Bruger i koder ?

Generel snak om spillet The Sims 2.

Bruger i koder ?

Indlægaf soer5523 » 2. dec 2009, 09:23

Bruger i koder herinde, jeg gør ikke. Jeg hader koder !!!! For det første så bliver det total easyness med koder, og det er kedeligt så... Og nogle koder ødelægger simpelthen spillet, bla. den der boolproptestingcheats en, kender en hvis spil nu er kaput fordi han brugte den meget...

Men spørgsmålet er ? Bruger i koder herinde, og svar nu ikke på den her måde ´´ Jeg kan ikke klare det uden pengekoder´´ Jo du kan, jeg fik 1,5 millioner similioner uden brug af en eneste kode! Jeg havde bare 8 simmere der arbejdede på højtryk! Det kan man altså godt :2thumbsup:
soer5523
Baby sim
Baby sim

Re: Bruger i koder ?

Indlægaf mette s » 2. dec 2009, 12:29

Den eneste kode, jeg bruger for tiden er moveObjects on. Men den giver jo ikke andet end en mulighed for at få ting placeret hensigtsmæssigt, så den "gælds" ikke, synes jeg.
I sims2 snød jeg så det bragede, men jeg har nu altså ikke oplevet et drama, som det du beskriver om at alt går i stykker.

Til gengæld bruger jeg masser af brugerskabt indhold inklusive modifikationer. Det er halvdelen af spillefornøjelsen, synes jeg, ikke mindst den daglige runde, hvor jeg snuser efter nye, spændende ting på nettet. :P
Billede
mette s
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Geografisk sted: Søborg

Indlægaf Annbirtha » 3. dec 2009, 08:30

Jeg brugte også masser af snydekoder i sims 2, men nu i Sims 3 gør jeg ikke, jeg synes nemlig også at det ødelægger spilleglæden en hel del.
Jeg bruger selvfølgelig bygge snydekoder hvis det er påkrævet for at kunne lave det jeg vil.
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf Frillen » 3. dec 2009, 11:50

Det eneste tidspunkt jeg bruger snydekoder på er hvis jeg bygger eller skal teste noget - Derimod så er de familier jeg spiller med kodefri zone, som jer andre synes jeg selv at det ødelægger fornøjelsen i spillet :D
Sidst jeg kan huske at jeg snød i sims for at gøre spillet lettere var helt tilbage i sims 1 tiden.
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Tilbage til The Sims 2 Generelt