9 personer på en grund ?

Generel snak om spillet The Sims 2.

9 personer på en grund ?

Indlægaf Kikimus » 12. okt 2006, 22:03

Heii.. Her for en uge siden oplevede jeg noget meget mærkeligt. Jeg boede 7 personer på en grund da moren fødte tvillinger, og så var jeg 9 på grunden.. Har nogen oplevet at bo 9 på en grund før? Knuzz Kikimus..
Brugeravatar
Kikimus
Simmerbarn
Simmerbarn

Indlægaf Jola » 13. okt 2006, 11:22

Nææh jeg har ikke prøvet at bo 9 på én grund (endnu :wink: ) men det lyder da meget sjovt! Men det må da være svært at holde styr på dem alle sammen :P
Hilsen mig :D

Jeg hedder Josephine.. Hvis I lige ville vide det ;)
Brugeravatar
Jola
Sim med visioner
Sim med visioner

Geografisk sted: Ringsted...

Indlægaf Lch » 13. okt 2006, 12:58

Har jeg heller ikke.. men jeg så engang et billede med ti personer
*Indsæt genial tekst her*
Brugeravatar
Lch
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Skovlunde

Indlægaf Dads » 13. okt 2006, 13:02

Jeg tror egentligt ikke jeg har oplevet det til The Sims 2 endnu, men jeg oplevede det dengang i The Sims, hvor jeg havde en masse børn, så jeg faktisk ikke burde kunne få flere på grunden.
Men mine simmere hyggede sig alligevel og pludselig resulterede det i at der kom en vugge med en baby. Da babyen blev til et barn kunne man ikke styre det. Hun gik bare rundt og passede sig selv :lol:
Billede<- EA Sim Side.
Brugeravatar
Dads
Filosofisk sim
Filosofisk sim

Geografisk sted: Sydfyn

Indlægaf Kikimus » 13. okt 2006, 13:48

Dads skrev:Jeg tror egentligt ikke jeg har oplevet det til The Sims 2 endnu, men jeg oplevede det dengang i The Sims, hvor jeg havde en masse børn, så jeg faktisk ikke burde kunne få flere på grunden.
Men mine simmere hyggede sig alligevel og pludselig resulterede det i at der kom en vugge med en baby. Da babyen blev til et barn kunne man ikke styre det. Hun gik bare rundt og passede sig selv :lol:

Okay.. Men jeg kan godt styre mit 9 barn..
Brugeravatar
Kikimus
Simmerbarn
Simmerbarn

Indlægaf ElskerSimsAltid » 27. okt 2006, 09:50

Hmm...Jeg har kun oplevet det ved at bruge kode. Altså jeg kunstig befrugtede min simmer, så hun fik sit 9. barn. Det gik helt fint, men på det billede, der kommer frem, når man trykker på en grund med en familie viste computeren barnet med ødelagt ansigt... :?
Kram fra ElskerSimsAltid

ASTRA REGUNT ORBEM. DIRIGIT ASTRA DEUS.
Brugeravatar
ElskerSimsAltid
Tumling
Tumling

Geografisk sted: Lyngby

Tilbage til The Sims 2 Generelt