Sims 2 storrys? hvad er det?

Generel snak om spillet The Sims 2.

Sims 2 storrys? hvad er det?

Indlægaf Michelle » 13. apr 2007, 18:50

overskriften siger vel det hele..
hvad er sims 2 storrys? jeg har set den i butikkerne, men jeg har ingen idé om hvad det er..
siger Michelle og forsvinder ind i sin egen verden
Brugeravatar
Michelle
Simmerbarn
Simmerbarn

Indlægaf Maximads » 13. apr 2007, 18:53

det er et simulations spil hvor du skal lave en lille familie og styre dem igenem deres liv
Mvh

Maximads
Brugeravatar
Maximads
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Et sted i Jylland

Indlægaf Michelle » 13. apr 2007, 18:53

Maximads skrev:det er et simulations spil hvor du skal lave en lille familie og styre dem igenem deres liv

altså det samme som sims 2?
Brugeravatar
Michelle
Simmerbarn
Simmerbarn

Indlægaf Maximads » 13. apr 2007, 18:57

nåå nej undskyld jeg troede at du ville købe sims 2 altså hvad sims historie var nej jeg ved ikke helt hvad det er har ikke set det
Mvh

Maximads
Brugeravatar
Maximads
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Et sted i Jylland

Indlægaf Michelle » 13. apr 2007, 19:00

Maximads skrev:nåå nej undskyld jeg troede at du ville købe sims 2 altså hvad sims historie var nej jeg ved ikke helt hvad det er har ikke set det

ok :)
Brugeravatar
Michelle
Simmerbarn
Simmerbarn

Indlægaf Elisabeth » 14. apr 2007, 07:56

Det skulle være det samme som sims 2 man kan bare ikke bygge kun spille med familierne har jeg ret? :wink:
Qnuz ElisBillede

- Nogen gange er jeg en anelse... Jaa ... Bimelim?? Billede
- I'm me do you have a problem?!
Brugeravatar
Elisabeth
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Odense 0:)

Indlægaf Missdam » 14. apr 2007, 08:00

Elisabeth skrev:Det skulle være det samme som sims 2 man kan bare ikke bygge kun spille med familierne har jeg ret? :wink:

Ja det tror jeg. Det er vidst beregnet til bærbare pc'er, men kan også bruges til "Normale"
And She's Back In Business, Dude(;
Brugeravatar
Missdam
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Geografisk sted: Hjørring - Nordjylland

Indlægaf Annbirtha » 14. apr 2007, 10:27

Her er skrevet noget fra et andet indlæg herinde:
Her er hvad spillet handler om:

Med udgivelsen af The Sims Life Stories bliver det nu muligt at tage de elektroniske skabninger med på farten i en helt ny stand alone-titel, der er specielt designet til de efterhånden mange laptop-brugere, som ikke nødvendigvis altid har adgang til en stationær pc.

I The Sims Life Stories kan man vælge at gennemspille to forskellige historier: Enten som den digitale kvinde Riley, der vender hjem for at starte et nyt liv med nye venner, oplevelser og overraskelser. Eller som Vince, en high tech-nørd, der altid har været uheldig i sin mere og mere desperate jagt på den eneste ene.

Når man har fuldendt historierne, kan man derefter fortsætte dramaet i det såkaldte ’Classic Mode’, hvor man på traditionel vis får mulighed for selv at skabe sine simmer fra bunden, ligesom man undervejs kan lukke op for en række nye, lækre belønninger, efterhånden som man klarer livets udfordringer.

Sæt livet på pause
The Sims Life Stories er som sagt specielt udviklet til laptops (det kan naturligvis også spilles på stationære pc’er). Det har bl.a. betydet, at styringen af spillet er blevet forenklet, så man let kan navigere rundt i den virtuelle verden, uden at blive bremset af de bærbare pc’ers begrænsninger. Det vil også være muligt at benytte den særlige pause-funktion, hvor man automatisk starter og stopper spillet, når laptoppen åbnes og lukkes.

Spillet kræver ikke 3D-kort, og er desuden designet til, at man kan have det kørende i et separat vindue, samtidig med at man fx ’snakker’ med sine venner over Messenger eller mail.

Da The Sims Life Stories er et stand alone-produkt, kan man ikke bruge det sammen med tillægspakkerne til fx The Sims 2, men til gengæld vil der, samtidig med lanceringen af spillet, blive oprettet en særlig hjemmeside, hvor spillerne kan downloade nyt og spændende materiale til deres The Sims-univers.
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf Siri » 14. apr 2007, 13:02

Det lyder sjovt
Siri :mrgreen:
Brugeravatar
Siri
Orakel sim
Orakel sim

Geografisk sted: københavn, vanløse

Indlægaf Annbirtha » 14. apr 2007, 13:32

Emnet er hermed låst, vil man læse mere om hvad der er skrevet om det, brug da søgefunktionen øverst oppe med ordet "life stories".
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Tilbage til The Sims 2 Generelt