Spørgsmål:)

Generel snak om spillet The Sims 2.

Spørgsmål:)

Indlægaf Marisse » 13. dec 2007, 18:08

Hey!

Jeg er ny bruger herinde. Har spillet en del Sims 1 og er nu forholdsvis ny med Sims 2. I sims 1 lagde jeg ofte mit eget musik i radioen under musik i spilfilen. Hvordan gør jeg det i sims 2? Hvordan lægger jeg downloadede objekter ind i spillet?

Er der en måde hvorpå man kan bremse alderen på de voksne og ikke på børnene? (synes mine simmere bliver gamle før børnene de flytter fra reden)

Jeg overvejer at købe nogle af udvidelsespakkerne. Hvilke af dem er gode og sjove?

Mvh

Maria
Marisse
Baby sim
Baby sim

Indlægaf Nan » 14. dec 2007, 15:48

jeg kan ikke huske hvordan man lægger musik ind, men resten burde jeg kunne hjælpe med ;)

for at lægge downloads ind:
Åbn dokumenter og gå ind i EA games og sims2 og læg alle dine downloads ind i mappen Downloads

Jeg mener ikke der er en kode hvor du kun kan stoppe alderen på de voksne, men der er en kode der gør du kan hoppe frem til et barns fødselsdag:
BoolProp TestingCheatsEnabled true og hold shift nede når du trykker på din simmer, så er der lagkage menuen blevet udviddet med nye muligheder

Jeg synes at de alle er gode, undtagen university for det der alt for land tid for en simmer at komme gennem universitetet.

håber jeg var til at forstå :)
hilsen Nanna
Brugeravatar
Nan
Voksen sim
Voksen sim

Geografisk sted: v. Kolding

Indlægaf egon.weber » 14. dec 2007, 16:10

aging off, gør at de ikke bliver ældre, og er de minimum i guldhumør, ja så en liveliksir, og de bliver dage yngre. Eliksiren er under stræberbelønninger.
Klaskerdanser en hilsen fra det nordfynske.
Egon
Billede
Brugeravatar
egon.weber
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Veflinge

Indlægaf sko12342 » 14. dec 2007, 16:11

Du går ind i: Dokumenter/eagames/sims2/music og så ind i den mappe du vil lægge din musik ind. For at lægge din musik ind så tryk på filen og kopier, så går du bare ind i music mappen igen og så sæt ind
Sko12342 også kendt som den der blev glemt på sin fødselsdag.
Brugeravatar
sko12342
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Geografisk sted: Et eller andet sted

Tusind tak!

Indlægaf Marisse » 14. dec 2007, 21:00

Det lykkedes mig at få lagt musikken ind. Men jeg kan ikke finde den der download mappe:(

Mvh

Maria
Marisse
Baby sim
Baby sim

Indlægaf Briher » 14. dec 2007, 22:38

Der er ikke nødvendigvis en Downloads mappe fra starten.
Men du kan selv oprette den. Du skal bare huske at stave navnet rigtigt Downloads - med stort D i starten og s til sidst.
Hilsen Briher
Briher
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Århus

Tilbage til The Sims 2 Generelt