Den vil ikke hilse??????!!!

Generel snak om spillet The Sims 2.

Den vil ikke hilse??????!!!

Indlægaf emiiiliep » 7. dec 2008, 22:05

Min simmer vil ikke hilse på de personer jeg har inviteret forbi. Jeg trykker på den der ''Hils på..." men så dukker personens ansigt kort op og forsvnder igen s: Hun er gravid med hans barn, så det er temmelig nederen de ikke bor sammen xD

Nogle idder?
emiiiliep
Baby sim
Baby sim

Re: Den vil ikke hilse??????!!!

Indlægaf Cyberkim54 » 8. dec 2008, 09:34

Ja jeg ved ikke lige..Om det har noget med en lille fejl at gøre i gamet... ? Men jeg har også oplevet, at Simmerne ikke altid vil hilse, da deres forhold ikke altid er i toppen for at skrive det pænt. Jeg har fri vilje sat til i mit spil, så det må de selv styre.... jeg selv har rigeligt at se til for at holde kommunen stangen, da jeg jo skal passe deres babyer osv med pottetræning og mad, lektier i lejligheden, bare for at nævne nogele problemmer.
Og hvem der er fader eller moder til barnet må guderne videm da det kan være over eller underboern osv. Og så vil de hilse og så vil de ikke hilse, om nogen har fundet ud af at barnet er født i dølgsmål eller hvordan det gamle ord nu staves.. Ak Ak jeg kan snart ikke klare mere, at passe alle deres rotte unger. selv må jeg kikke savelne ind ad deres vinduer, når de hygger, men selv må jeg tage hele ansvaret for deres rotte unger :)
Nå mem det var nok ikke så megen hjælp, men fik lige ideen til dette brev efter at have læst dit.

Happy Simning :bigsunglasses:
Brugeravatar
Cyberkim54
Simmerbarn
Simmerbarn

Geografisk sted: Silkeborg

Tilbage til The Sims 2 Generelt