OFB - en skuffelse

Her kan i diskutere den 3. udvidelsespakke til The Sims 2, som udkom den 2. Marts 2006.

Indlægaf Frillen » 10. maj 2006, 00:18

Hmm jeg tror at Chrille er enten en rigtig dygtig forretningsmand eller også bruger han snydekoder :lol:
Udfordringen ligger jo i at få f.eks. blomsterforretning til at give overskud, man skal jo have oparbejdet nogle færdigheder så man kan lave flere forskellige slags blomster, man skal have solgt nogle blomster, snakke med kunder, passe sine simmeres normale behov og har man folk ansat så skal de jo også have løn og jo dygtigere de er, jo mere skal de have i løn, dvs at der skal sælges endnu flere blomster for at få det til at løbe rundt :wink:
Hvis du klarer alt dette som en mis Chrille uden brug af hverken pengekoder eller snyder deres behov op hver gang de går ned, så er du dælme dygtig.
Jeg regner mig selv for at være rimeligt dygtig til sims, og jeg kan da også få en forretning op og give overskud, men det tager sq tid, samt kan der gå mange ting galt hvis ens simmer falder for dybt i stræberbaren eller behov, for så får man altså virkeligt noget at kæmpe med.
Jeg tror at du er den første jeg har hørt der siger at alle typer forretninger er nemme i OFB, så du må ud med nogle tips til os andre nu Chrille :lol:

Jeg synes personligt at OFB er det bedste der er sket med Sims2, det har givet spillet mere udfordring, tja i hvert fald for mig :wink:
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf Chrille » 10. maj 2006, 17:34

Frillen skrev:Hmm jeg tror at Chrille er enten en rigtig dygtig forretningsmand eller også bruger han snydekoder :lol:
Udfordringen ligger jo i at få f.eks. blomsterforretning til at give overskud, man skal jo have oparbejdet nogle færdigheder så man kan lave flere forskellige slags blomster, man skal have solgt nogle blomster, snakke med kunder, passe sine simmeres normale behov og har man folk ansat så skal de jo også have løn og jo dygtigere de er, jo mere skal de have i løn, dvs at der skal sælges endnu flere blomster for at få det til at løbe rundt :wink:
Hvis du klarer alt dette som en mis Chrille uden brug af hverken pengekoder eller snyder deres behov op hver gang de går ned, så er du dælme dygtig.
Jeg regner mig selv for at være rimeligt dygtig til sims, og jeg kan da også få en forretning op og give overskud, men det tager sq tid, samt kan der gå mange ting galt hvis ens simmer falder for dybt i stræberbaren eller behov, for så får man altså virkeligt noget at kæmpe med.
Jeg tror at du er den første jeg har hørt der siger at alle typer forretninger er nemme i OFB, så du må ud med nogle tips til os andre nu Chrille :lol:

Jeg synes personligt at OFB er det bedste der er sket med Sims2, det har givet spillet mere udfordring, tja i hvert fald for mig :wink:
Tja et godt tip er at altid lave ret mange af de varer man vil sælge inden man åbner forretningen - så går der nemlig laaaaaaang tid inden man skal begynde at lave flere
Tak for alt allesammen!:).
Mvh. Chrille
Chrille
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Amager ;)

Indlægaf mia_duberg » 10. maj 2006, 22:04

Hvad så hvis man vil have en restaurant???
Brugeravatar
mia_duberg
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Geografisk sted: Roskilde

Indlægaf Maja » 12. maj 2006, 18:50

Nej, jeg synes iik den er en skuffelse :S Det er jo også ret svært at lave .. Jeg kan iik se noget skuffelse ved den ?
One moment bobby,
I gotta go get my anti-depressants, then I'll be right back to talk to you about your drug problems.

Tænk lige over det
Maja
Voksen sim
Voksen sim

Geografisk sted: Østjylland

Indlægaf robert » 13. maj 2006, 16:40

hmm tja jeg synes nu os de der foretninger er ret nemme altså undtagen bageri og skønheds salæon
Robert
Billede
Hr.Avatar
Min simpage.
Brugeravatar
robert
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: København Ø

Indlægaf Chrille » 13. maj 2006, 16:41

robert skrev:hmm tja jeg synes nu os de der foretninger er ret nemme altså undtagen bageri og skønheds salæon
jeg har et bageri på niveau 9 og en salon på niveau 10 :D
Tak for alt allesammen!:).
Mvh. Chrille
Chrille
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Amager ;)

Indlægaf robert » 13. maj 2006, 17:58

Chrille skrev:
robert skrev:hmm tja jeg synes nu os de der foretninger er ret nemme altså undtagen bageri og skønheds salæon
jeg har et bageri på niveau 9 og en salon på niveau 10 :D

hold da op det må jeg sige du er da os ret god mit bageri er kun på niveau 4 og min salon på niveau 2
Robert
Billede
Hr.Avatar
Min simpage.
Brugeravatar
robert
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: København Ø

Foregående

Tilbage til The Sims 2: Open for Business