Fejl i Sims 2?

Generel snak om spillet The Sims 2.

Fejl i Sims 2?

Indlægaf Anna » 25. maj 2010, 14:51

Hej :)
Jeg skriver fordi jeg har et stort problem, som jeg håber I kan hjælpe mig med.
Der er sket det, at min simmer er gravid - uden at jeg har gjort noget. Hun har i forvejen tvillinger, men siden hun fødte dem, har hun ikke haft juhuu. Jeg gik ind på grunden for at se til familien, og der var hun pludselig højgravid! Det forstår jeg bare ikke. Der boede også en anden kvinde på den grund, som også er gravid, men hun havde juhuu med sin mand, og det var planlagt. Men det kan vel ikke være derfor, at min simmer pludselig har fået en meget stor mave? Nu bor min simmer i sit eget hus, men hun er stadig gravid, og hun føder ikke! Det er virkelig irriterende, for hun kan ikke komme på arbejde, den siger, at hun har fri, fordi spillet tror hun er gravid ;( Og hun kan jo ikke blive ved med at gå hjemme, når hun ikke er "rigtigt gravid".
Så hvad gør jeg? Er det bare en mærkelig fejl, eller kan man gøre noget ved det? Findes der en kode, der gør at simmeren ikke er "gravid" alligevel? Jeg håber, I kan hjælpe mig med problemet. :)
Brugeravatar
Anna
Baby sim
Baby sim

Re: Fejl i Sims 2?

Indlægaf mette s » 26. maj 2010, 15:06

Har du prøvet at skrive: "ResetSim (Fornavn)(Efternavn)" enter
i snydebjælken, der kommer frem når du trykker: shift+ctrl+c?
Det er muligt, at det kun fører hende hjem, hvor hun måske allerede er? :), men det kan osse sætte hende tilbage i oprindelig form, mener jeg.
Det kan dog være et problem, hvis du har gemt hende, mens hun har været snydegravid.
Ellers må du i gang med supercomputer mod-det fra ModThesims2. Dengang jeg ikke var gået over til (Prince (kan kun forstås af personer over 30!)) var der et hack, der hed "Insimenator" (så vidt jeg husker, hjælp!! Egon, AnnBirtha...). Der skete alt muligt med siden, det fandtes på, så det måske ikke er til at få fat på mere. Desuden blev det afløst af et endnu bedre hack, hvis navn, jeg slet ikke kan komme i tanker om. -Det jeg gerne vil sige er: hvis du googler Insimenator er jeg sikker på, at du dels kan blive møg-forvirret, dels kan være heldig at finde lige præcis det mod, der skal til for at hjælpe dig ud af de ulykkelige omstændigheder. Disse snedige maskiner kan nemlig både gøre gravid og ugravid og hvad ved jeg.
Nu, da det er for sent med en fortrydelsespille!
(Eijh, Mette S, nu strammer du den! Dette er et sobert foretagende! -Ja, sådan må man gå i rette med sig selv hele dagen, ligesom Pippi Langstrømpe, det er et farligt arbejde, at holde styr på mine tanker!) :D
Billede
mette s
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Geografisk sted: Søborg

Indlægaf Anna » 28. maj 2010, 15:36

Jeg har nu prøvet at skrive ResetSim (fornavn) (efternavn) men det virker ikke :(
Jeg har søgt Insimenator, og jeg fandt ud af, at det kan stoppe en simmers graviditet. Så jeg overvejer at downloade det - men der er vidst tre versioner. Og hvilken en, tror du, jeg skal downloade? Og fra hvilken side? Kan der opstå problemer med det?
Jeg håber, at du kan hjælpe mig lidt :)
Brugeravatar
Anna
Baby sim
Baby sim

Indlægaf mette s » 28. maj 2010, 15:44

Da jeg først fandt ud af at bruge hacket havde jeg ingen problemer med det overhovedet.
Hvis jeg kan, vil jeg meget gerne hjælpe dig, og så skal jeg prøve at holde mig til det, jeg vil sige, så det ikke bliver så vrøvlet som mit forrige indslag :roll:

http://www.sims2wiki.info/wiki.php?title=InSimenator

Med ovenstående link kan du både få fat i selve hacket og blive vejledt i brugen af det.
Jeg er imellemtiden også kommet i tanker om den anden mulighed, jeg så vagt nævner. Den hedder: The Sims Blender
Prøver lige at gå ud på nettet for at kigge mig om efter den :)

Ja, ja, ja, den er her, nu skal du bare se:

http://www.simbology.com/smf/index.php/topic,20.0.html

Rigtig god fornøjelse
Billede
mette s
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Indlægaf Anna » 28. maj 2010, 16:49

Der står på siden, at OBJ-versionen er den sikreste. Så måske bør jeg downloade den? Men er der forskel på dem? Det eneste, jeg skal bruge er jo bare den funktion, der gør, at simmeren ikke er "gravid" mere. Alt det andet er egentlig lige meget. Men der er vel ikke andre løsninger, end at downloade hacket?
Brugeravatar
Anna
Baby sim
Baby sim

Indlægaf mette s » 30. maj 2010, 11:35

Jeg ved ikke, om der er andre muligheder, blot kan jeg sige, at jeg aldrig har haft problemer i forbindelse med at have hacket liggende. Det skulle da lige være fristelsen i at bruge hacket mere end jeg havde tænkt mig.
Men du kan jo installere det, afslutte graviditeten og så slette hacket igen, så ligger det ikke der og fylder, hverken i spillet eller i din bevidsthed i form af angst for om det skulle gå ind og lave ravage i noget.
Prøv det bare, jeg tror virkelig at risikoen er meget lille i forbindelse med lige netop dette hack, baseret på min egen erfaring. :)
Billede
mette s
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Indlægaf Annbirtha » 30. maj 2010, 13:34

Hvis du bruger Mettes andet link:http://www.simbology.com/smf/index.php/topic,20.0.html
skal du vælge følgende mulighed:

Pregnancy Related Stuffeths:
* Suspend/Resume Pregnancy

Findes i kataloget under Misc / Misc (det er en potteplante - stuebirk og koster $ 10). :wink:

Jeg har ikke slev prøvet denne Mod så jeg ved ikke hvordan den virker i sims 2.
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf Anna » 30. maj 2010, 16:29

Der står, at The Sims Blender kræver, at Pets er installeret, hvilket det ikke er lige nu. Så jeg må prøve hacket på den første side. Jeg håber, jeg kan finde ud af det, og at det virker. Bagefter vil jeg slette det, så det ikke laver noget om i spillet. :-)
Brugeravatar
Anna
Baby sim
Baby sim

Indlægaf Anna » 9. jun 2010, 17:01

Hej igen :)
Jeg har prøvet at indstallere OBJ-versionen, men jeg desværre ikke få det til at virke. Der står, at den ikke kan åbne filen. Den ligger på mit skrivebord nu, men jeg ved ikke, hvad jeg skal gøre for at få den til at virke. Bør jeg downloade The Sims Blender i stedet for?
Brugeravatar
Anna
Baby sim
Baby sim

Indlægaf Annbirtha » 10. jun 2010, 08:14

Man skal huske på at andre Simmere i spillet lever deres Simmerliv videre selvom man spiller andre familer imens.
Er det mon det der er sket med din gravide Sim og at tilfældet faktisk er at hun er gravid og du bare må se tiden an, og se om hun føder. En gravid Sim har vist nogle muligheder på Sygehuset - har du prøvet at tage dertil?
Jeg prøver bare at vende tilbage til sagens kerne og problem og anskue det hele fra en anden vinkel, så slå mig ikke oven i hovedet :mrgreen:
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Indlægaf Frillen » 13. jun 2010, 09:09

Annbirtha skrev:Man skal huske på at andre Simmere i spillet lever deres Simmerliv videre selvom man spiller andre familer imens.

Ja, men det er jo kun sandt, hvis det er Sims 3, jeg gætter på at Anna spiller Sims 2, eller...?? :P
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf Annbirtha » 14. jun 2010, 07:38

Ups :oops: :oops: :oops:
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Indlægaf Anna » 26. jun 2010, 12:49

Hej igen :)
Jeg ved ikke, hvordan man installerer hacket, men måske kunne jeg få en lille guide til, hvordan man installerer The Sim Blender i spillet (det skulle vidst være det bedste af hackene) Måske er det bare mig, der har problemer med det, men det ville være dejligt, hvis nogen af jer vidste det. :)
Brugeravatar
Anna
Baby sim
Baby sim

Indlægaf Annbirtha » 26. jun 2010, 13:34

Det er en zip fil kan jeg se og når du har pakket den ud skal du bare klikke på den (måske dobbeltklikke) og den installerer sig selv, herefter kan du finde den her i spillet :
Available in the catalog under Misc/Misc (it's a potted ficus and costs $10). Altså under misc, og er en potteplante der koster $10. Håber det hjalp, jeg har ikke sims 2 installeret mere så ellers kan jeg ikke hjælpe. :?
for udpakning af zipfiler kan du læse her hvordan du gør: http://briher.dk/Guide.php?lang=0&guide=dl#gd3 , tak igen Briher for 1000000000 gang. :D
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Indlægaf wholle » 26. jun 2010, 15:24

Da Sim Blender er en .package fil, så skal den anbringes i Downloads-mappen
(Dokumenter -> EA Games -> The Sims 2 - Downloads)

Hvordan Sim Blender fungere ved jeg ikke!
Brugeravatar
wholle
Co-Admin
Co-Admin

Geografisk sted: Her!

Tilbage til The Sims 2 Generelt