DINE Sims fejltagelser?

Generel snak om spillet The Sims 2.

DINE Sims fejltagelser?

Indlægaf Domino » 7. jul 2008, 14:01

Ja, jeg har søgt rundt, og har ikke fundet nogen debat der var om dette emne.
Men har I sims brugere nogle historier, om nogle fejl som var jeres egen skyld?
Eks har brugt vejrmaskinen forkert så det regnede ned med ildkugler, har kaldt en person noget forkert, eller hvad?
Fortæl!
Jeg har også min egen.
Jeg havde lige fået seasons, og skulle lige prøve det hele af.
Jeg spillede på Jens McHansen (Hedder han vidst?) den der bondemand som går meget op i sin have.
Hmmm, jeg fik hans ven til at flytte ind, og fik ham til at adoptere en baby som vidst hed Lisa.
Babyen var lige blevet tumling, og Jens var lige ved at finde sig en kæreste.
Jeg selv var træt af vinter, og jeg brugte så vejrmaskinen.
Men han havde for lidt stræberpoint, og da jeg prøvede at sætte årstiden til sommer, så regnede det ned med ildkugler/meteorer.
Jens og hans kammerat døde, og tumlingen blev hentet.
Klokken var uheldigvis 00:00 og jeg var helt alene hjemme og blev helt trist.
En næsten hel lykkelig familie.. spildt..
Hvor er man dog dum..
Nå, men kom frem med jeres fejl :P!
Kill for your own hope.
Washing all the bad off, with the life's soap.
You crashed my life, but you didn't knew.
I've been watching the view..
I want to stay home.
Then there can't happen anything.
And people won't know what I feel.
Brugeravatar
Domino
Tumling
Tumling

Geografisk sted: KBH :P

Re: DINE Sims fejltagelser?

Indlægaf Rose Diva » 7. jul 2008, 15:00

Hehe, sjovt emne. Det var da en værre historie med ham McJensen der :P

Jeg dræbte engang min universitetssimmer, som jeg havde set fra fødslen. Jeg mener nok han hed Jonas. Han døede af sult i sit hus hvor han boede med sin forlovede Elvira. Jeg var blevet træt af Jonas og ville så dræbe ham (jeg er meget ond xD ), for jeg ville gerne se Elvira græde (Jeg har intet hjerte xD ).
Jeg dræbte så Jonas (først krysede jeg bare når han ville have noget at spise, men han fik det lidt bedre hele tiden, så jeg spærrede ham inde i et rum hvor jeg satte en dårlig seng, et toilet, og han døde næste nat. Elvira lå og sov i sin seng da han døde , men hun opdagede aldrig at Jonas døde. Hun nåede ikke at se døden tage sin elskede, og hun græder aldrig over ham, nej tværtimod hun har en bekymring hvor der står: "Hold op med at være forelsket i Jonas", hvilket betyder at hun rent faktisk ikke ved at han er død. Godt nok er Jonas ikke i hendes forholdspanel mere, og hun har også en bekymring hvor der står: "Jonas bliver en zombie", men hun har intet minde over hans død. Dog har Jonas en urne og så når jeg siger "sørg" så græder Elvira, men ellers ikke.
Nu savner jeg Jonas, for Elvira bor bare alene nu, og hun er ret kedelig at spille med. Så mine planer er at når jeg gider skal hun lige tjene nogle flere penge og derefter vil jeg genoplive ham. Om jeg lader ham blive en zombie er ikke udelukket, for det ville jeg gerne se.

Det var en lidt ulykkelig historie, ikke?
Knus Rose Diva
Brugeravatar
Rose Diva
Sim med visioner
Sim med visioner

Geografisk sted: Et sted på sjælland;)

Indlægaf Domino » 7. jul 2008, 16:40

Rose Diva skrev:Hehe, sjovt emne. Det var da en værre historie med ham McJensen der :P

Jeg dræbte engang min universitetssimmer, som jeg havde set fra fødslen. Jeg mener nok han hed Jonas. Han døede af sult i sit hus hvor han boede med sin forlovede Elvira. Jeg var blevet træt af Jonas og ville så dræbe ham (jeg er meget ond xD ), for jeg ville gerne se Elvira græde (Jeg har intet hjerte xD ).
Jeg dræbte så Jonas (først krysede jeg bare når han ville have noget at spise, men han fik det lidt bedre hele tiden, så jeg spærrede ham inde i et rum hvor jeg satte en dårlig seng, et toilet, og han døde næste nat. Elvira lå og sov i sin seng da han døde , men hun opdagede aldrig at Jonas døde. Hun nåede ikke at se døden tage sin elskede, og hun græder aldrig over ham, nej tværtimod hun har en bekymring hvor der står: "Hold op med at være forelsket i Jonas", hvilket betyder at hun rent faktisk ikke ved at han er død. Godt nok er Jonas ikke i hendes forholdspanel mere, og hun har også en bekymring hvor der står: "Jonas bliver en zombie", men hun har intet minde over hans død. Dog har Jonas en urne og så når jeg siger "sørg" så græder Elvira, men ellers ikke.
Nu savner jeg Jonas, for Elvira bor bare alene nu, og hun er ret kedelig at spille med. Så mine planer er at når jeg gider skal hun lige tjene nogle flere penge og derefter vil jeg genoplive ham. Om jeg lader ham blive en zombie er ikke udelukket, for det ville jeg gerne se.

Det var en lidt ulykkelig historie, ikke?

hehe tak! og ja .. stakkel.. men han var jo også .. *host* den der stod sidst i køen da Gud lavede deres udseende hvis du forstår.. xP
Stakkel!
Pyha.. ikke så heldigt hva?
Kill for your own hope.
Washing all the bad off, with the life's soap.
You crashed my life, but you didn't knew.
I've been watching the view..
I want to stay home.
Then there can't happen anything.
And people won't know what I feel.
Brugeravatar
Domino
Tumling
Tumling

Geografisk sted: KBH :P

Indlægaf Missdam » 7. jul 2008, 21:58

Hmm.. Jeg har faktisk ikke lavet så mange underlige ting. Jeg har også lavet lidt ildkugler, men faktisk ikke o.o
Jeg er vel et ret u-underlig.. Not xD
Jeg har faktisk gjort en masse mærkelige ting, men lige nu kan jeg ikke komme i tanker om en eneste :lol:
Jeg er vel bare lidt for træt, selvom klokken kun er 10 :oops: :lol:
And She's Back In Business, Dude(;
Brugeravatar
Missdam
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Geografisk sted: Hjørring - Nordjylland

Indlægaf Missdam » 8. jul 2008, 15:04

Men jeg elsker at lave familier, så jeg laver altid en, spiller på den i meget lidt tid, og så gider jeg den ikke mere. Jeg har et helt nabolag, hvor der ikke er plads til flere huse. Men der er ikke én eneste af dem jeg gider at spille på. Men det er ikke rigtigt en fejltagelse - det er bare dovenhed :wink:
And She's Back In Business, Dude(;
Brugeravatar
Missdam
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Geografisk sted: Hjørring - Nordjylland

Indlægaf Darlan » 8. okt 2008, 16:16

Jeg havde self. Spillet med den her familie i rigtig lang tid, da min mor kalder. Jeg troede ku det ville tage lidt tid, altså omkring 1 minut for jeg skulle bare lige smide noet i skraldespanden. Nu glemte jeg alt om mit sims spil da jeg så noget i fjernsynet. En halv time efter kom jeg i tanke om mit sims spil og da jeg var tilbage var hele familien død, det meste af huset var halv brandt og såden lidt...
Brugeravatar
Darlan
Baby sim
Baby sim

Geografisk sted: Fredensborg

Indlægaf Annbirtha » 9. okt 2008, 10:43

Følgende indlæg er slettet:

1. Næ, det må man sige :P
2. Hehe
3. Samme her
4. Sygt nok! xD

Alle indlæg er skrevet af samme person, vil personen venligst kommentere eller debattere indlæggene og ikke blot skrive med 2 eller 3 ord.
Man logger jo ind for at se om der er noget nyt til et emne,og bliver lidt skuffet når der så bare står "he he".
Husk at man gerne må chatte, men så skal det helst forgå over PBén ik´. :wink:
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Tilbage til The Sims 2 Generelt