Jeres ynglings familie?

Generel snak om spillet The Sims 2.

Jeres ynglings familie?

Indlægaf WayFreak » 10. aug 2007, 11:45

Daav :D prøv at fortæl lidt om jeres ynglings familie! hva de hedder, hvor mange der er, og hvordan den startede osv.

jeg kunne jo liige skrive lidt om min..

Nabolag:Veronaville
Familiens navn:Luigiansen
Mor(gammel):Ellen
Far(gammel):Heinrix
Første fødte barn(Teenager):Lauqe
Tvillingerne(Teenagere):Bill og Smilla

Sådan startede familien:Det startede bare med Heinrix og Ellen..
Senest rettet af WayFreak 25. aug 2007, 11:36, rettet i alt 1 gang.
Qnuus Miig!!
Brugeravatar
WayFreak
Ung voksen sim
Ung voksen sim

Indlægaf Elisabeth » 10. aug 2007, 17:12

Okai min bedste familie er nok:

Beboelse: Veronaville
Efternavn: Grassmark
Mor: Louisa
Far: Bent
Teen(pige): Elvira
De to tumlinger: Jessie & Rossita
Den generte baby: Bibi

Det hele startede med Louisa :lol:
Qnuz ElisBillede

- Nogen gange er jeg en anelse... Jaa ... Bimelim?? Billede
- I'm me do you have a problem?!
Brugeravatar
Elisabeth
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Odense 0:)

Indlægaf sims2maja » 10. aug 2007, 20:01

Her er min:

By: Særby.

Efternavn: Sort sort sort.........

Kommene mor : Ulla.

kommene far: Brian.

Kommene barn: :?:

- - - - - - - - - - - - - - - - - -

Lidt om dem: de er begge 2 på højeste plan inden for forbruder karrieren, også venter de en lille en.
Brugeravatar
sims2maja
Voksen sim
Voksen sim

Geografisk sted: Et sted på jorden i universet

Indlægaf albert » 11. aug 2007, 13:16

Ja det må være:

Michela (mor) ---l---- Thorlak (far)
l
l
Sarah og Pernille (tvillinger)

Moren var hende der startede det hele, hun er inden for idræt og Faren er i toppet af jounalist.
Tvillingerne laver ballade, holder fester og vil bestemt ike på Uni.
Nu er sommeren kommet vi skal ud på mark og sti,
synge sang rundt om bålet og sove i det fri,
vi er seje, vi er rå, det er os der er de blå,
det er derfor vi har uniformen på.!

Profil billedet er venligs udlånt af Hay fra sims2-fun.dk
Brugeravatar
albert
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: aalborg

Re: Jeres ynglings familie?

Indlægaf Frk. Emma » 27. feb 2008, 20:41

Har fået en ny - og retter den derfor lige :)

Beboelse: Grønland
Familens navn: Mogensen
Mor: Louise
Far: Niels
Tumling: Smilla
Kat: Pjuske

Det startede med Louise, Niels og Pjuske. Så kom Smilla til, og Louise venter tvillinger :)
Louise er Vikar, og Niels arbejder pt. som genopfylder i en butik :)
Senest rettet af Frk. Emma 10. mar 2008, 15:58, rettet i alt 2 gange.
Knus Emma
:bigwave:
Brugeravatar
Frk. Emma
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Indlægaf Billy Rosewood » 28. feb 2008, 20:39

Sikken dog et hyggeligt emne! Lige noget for mig! ^^
Nu skal I bare høre om min yndlingsfamilie, Williamson (Den er hele kernefamilien, den dominerer Nydeligrup xD)

Det hele startede ud med at en ung mand, der hed Samuel, blev skabt af mig og kom på Universitetet. Han havde gyldent, langt hår og spraglet tøj.
På Universitetet tog han en linje med det paranormale, men han fulgte også en anden linje: Han jagtede Bent Rabunduus tilmed. :)
Nu er der gået et par år i spillet, og nu er Samuel og Bent lykkeligt gift. De har adopteret 7 børn, som alle lever i lykkeligt velgående med partnere og huse efter deres økonomi. Selv om det ikke er dem alle, der har haft rigdom med sig, har de alle en de elsker og som de har mødt på Universitetet, og de har familien. Og det er sådan set alt de behøver. :D
De gamle herrer er begge i toppen af deres erhverv: Samuel er i Paranormal, og Bent er i Kunstnerkarrieren. De lever og ånder for deres familie, da deres færdigheder også er oppe. Og de 2 gamle er elsket af alle, der kender dem. ;)
De bor i et af Nydeligrups små røde huse (Dina og Nina Varmblod bor i et.), ved siden af deres bedste venner fra den svundne studietid, Tom Pullings og Stephen Maturin. ^_^
Jeg kan specielt godt lide Samuel og Bent, da de har startet hele Williamson-grenen. Williamson spænder indtil videre over 3 slægtsled, og der kommer nok også snart et fjerde led. ;)
For en god ordens skyld kan vi da nævne børnenes navne. De er alle adopterede. :)

Stina Williamson
Bulder Williamson
Barbara Williamson (Gift Pullings)
Horatio Williamson (Gift Verdimilious)
Jannik Williamson
Jens-Peter Williamson
Jack Williamson (Gift Brigadier)

Er de ikke fine, de navne, selv om jeg ikke har givet dem selv? XD
Babbington and The Acheron!

Mr. Boyle possesses the oil!
Brugeravatar
Billy Rosewood
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Geografisk sted: Hvidovre! ^^

Indlægaf michelle92player » 28. mar 2008, 15:32

beboelse: simstrup
familiens navn: Lindgren
mor: Isabella
far: Daniel
børn: jeg har seks hvor to er tvillinger

lige fra da jeg købte spillet har jeg ikke spillet med andre famillier end den så de er vel oppe på cirka tyve gennerationer.
det er sjovt at tænke på. De har haft mange udfordringer :brag:
sims tøsen
Brugeravatar
michelle92player
Sim med visioner
Sim med visioner

Indlægaf oversejemig » 12. maj 2008, 17:43

Det må nok være Thomsen, efterhånden :)

Far: Peter Thomsen
Mor: Johanne Thomsen
Barn: Adam Thomsen gift med Nikoline Gongert, har fået Amanda og Nikolas
Barn2: Albert Thomsen gift med Josefine Nielsen, har fået Kristine og Julie. :oops:

Peter er stadig voksen, 2 dage til ældre staiet d; han er i toppen af juri karrien, ligesom johanne er i toppen
af musikbranchen.
d; - lev livet mens du er til stede.
oversejemig
Baby sim
Baby sim

Geografisk sted: Fyn

Indlægaf Rose Diva » 25. jun 2008, 19:37

Det skifter meget, men lige i øjeblikket er det denne familie:

Nabolag: Kittytown
Mor: Anne
Far: Kenneth
Søn, barn (første fødte): Jonas
Datter, baby, tvilling: Annie
Datter, baby, tvilling: Tanja

Det startede med Kenneth og Anne, som så fik 3 børn. Jeg har ikke brugt kode til at få tvillinger

Håber ikke det gør noget at jeg skriver i et lidt gammelt forum
:bigwave:
Knus Rose Diva
Brugeravatar
Rose Diva
Sim med visioner
Sim med visioner

Geografisk sted: Et sted på sjælland;)

Indlægaf Domino » 25. jun 2008, 22:17

Nabolag:Paloma Village (hjemmelavet d:)
Familiens navn:Rainbow
Mor (ældre): Panda
Far (døde af elektrisk stød): Ryan
Første fødte barn(Teenager):Lucas
Tvillingerne(teenagers): Lilly og Poison.
Beskrivelse:
Moren hedder Panda, pga hendes sorte hår og overdrevne forbrug af eyeliner.
Faren hed Ryan, og havde blond hår og var bare.. normal :P.
Lucas fik så blond hår, og lignede sin far og blev top trænet og bliver voksen om 3 dage :D.
Lilly og Poison blev så født da Lucas var barn, og Lilly er blevet "pæn pige", købte tit tøj og gik i lyserødt og havde mange venner og har 3 elskere på en gang. Pyh det er hårdt.
Og hun har så blond hår også
Poison er sådan en "outsider", sort hår og masser af "goth" agtig sminke på, og hun har kun små grupper af venner, og sín ENE kæreste selvfølgelig.
Og faren døde så af elektrisk stød (ikke sid udenfor i en såkaldt "hot-tub" når det regner, for ellers så kan du risikere at dø af stød :P .. ingen var hjemme, så der var ingen der kunne "bede for elskede".
Undskyld hvis jeg skrev for langt xP
Brugeravatar
Domino
Tumling
Tumling

Geografisk sted: KBH :P

Indlægaf tunfisken » 10. sep 2009, 02:17

Jeg har kun én familie, som jeg har spillet på i rigtig lang tid. og så kommer der jo flere til når de formerer sig! og lige så snart det er muligt begynder jeg at indavle på dem :D
De bor i Pungrotteby og jeg begyndte på familien for nogen måneder siden efter at jeg fik ny computer og måtte sige farvel til den gamle familie! :(
Jeg skal prøve at gøre det kort xD

Jeg startede med Marie og Marco. De havde to voksne døtre.. Jenny og Ellie. Jenny flyttede så sammen med Tarquin, og Ellie blev gift med Bent Skarph (fra Sims 2 University). Desværre døde Marco, fordi jeg dræbte ham.. Og på trods af sin alder valgte Marie at adoptere barnet Venus. Kort efter blev Marie gift med Peter Simsen. De adopterede barnet Kisser. Marie blev desværre skilt, men giftede sig hurtigt med Jesper Thor. Sammen adopterede de Tina. Kisser og Venus blev teenagere, og flyttede på universitetet sammen med Venus’ kæreste Karl Erik. Tina døde ”desværre” af en mindre forseelse i poolen. Tinas død ødelagde Marie og Jespers forhold, og de blev skilt. Men heldigvis forelskede Marie sig i Jespers kollega Seiichi, og de blev gift.

Maries ældste døtre, Jenny og Ellie, var blevet gift og havde fået børn. Jenny og Tarquin fik Tarquin (Tarquin, faren, var også opkaldt efter sin far) og Jacques. Ellie og Bent fik Nico og Jaqueline.

Venus, Kisser og Karl Erik kom tilbage fra universitetet med topkarakter og flyttede sammen i et stort hus, Selv om Kisser og Karl Erik ikke kunne udstå hinanden. De fik alle sammen en god karriere, og Karl Erik og Venus blev gift. Kort efter fik de sønnen Keld Erik.

Jenny og Ellies ældste sønner voksede op som brødre, og de valgte at tage sammen på universitetet.
På uni mødte Tarquin Sandra og Nico mødte Vanessa. Sandra og Tarquin blev forlovet allerede i andet semester, men det gik lidt dårligere for Nico og Vanessa. Det var desværre kun Nico der havde følelser for Vanessa. Han blev rasende da Vanessa begyndte at date en anden. Nico havde et kort forhold til en Lektor, men da Vanessa slog op med sin kæreste, blev Vanessa og Nico endelig kærester. I slutningen af sidste semester blev de forlovet. Efter uni blev Sandra og Tarquin gift, men Vanessa havde en affære så Nico blev i stedet gift med Winnie.

Jacques, Jaqueline og Keld Erik blev også voksne og flyttede hjemmefra. Jaqueline omkom med sin kat i en ulykke med Vejrguden, men Jacques startede sit eget center for mishandlede hunde. Da Jacques forældre, Tarquin og Jenny, opdagede hans sande seksualitet slog de hånden af ham. Keld Erik blev gift med Angela. Sammen fik de datteren Helga, men Angela havde allerede datteren Jasmin fra sit tidligere ægteskab. Keld Erik kunne ikke holde sig til Angela og indledte en affære med Maya. Mayas tvillinger, Amalie og Edmund, blev født samme dag som Helga.

Midt i al’ lykken døde Marie og Seiichi af alderdom.
Ellie & Bent, Jenny & Tarquin, Venus & Karl Erik og Kisser blev alle sammen ældre og flyttede i ældreboliger. Her mødte Kisser Charlie.. Sandras far, som var enkemand. De flyttede sammen men han døde meget kort efter af en kraftig lungebetændelse.

Tarquin og Sandra fik drengen Tarquin og senere efternølerne - Felix og Mona. Nico og Winnie fik pigen Leonora.
Tarquin, Leonora, Helga, Amalie og Edmund voksede op og tog på uni. Uheldigvis døde Helga under en mislykket ansigtsoperation. Sød musik opstod mellem Leonora og Edmund, på trods af at de faktisk var i familie. Det samme skete for Amalie og Tarquin.

Da de kom tilbage fra uni blev Leonora og Edmund gift. Amalie og Tarquin nåede kun at blive forlovet.. Så havde Amalie en affære med deres fælles ven fra uni. Tarquin blev i stedet gift med den smukke nabo Bitte. Amalie giftede sig med Tarquins meget yngre lillebror Felix. Felix’ søster Monique blev gift med Jens Graver. Han far (Hans Graver) ejede den lokale kirkegård.

Nico & Winnie, Angela & Keld Erik, Tarquin & Sandra samt Maya og Jacques blev alle sammen ældre.
Keld Erik slog op med Angela og flyttede sammen med Maya i stedet. Angela flyttede sammen med sin eksmand og deres voksne datter Jasmin.

THE END! - eller jeg er ikke noget længere, men nu skal jeg til at begynde på næste generation! :D .
Jeg vil slet ikke begynde på deres dyr, for de kører nemlig også på generationer :lol:

Jeg ved godt det er nogen underlige navne, men min søster får æren af at navngive ALLE mine simmere! og hun får det vist fra alt muligt; tv-serier (Monique - desperate housewives xD), kongelige (Leonora Christine fx.) og sine veninder (bedsten hedder Amalie :D).

Ej, hvad er der galt med mig. Jeg kan bare ikke gøre noget kort :mrgreen:
- OG DET VED DU OGSÅ GODT!
tunfisken
Baby sim
Baby sim

Indlægaf louise » 17. mar 2011, 19:41

min ynglings familie er nok:
nabolag: lulluwold
familiens efternavn: petersen
moren: leonora
faren: kasper
derses første fødte: (teen pige) laura sophia
børne som er tvillinger: timmy og melina
og den lille nyfødte pige: cecilie...

det hele stardet med leonras bedste mor og bedste far, leonoras far døde af stød men hans kone vandt over døden og rade hans liv men nogle dage efter døde han bare... leonoras mor lever stadig.
men leonora og kasper mødes på en ferie i florida, på stranden. da de havde været sammen i lang tid flyttede de sammen i en lille leglihed.
men da de fik deres første barn laura sophia flyttede de i et meget stort hus med mange værlser da de hvade planer om en stor lykkelig familie.
leonora fik en fin karriere som læge inden de fik deres to tvillinge timmy og melina.
familien har to dyr en kat og en hund, katten hedder bobo og hunden hedder cola.. :D
laura sophia har en kærste ved navn alex og de møddes på uni, alex og laura er meget tit sammen og de hjælper faren i hans butik

knus louise...
louise
Baby sim
Baby sim

Tilbage til The Sims 2 Generelt