Arbejdstøj til brug selv i hverdagen?

Generel snak om spillet The Sims 2.

Arbejdstøj til brug selv i hverdagen?

Indlægaf gnuggeline » 16. jan 2009, 16:30

Hej! :computerwork:

Jeg synes der er nogle uniformer til arbejdsbrug som er flotte. Jeg syntes også det var sjovt den gang jeg havde et simmerpar som begge gik i deres politiuniform som deres dagligdagstøj.

Jeg kan sagtens låse op for uniformerne når jeg er igang med at skabe en familie, men når jeg så har ladet dem flytte ind får de måske pr. job en ny flot uniform jeg synes de skal gå i til daglig, og den plejer jo at være i klædeskabet... Men det er den ikke :(

Er det blevet lavet om med de nye udvidelsespakker, og findes der rent faktisk en crack eller noget som gør at jeg kan se alt tøj selv når jeg har bosat mine simmere? :?:

Venlig hilsen
Gnuggeline
Verdens bedste band:
Within Temptation
Brugeravatar
gnuggeline
Baby sim
Baby sim

Geografisk sted: Randers

Re: Arbejdstøj til brug selv i hverdagen?

Indlægaf Annbirtha » 18. jan 2009, 11:05

Indlæg skrevet af Macrosims er blevet slettet da det ikke bidrog med noget andet end citater.
Gnuggeline søger stadig et svar på sit problem, hvis andre kan hjælpe :wink:
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Re: Arbejdstøj til brug selv i hverdagen?

Indlægaf Stento » 18. jan 2009, 12:20

Hej, Gnuggeline!
Jeg mener at hvis du går ind i The Sims 2 Body Shop, så kan du åbne op for selve uniformen og kopier den over i hverdagstøj. Jeg har selv gjort det med nogle festkjoler der skulle over i hverdagstøj og nogle uniformer jeg selv lavede som skulle over i den fil hvor uniformerne ligger. Det er selvfølgelig et par år siden, så det kan da godt være at jeg husker forkert! :dontknow:
Men prøv at søg på nette, der vil du helt sikkert kunne finde noget :computerwork:
Jeg ved ikke om det er tilladt, men her er et link som du kunne starte med http://forums.modthesims2.com/
Husk! at når du kommer ind på siden, at gå ind i Downloads.
Held og lykke med søgningen
Mange hilsner
Stento
Brugeravatar
Stento
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Denmark

Tilbage til The Sims 2 Generelt