Downloads.

Generel snak om spillet The Sims 2.

Downloads.

Indlægaf helenahoumann » 14. sep 2009, 18:26

Jeg har problemer med mine hår downloads og andre ting. Så jeg tænkte at i ville hjælpe. Jeg har lavet en mappe i "EA games"-"Sims 2" der hedder downloads, der har jeg så puttet alt muligt ind, men inde hvor man kan lave simmerne er f.eks. håret der ikke. Det står bare som normalt flat hår i sort. Og bliver til det, så hvordan ordner jeg det. Har det noget med mit graffikkort at gøre eller er jeg bare dum til at downloade?
Helena
helenahoumann
Baby sim
Baby sim

Re: Downloads.

Indlægaf Annbirtha » 15. sep 2009, 08:29

Du skal huske at Downloade noget der hedder en Mesh, en Mesh skal bruges hvis genstanden ikke er lavet af Ea, og kan altid Downloades der hvor du har Downloaded håret.
Gå ind på siden igen og kig efter hvor der står om filen behøver en Mesh og hvor den kan hentes. :)
Husk at læse det der står om filen inden den Downloades, det er skrevet fordi det er vigtigt 8)
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf helenahoumann » 15. sep 2009, 14:19

Det har jeg gjordt, det virker stadig ikke
Helena
helenahoumann
Baby sim
Baby sim

Indlægaf Annbirtha » 16. sep 2009, 07:42

Så kan du prøve at gennemgå denne guide fra Briher: http://briher.dk/Guide.php?lang=0&guide=dl her finder du måske ud af hvad du gør galt, det har helt sikkert ikke noget med dit grafikkort at gøre.
pssst....Briher, vær sød aldrig at slette denne guide, hvad skulle vi dog gøre uden den. :brag:
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Tilbage til The Sims 2 Generelt