Regler for Simmere, huse & grunde

Frillerup er vores fælles nabolag, her finder i alt hvad i behøver at vide om det.

Regler for Simmere, huse & grunde

Indlægaf Frillen » 4. okt 2005, 15:40

Når i laver jeres simmere i Bodyshop samt huse til nabolaget er vi nødt til at have lidt regler:

• Alt hvad der er lavet af Maxis/EA eller lavet i et Maxis-program(Bodyshop, Homecrafter+) er tilladt at bruge.
  • Uploadede huse og simmere må ikke indeholde: Hacks, brugerlavede Meshes eller omfarvede møbler.
    Dog er det tilladt at have en sekundær version af sit hus med brugerlavede objekter i, men der skal først og fremmest være en version som ikke giver anledning til en gul advarselstrekant på EA's Exchange!
  • Jeres huse skal overholde reglerne for de grundstørrelser samt placeringer som er angivet i nabolagsoversigten.
  • Kun en grund reservation pr deltager af gangen, du skal færdiggøre og uploade en grund før end at du kan lave en ny reservation.
    Desuden er en grund reservation tidsbegrænset til max 2 uger.
    Dvs. at du skal have færdigbygget og uploadet grunden indenfor 2 uger.
  • Max 1 beboelsesgrund pr deltager i nabolaget og huset skal indeholde din(e) simmer(e), men du kan bidrage med flere offentlige grunde.

Lad os antage at du har fundet den perfekte lille grund A032 - Kløften 4 som er en 3x5 grund.
Du har tjekket at grunden er ledig på nabolagsoversigten, du skal nu reservere denne grund ved at sende mig(Frillen) en Billede som kan se nogenlunde sådan ud:
Hej!
Jeg vil gerne reservere grund nr A032 til mit hus i Frillerup!
Hvis jeg ikke kan få den vil jeg gerne reservere grund nr A045.

Du kan altså, hvis du ønsker det, godt skrive flere ønsker på da det er først til mølle-princippet som gælder, dvs at hvis der er flere som ønsker den samme grund, så vil det være den første som skrev en reservation, der får grunden.

Hvis det derimod er en offentlig grund du ønsker at lave, kan du skrive noget lignende:
Hej!
Jeg vil gerne reservere grund nr B033 til at bygge en tøjbutik på!

Du skal altså lige fortælle hvilken type offentlig grund du ønsker at lave.
Dette er for at undgå at vi får et nabolag fyldt med ensartede offentlige grunde.
Offentlige grunde kan være:
Parke
Butikker
Fornøjelses-steder
Kirker

osv.

Når du så har fået godkendt din reservation og har fået lavet din grund så skriver du igen en Billede til mig hvori du skriver grundens navn samt et link til hvor den kan downloades, så vil jeg så tilføje den til nabolagsoversigten som færdigbygget og lægge et download link til den, så andre også kan downloade og lægge den i deres nabolag.
Senest rettet af Frillen 4. nov 2006, 11:46, rettet i alt 1 gang.
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Hvad skal Simmere og husene hedde?

Indlægaf Frillen » 5. okt 2005, 12:07

Jeg har valgt ikke at opsætte en regel for hvad i skal kalde jeres simmere og huse, men jeg vil da lige give en anbefaling, som måske kan gøre det lettere for andre at lokalisere jer :D

Hvis jeres simmer hedder jeres brugernavn til efternavn, vil det være meget nemt at genkende dem for andre.
Spillet bruger jo mest familienavnet til at identificere simmere med :wink:
I kan også evt. give simmeren jeres brugernavn til fornavn.

Huset kan i kalde for jeres brugernavn(også nemt at identificere, men så kommer der et problem med at genkende jeres simmere - måske)
I kan også give jeres hus et helt andet navn f.eks. Villa Fjollerup, hvis det er sådan noget der tiltaler jer.
Jeg vil dog anbefale at i kalder huset for den adresse det ligger på, f.eks. Strandvejen 3, hvis det er der det ligger :wink:

Dette skal blot ses som vejledende forslag, i bestemmer suverænt selv :D
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Tilbage til Information & Regler