trillinger?

Generel snak om spillet The Sims 2.

trillinger?

Indlægaf Nan » 1. dec 2007, 21:24

heej

når nu man kan få tvillinger, kan det så også lade sig gøre at få flere end det?

Kom bare lige til at sidde og tænke over det :b
hilsen Nanna
Brugeravatar
Nan
Voksen sim
Voksen sim

Geografisk sted: v. Kolding

Indlægaf Briher » 1. dec 2007, 22:46

Det kan man ikke, medmindre man downloader et hack, der gør det muligt at få trillinger - måske også firlinger.
Om det kun er trillinger eller også firlinger, kan jeg ikke huske. Jeg har kun læst om hacket - jeg har det ikke selv.
Hilsen Briher
Briher
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Billy Rosewood » 1. dec 2007, 22:48

Men det kunne da ellers være sygt at stå med 3 børn i hænderne xD
Babbington and The Acheron!

Mr. Boyle possesses the oil!
Brugeravatar
Billy Rosewood
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Geografisk sted: Hvidovre! ^^

Indlægaf Briher » 1. dec 2007, 22:52

Jeg har engang spillet med aging off på en familie, hvor de på den måde fik "trillinger". Babyerne blev godt nok født en ad gangen, men eftersom de ikke blev ældre, var det som at have trillinger.

Så længe de var babyer, var det ikke særlig "slemt". De babyer passer jo næsten sig selv, når bare de får en flaske, en ren ble og et knus. :wink:

MEN da jeg så satte aging on på igen og de blev tumlinger .... Rent mareridt .... :shock:
Denne ene "øvelse" var nok til at jeg absolut ikke behøvede det hack.
Hilsen Briher
Briher
Moderator
Moderator

Indlægaf Nan » 1. dec 2007, 23:14

tumlinger er meget svære at passe synes jeg! man skal lære dem alt muligt. :b tror også bare jeg holder mig til tvillingerne :b
hilsen Nanna
Brugeravatar
Nan
Voksen sim
Voksen sim

Indlægaf Billy Rosewood » 1. dec 2007, 23:16

Jeg synes da at tumlingerne er kære, bare man husker at tømme deres potte og sætte dem på den, give dem et bad og en lille flaske mad, og så Stephen Maturins træning i at gå. xD
Det frustrerende er at mine naboer konstant tager barnet op til sig. Så når det er sultent, går der 100 år før de selv tager en flaske. (:
Babbington and The Acheron!

Mr. Boyle possesses the oil!
Brugeravatar
Billy Rosewood
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Geografisk sted: Hvidovre! ^^

Indlægaf egon.weber » 2. dec 2007, 01:48

jeg foretrækker nu et barn ad gangen, min familie i Frillerup har en tumling, der har lært at gå,tale og pottetrænet og en baby, om 1 dag bliver den tumling så barn og den næste tumling, men der bør være en ny på vej, har hørt vuggevisen! Min voksne mandesimmer har som livsønske 6 børnebørn, så 3 der får 2 hver, det kan da klares!! Selvfølgelig skal de alle vi uni, inden jeg tør give dem frit løb! :wink:
Klaskerdanser en hilsen fra det nordfynske.
Egon
Billede
Brugeravatar
egon.weber
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Veflinge

Indlægaf Briher » 2. dec 2007, 09:33

Billy Rosewood skrev:Jeg synes da at tumlingerne er kære, bare man husker at tømme deres potte og sætte dem på den, give dem et bad og en lille flaske mad, og så Stephen Maturins træning i at gå. xD
Det frustrerende er at mine naboer konstant tager barnet op til sig. Så når det er sultent, går der 100 år før de selv tager en flaske. (:

Ja, tumlinger er da søde - men 3 der vågner på hvert sit tidspunkt - vækker de andre, hvis de ikke lige sover i hvert sit rum. :Sur djævel:
De forældre faldt om af træthed flere gange dagligt. Enten over maden eller simpelthen bare på gulvet. En af dem stod endda op og sov.

Så da de blev skolebørn - sikken en lettelse - forældrene kunne så få lov at sove igen. :D
Hilsen Briher
Briher
Moderator
Moderator

Indlægaf Nan » 2. dec 2007, 12:08

plejer at springe tumlingestadiet over med en alle de der boolprop koder, så får de godt nok ikke en god opvækst, men så er jeg ovre det stress :b
hilsen Nanna
Brugeravatar
Nan
Voksen sim
Voksen sim

Tilbage til The Sims 2 Generelt