloade en masse andre forleden, men men men. Jeg havde ikke set af der denne gang fuldet alt muligt mystik make up haløj med også, som jeg ikke har nogen glæde af, da jeg allerede har hente det jeg vil har :?

Jeg har forsøgt både i body shop og i selv spillet både, under byg familie og ved at bruge spejl i en spilbar familen, jeg kan ikke slette det. :shock:

Er der nogen der ved hvordan jeg kan slippe af den overflødige make up, uden af fjerne mine downloads helt? :vsad:

:( splintersim
Brugeravatar
Splintersim
Tumling
Tumling

Geografisk sted: Snedsted

Re: Hjælp til at slette make up

Indlægaf Annbirtha » 23. mar 2011, 08:48

Jeg ved ikke hvor mange vi er herinde der spiller Sims 2 længere og derfor ikke lige kan huske diverse tips til spillet, desværre kommer man tit ud for det du beskriver. Det bedste man kan gøre hvis man vil Downloade noget er nok at læse igennem hvad Downloaden indeholder inden man bestemmer sig for at hente det.
Da makeup jo en en slags tilbehør kunne man måske gå ind der hvor man laver en Sim og slette tilbehøret der. :)
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf Splintersim » 28. mar 2011, 09:22

Hej Annbritha

Tusind tak for dit gode råd, det var lige hvad der skulle til :brag: jeg havde helt glemt den funktion var i body shop :oops:
Jeg har i hvertfald fået mig en ordenlige lærestreg nu :oops: for fremtiden skal jeg nok søger for og læse tingene orden igennem først. :D

Selv om der ikke er ret mange af os der spiller sims 2 mere, så lukker i vel ikke sims 2 forumet? :(
Brugeravatar
Splintersim
Tumling
Tumling

Indlægaf wholle » 28. mar 2011, 11:00

Splintersim skrev:Selv om der ikke er ret mange af os der spiller sims 2 mere, så lukker i vel ikke sims 2 forumet? :(

Der er i øjeblikket ingen planer om at lukke Sims 2 forummerne!

Mvh
Wholle
Co-Admin
Brugeravatar
wholle
Co-Admin
Co-Admin

Geografisk sted: Her!

Indlægaf Splintersim » 30. mar 2011, 11:58

:2thumbsup: å det lyder godt, det er jeg glad for :D

der er så meget godt at hente her inde :brag: når man har brug for hjælp eller inspiration og at man kan hjælpe andre er også rigtig dejligt :D
Brugeravatar
Splintersim
Tumling
Tumling

Tilbage til The Sims 2 Generelt