Kan ældre simmer blive voksen igen?

Generel snak om spillet The Sims 2.

Kan ældre simmer blive voksen igen?

Indlægaf tunfisken » 29. sep 2009, 20:47

Så har jeg igen lavet ravage!
To af mine simmere var netop kommet fra universitetet, og flyttet i hus, blevet gift, fået job, hun var gravid osv.
Nu er det sådan at jeg altid har 'boolprop testingcheatsenabled true' til, hvis jeg nu skulle bruge den!
Så skete det, at jeg lige skulle bruge nogle skilte.
Jeg vælger så hende, og så kommer jeg uheldigvis til at trykke "set to birthday"!
Så nu kan min elskede simmer blive ældre for hvert minut! - og hun vil så heller ikke længere kunne få børn :(
Jeg har et stort stamtræ, og jeg spiller kun på den familie - det ville være enormt ærgeligt, hvis hun blev gammel nu!
alle hendes kusiner er også gravide, fordi jeg prøver at gøre det sådan i hver generation, at børnene kan vokse op sammen.
Hvis hun bliver ældre, kan jeg ikke rigtig se nogen anden udvej end at slå hende ihjel xD - så hendes mand (og grandfætter ;D) kan få en ny kone.
Det ville bare være ÆRGELIGT, fordi hun faktisk er min startsimmers eneste tiptipoldebarn! (i fuldstændig lige linje!)
Indtil videre har jeg bare pauset spillet, og gemt det!

Så nu til mit spørgsmål xD
Kan man godt gøre en gammel simmer voksen? ö
Jeg kender godt aging off, men så er der jo ingen i husstanden der kan blive ældre? heller ikke deres kommende barn?
Hun har heller ikke nok stræberpoint til en af de der ting (hvor de drikker det der grønne), og jeg kan nok ikke nå at tjene dem!
PÅ FORHÅND TAK!

(undskyld jeg altid skriver en roman om mine simmere :D)
- OG DET VED DU OGSÅ GODT!
tunfisken
Baby sim
Baby sim

Re: Kan ældre simmer blive voksen igen?

Indlægaf mette s » 29. sep 2009, 22:41

Jeg havde et hack, vist nok fra mts og hvad var det dog det hed, bum bum bum. Det kom i hvert fald efter inSIMenator og jeg kunne bedre lide det. Hvis jeg får tid skal jeg nok se om jeg kan finde det til dig.

Nu har jeg kigget mig lidt omkring men har ikke lige fundet det jeg søgte. Du må prøve at få fat på inSimenator så, eller google lidt. :(
Billede
mette s
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Geografisk sted: Søborg

Re: Kan ældre simmer blive voksen igen?

Indlægaf tunfisken » 2. okt 2009, 21:37

Tusind tak for din hjælp!
Men jeg fandt selv ud af det, efter at have søgt lidt på nettet..
Jeg brugte bare først "aging off", så fik jeg hende til at føde deres baby med "speed up my pregnancy".
Efter det lod jeg hende blive ældre, men bagefter valgte jeg "spawn", og "sim modder".
Man kan åbenbart godt ændre alderstype med den!
Men stadig, mange tak.

Emnet må godt låses! - eller hvad i nu gør? :D

Det er bare iorden - emnet er hermed låst!
Med venlig hilsen
Nephisariah
Moderator
- OG DET VED DU OGSÅ GODT!
tunfisken
Baby sim
Baby sim

Tilbage til The Sims 2 Generelt