Bella Spøgh

Generel snak om spillet The Sims 2.

Bella Spøgh

Indlægaf Bunny » 16. nov 2008, 15:11

Hjælp!
Jeg kan ikke finde Bella Spøgh?
Hvor finder jeg hende henne?!

Knus fra ida
Billede

Jeg har altid ret.... Eller det tror jeg da?
Brugeravatar
Bunny
Simmerbarn
Simmerbarn

Geografisk sted: Bor i København

Re: Bella Spøgh

Indlægaf SimsFreaken » 16. nov 2008, 18:59

Er det ikke hende der er død i nabolaget nydeligrup (eller hvad det hedder) For vis det er hende så er hun død så jeg tror ikke lige frem du kan finde hende ud over at bruge den der "dødstelefon"
Med alt for høje forventinger
Brugeravatar
SimsFreaken
Voksen sim
Voksen sim

Geografisk sted: Lidt ude for århus

Indlægaf egon.weber » 17. nov 2008, 00:06

Nej hun er ikke død, men har forladt Mortimer og bor i særby, eller hvad den nu hedder. :lol:
Klaskerdanser en hilsen fra det nordfynske.
Egon
Billede
Brugeravatar
egon.weber
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Veflinge

Indlægaf Frk. Emma » 17. nov 2008, 19:14

Hehe :lol:
Hvor kan man finde hende henne i Særby? :D
Knus Emma
:bigwave:
Brugeravatar
Frk. Emma
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Indlægaf coca » 25. jan 2009, 13:55

men hvor er Bella spøgh i særby?
coca
Baby sim
Baby sim

Indlægaf melida » 25. jan 2009, 14:02

jeg ved ikke rigtig men man kan prøve at tage i byen og se om hun kommer til den resturan eller butik man nu er i :D
Billede
Brugeravatar
melida
Tumling
Tumling

Indlægaf Annbirtha » 25. jan 2009, 14:25

Bella forsvandt fra Mortimmer engang mellem Sims 1 og Sims 2, det siges at hun blev bortført af rumvæsner, det er derfor at man kan finde hende i særby idag.
Hvis man er ny tilflytter i byen og får besøg af sine naboer er Bella gerne en af dem der er med på besøg.
Det er dog lidt trist at hun ikke længere har sine minder om hendes børn og mand, men til gengæld vil hun jo gerne starte et nyt liv i særby, så bliv gode venner med Bella så kan hun måske flytte ind hos dig en dag, hvem ved!!!! 8) :P
Senere kan du jo selv tjekke hendes minder og se hvad hun egentlig husker, ikke sandt :wink:
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf Frillen » 25. jan 2009, 23:49

Der er ingen som ved med sikkerhed, hvor Bella Spøgh er, om hun er i live eller om den Bella i Særby er ægte :Tænker:
EA/Maxis har gjort et stort nummer ud af hendes forsvinden, måske bliver der kastet lys over hendes skæbne i The Sims 3, måske de bare bygger videre på mystikken omkring hende, for at give deres fans noget at snakke om - Og det er da lykkedes ret pænt for dem :lol:
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf egon.weber » 26. jan 2009, 07:04

Ja, det må man da sige Bella hr nok været en gåde for os der har haft sim2 fra start, og skal blive sjovt at se om de følger den mystiske person op i the sims3. :lol:
Jeg fandt en ved det navn i særby, men om det er den ægte, ja det vides ikke, da hun er uden hukommelse! :mrgreen:
Egon
Billede
Brugeravatar
egon.weber
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Indlægaf MacroSims » 31. jan 2009, 13:58

Annbirtha skrev:Bella forsvandt fra Mortimmer engang mellem Sims 1 og Sims 2, det siges at hun blev bortført af rumvæsner, det er derfor at man kan finde hende i særby idag.
Hvis man er ny tilflytter i byen og får besøg af sine naboer er Bella gerne en af dem der er med på besøg.
Det er dog lidt trist at hun ikke længere har sine minder om hendes børn og mand, men til gengæld vil hun jo gerne starte et nyt liv i særby, så bliv gode venner med Bella så kan hun måske flytte ind hos dig en dag, hvem ved!!!! 8) :P
Senere kan du jo selv tjekke hendes minder og se hvad hun egentlig husker, ikke sandt :wink:

Min søster (Lene) fik Bella Spørg til at flytte ind til hende, og vi fandt intet iminder eller stamtræ,
nu ved du det XD
Mange venlige hilsner MacroSims
Brugeravatar
MacroSims
Tumling
Tumling

Geografisk sted: Hvidovre

Indlægaf MacroSims » 31. jan 2009, 14:00

Bella Spørg blev bortført af rumvæsner i Nydeligroup (Staves?), og forsvandt i Særby,
jeg synes ´hun dukker tit op i særby, så jeg ville ikke kalde en gåde xD
Mange venlige hilsner MacroSims
Brugeravatar
MacroSims
Tumling
Tumling

Geografisk sted: Hvidovre

Indlægaf Frillen » 31. jan 2009, 14:36

MacroSims skrev:Bella Spørg blev bortført af rumvæsner i Nydeligroup (Staves?), og forsvandt i Særby,
jeg synes ´hun dukker tit op i særby, så jeg ville ikke kalde en gåde xD

Den Bella Spøgh du finder i Særby er ikke den ægte, hun har jo ingen minder om sin familie - Så jo, hun er stadigvæk et mysterium :wink:
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf Annbirtha » 31. jan 2009, 14:57

En svindler der tager en forsvunden persons navn, og bruger det som sit eget, ... sikke et plot, hvornår kræver hun løsepenge af stakkels gamle Mortimer eller endnu værre, ...hvornår gifter hun sig med ham igen, så hun kan få fingre i alle hans Similioner?
Eller hun kan hævde at hun er blevet gokket oveni hovedet :sick2: og ikke kan huske noget, fordi Mortimer ville have fingre i hendes Arv (og jo altså også fik det) så han kunne gå og hygge sig med Varhmblod pigen fra nabolaget. :bigsunglasses:
Hvorfor går hun stadig rundt i Bellas tøj ? Hun både går, spiser og dufter som Bella, hun taler endda ligesom hende, ... er Bella i virkeligheden den tvilling der blev bortført fra Rådhusets kælder i Frillerup under åbningen af arkivets gamle sager.
Vi får det nok aldrig af vide, men er hun svindler, er dette nok ikke det sidste vi har set til hende,...hold øjne og øre åbne Folkens, vi må stå sammen og se om vi kan spotte hende i Sims 3 og dertil hørende nabolag. 8)
THE TRUTH IS OUT THERE..............

Til macrosims,...mit foregående indlæg var skrevet med et glimt i øjet. :wink:
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf egon.weber » 31. jan 2009, 19:51

Mon sandheden er der, måske de har planer om en sims4 osse, ikke til at vide, de vil jo have vores penge, som Mortimer ville have Bellas. :lol:
Egon
Billede
Brugeravatar
egon.weber
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Tilbage til The Sims 2 Generelt