Voldssymbol

Generel snak om spillet The Sims 2.

Indlægaf simsekisser » 22. maj 2007, 21:29

Onsdag D. 20/9 2006 skrev en Avis (jeg ved ikke hvilken, jeg har kun fået udklippet af min Svoger) at "Sims værre end Voldsspil", det er en Lektor fra "Syddansk Universitet" der mener at at det ikke er Voldsspil der ødelægger Ungdommen, men derimod "The Sims" ved at påtvinge de unge en bestemt tankegang han kalder The Sims "Redebyggerspillet" og at det efter hans mening potentielt er farligere end Krigsspillet Counter Strike, han skriver at det lære de unge at tænke på en bestemt måde, og (Citat) "Din succes i spillet afhænger af, hvor god du er til at leve dig ind i den Klassiske Amerikanske livsstil, du kan f.eks. ikke bare lade stå til eller gå imod systemet og stadig vinde.
Ja-ja så kan man jo tænke hvad man vil :bigsunglasses:

Simsekisser
Brugeravatar
simsekisser
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf Chrik » 23. maj 2007, 10:38

Hvis man hentyder til de her "hovedet vredet om" indlæg her i forummet så kan jeg skam godt forstå hvorfor der er voldssymbol :P
Chrik is back! (Oh no!)
Brugeravatar
Chrik
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Whrester » 23. maj 2007, 15:07

simsekisser skrev:Onsdag D. 20/9 2006 skrev en Avis (jeg ved ikke hvilken, jeg har kun fået udklippet af min Svoger) at "Sims værre end Voldsspil", det er en Lektor fra "Syddansk Universitet" der mener at at det ikke er Voldsspil der ødelægger Ungdommen, men derimod "The Sims" ved at påtvinge de unge en bestemt tankegang han kalder The Sims "Redebyggerspillet" og at det efter hans mening potentielt er farligere end Krigsspillet Counter Strike, han skriver at det lære de unge at tænke på en bestemt måde, og (Citat) "Din succes i spillet afhænger af, hvor god du er til at leve dig ind i den Klassiske Amerikanske livsstil, du kan f.eks. ikke bare lade stå til eller gå imod systemet og stadig vinde.
Ja-ja så kan man jo tænke hvad man vil :bigsunglasses:

Simsekisser

Tjaa, der er jo i forvejen ikke særlig mange som bruger det til at gennemføre, som sådan. Jeg ser det mere som en måde at lege på.
Brugeravatar
Whrester
Frygtløs sim
Frygtløs sim

Geografisk sted: Brørup

Indlægaf michelle92player » 25. maj 2007, 14:32

der er måske nok lidt vold med i spillet og så bliver dem som har lavet det jo også nødt til at vise det selvom det nu ikke er meget.
sims er næsten ligesom et dukkehus bare på computeren og i et dukkehus bestemmer du selv hvad der skal ske og det samme kan man gøre i sims så om det skal være voldeligt det bestemmer man næsten selv. 8)
sims tøsen
Brugeravatar
michelle92player
Sim med visioner
Sim med visioner

Indlægaf Signe » 30. maj 2007, 18:24

jep michelle, amerikanerne burde jo så også forbyde dukkehuse og alt der selvtænkende leg.
Signe
Ung voksen sim
Ung voksen sim

Indlægaf wholle » 30. maj 2007, 22:27

Signe skrev:jep michelle, amerikanerne burde jo så også forbyde dukkehuse og alt der selvtænkende leg.

Det der må du da ikke sige højt - de kunne jo finde på det :laughing4:
Brugeravatar
wholle
Co-Admin
Co-Admin

Geografisk sted: Her!

Indlægaf Jola » 2. jun 2007, 10:19

Jeg har også undret mig over hvorfor at sims skal være fra 12 år, og at der står at der er vold i! Der kommer en stor røgsky og det skulle så være MEGET voldeligt.. Jeg forstår det ik!
Hilsen mig :D

Jeg hedder Josephine.. Hvis I lige ville vide det ;)
Brugeravatar
Jola
Sim med visioner
Sim med visioner

Geografisk sted: Ringsted...

Indlægaf Siri » 2. jun 2007, 10:42

Jola skrev:Jeg har også undret mig over hvorfor at sims skal være fra 12 år, og at der står at der er vold i! Der kommer en stor røgsky og det skulle så være MEGET voldeligt.. Jeg forstår det ik!
Samme her
Siri :mrgreen:
Brugeravatar
Siri
Orakel sim
Orakel sim

Geografisk sted: københavn, vanløse

Indlægaf Signe » 2. jun 2007, 17:05

det der med +12 år er fodi simmerne kan dyrke yahuu(aner ikke hvordan det staves)
Signe
Ung voksen sim
Ung voksen sim

Indlægaf Siri » 2. jun 2007, 17:56

Det staves juhuu, tror jeg nok
Siri :mrgreen:
Brugeravatar
Siri
Orakel sim
Orakel sim

Geografisk sted: københavn, vanløse

Indlægaf Whrester » 5. jun 2007, 20:17

wholle skrev:
Signe skrev:jep michelle, amerikanerne burde jo så også forbyde dukkehuse og alt der selvtænkende leg.

Det der må du da ikke sige højt - de kunne jo finde på det :laughing4:

Ja, det kunne de sikkert! De har i forvejen mange underlige regler derovre. Læste engang at i en eller anden stat, tror det var Misisippi, måtte kvinder ikke klippe deres hår uden at deres mands tilladelse. :roll:
Brugeravatar
Whrester
Frygtløs sim
Frygtløs sim

Indlægaf albert » 7. jun 2007, 17:39

Det har du helt ret i Whrester. I Texas må de ikke dyrke juhuu i en kummefryser :S
Men jeg forstår nu heller ikke hvorfor der skal være volds symbol, det er jo også censurret på en måde...
Nu er sommeren kommet vi skal ud på mark og sti,
synge sang rundt om bålet og sove i det fri,
vi er seje, vi er rå, det er os der er de blå,
det er derfor vi har uniformen på.!

Profil billedet er venligs udlånt af Hay fra sims2-fun.dk
Brugeravatar
albert
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: aalborg

Indlægaf Nezza Catynes » 12. jun 2007, 14:02

Så meget vold synes jeg da heller ikke der er i the sims 2, Hvorfor skal amerikanerne, altid finde noget slemt i alt ting? :oops: :lol:
Husk at gå ind på mit, forum http://www.s2p.6x.to XD
Brugeravatar
Nezza Catynes
Simmerbarn
Simmerbarn

Geografisk sted: Jylland

Indlægaf Whrester » 12. jun 2007, 18:27

albert skrev:Det har du helt ret i Whrester. I Texas må de ikke dyrke juhuu i en kummefryser :S
Men jeg forstår nu heller ikke hvorfor der skal være volds symbol, det er jo også censurret på en måde...

Ja, det er latterligt. Det er latterligt at have regler for noget, der egentlig burde være logik for burhøns. Det svarer lidt til hvis man satte store skilte ved Storebæltsbroen der sagde: "Udspring forbudt". De fleste er jo udemærket klar over hvad dét kan afstedkomme.
Brugeravatar
Whrester
Frygtløs sim
Frygtløs sim

Indlægaf Nezza Catynes » 15. jun 2007, 17:52

hehe :lol: jah helt enig

Whrester skrev:
albert skrev:Det har du helt ret i Whrester. I Texas må de ikke dyrke juhuu i en kummefryser :S

Ja, det er latterligt. Det er latterligt at have regler for noget, der egentlig burde være logik for burhøns. Det svarer lidt til hvis man satte store skilte ved Storebæltsbroen der sagde: "Udspring forbudt". De fleste er jo udemærket klar over hvad dét kan afstedkomme.
Husk at gå ind på mit, forum http://www.s2p.6x.to XD
Brugeravatar
Nezza Catynes
Simmerbarn
Simmerbarn

Geografisk sted: Jylland

Foregående

Tilbage til The Sims 2 Generelt