Har lavet en opgave her!

Generel snak om spillet The Sims 2.

Har lavet en opgave her!

Indlægaf egon.weber » 12. jan 2008, 01:30

:D :D En familie i frillerup, med 3 børn, den ene er rykket på uni, og den yngste er skolebarn, jeg ved der er et 4. på vej, han glemte sq gummi :oops:
Mit store tankeværk, når de gennemfører uni (uden lekktier) har masser af point i bagage, samtlige stipendier, så for første gang har jeg en der har lejet et hus, men ønsker lillebror som legekammerat,
kke skal være jeg gav hende selvfølgelig en indkørsel og en gammel vw, så hun kke skal være afghængig af taxa 143 :lol:
Jeg har givet hende et semester i forspring, da hun ønsker lillebror på uni osse- Og her kommer mit spørgsmål: er der mon nogen der har gode tips hvordan det kan køre bedst, altså uden uvenskab osv.? :?:
Klaskerdanser en hilsen fra det nordfynske.
Egon
Billede
Brugeravatar
egon.weber
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Veflinge

Re: Har lavet en opgave her!

Indlægaf Lille Line. » 14. jan 2008, 15:12

Jeg er ked af det men forstår desværre ikke helt hvad det er du skriver.
Er ikke så god til forkortelser .. :oops:
Hilsen Lille Line <3
Brugeravatar
Lille Line.
Voksen sim
Voksen sim

Re: Har lavet en opgave her!

Indlægaf Mikael » 16. jan 2008, 10:33

Øh du kan gå på offelige grunde og mødde 3 fra et bestem sted(på kan kende dem på tøjet med logoet) så skal du blive venner med de 3 og så midt om natten kommer der en limosine og føre dig hen til en grund og så kan du hackke dine karratere(Husk du skal ha fuld logik) men synes det er for stresne eller kan du bare bruge koden maxmotiv som du for fuld behåv
Dette medlem er ikke længere aktivt efter eget ønske, og kan derfor ikke svare på indlæg, private beskeder mv
Brugeravatar
Mikael
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Geografisk sted: Hvidovre

Tilbage til The Sims 2 Generelt