OFB - En fil der mangler?

Her kan i diskutere den 3. udvidelsespakke til The Sims 2, som udkom den 2. Marts 2006.

OFB - En fil der mangler?

Indlægaf Billy Rosewood » 22. dec 2007, 19:27

Dette er nok et af de spørgsmål, som jeg virkelig behøver svar på. Og jeg vil have jeres meninger.

Mit Open For Business har ligget løst i en æske i meget, meget lang tid. Nu har jeg fundet det igen, og det skal installeres. Men jeg har fundet ud af at der mangler en fil eller sådan noget, for den kokser ved 33%.
Det smerter en del at se sit spil sådan, når jeg endelig har fundet det.
Nu spørger jeg så - Bør jeg låne min venindes spil, installere det med min egen manual, og spille det på min egen disk?
Det kan nok tage en del tid at få svar på denne her, men jeg har brug for svaret. Jeg tror, helt ærligt, at den vil kunne styre det.

Eller er der nogen der ved om der findes andre udveje? (:

Glædelige julehilsner fra Billy med det smadrede Open For Business. ^^
Babbington and The Acheron!

Mr. Boyle possesses the oil!
Brugeravatar
Billy Rosewood
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Geografisk sted: Hvidovre! ^^

Indlægaf egon.weber » 22. dec 2007, 19:56

Har du prøvet at rense cd´en med lidt sulfo og en blød klud, en fedtplet kan gøre stor skade, taler af dårlig erfaring fra egne snavsede cd´ere :oops:
Klaskerdanser en hilsen fra det nordfynske.
Egon
Billede
Brugeravatar
egon.weber
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Veflinge

Indlægaf Nan » 22. dec 2007, 22:15

er koden bag på manualen ikke til det enkelte spil?
Så vidt jeg ved er det, dvs hvis du skal låne hendes spil, skal du også bruges hendes kode, og hendes spil hver gang du spiller det.
hilsen Nanna
Brugeravatar
Nan
Voksen sim
Voksen sim

Geografisk sted: v. Kolding

Indlægaf wholle » 22. dec 2007, 23:25

Hvad mener du med at den kokser ved 33% :?: Mener du at spillet går ned under installationen?
Prøv at kikke på Ea's support side om de ikke der skulle have en løsning på dit problem :wink:
Brugeravatar
wholle
Co-Admin
Co-Admin

Geografisk sted: Her!

Indlægaf Billy Rosewood » 23. dec 2007, 08:47

Egon - Jeg synes ellers ikke jeg så nogen pletter, men jeg vil mere end villigt gøre et forsøg.
Nan - Jeg har aldrig prøvet det. Men min veninde foreslog det, da hun synes jeg skulle have mulighed for at spille det, nu jeg har CDen ^^
Wholle - Den sætter sig i hak i 20 minutter, og derefter giver den en popup-boks. Jeg har mistanke om at det er en fil, der mangler i spillet af en eller anden grund. Måske en dyb ridse, selv om der ikke er nogen dybe på min CD.
De skriver godt nok jeg skal skrive hjælp, men vil det hjælpe mig noget? Eller vil jeg bare få en formaning om at mit spil er totalsmadret og der skal købes et nyt?
For den computer vi har får ikke en opdatering før min mor kører den. (:
Babbington and The Acheron!

Mr. Boyle possesses the oil!
Brugeravatar
Billy Rosewood
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Geografisk sted: Hvidovre! ^^

Indlægaf Lille Line. » 24. dec 2007, 02:22

Jeg er ked af det men har ingen ide om hvad du skal gøre ..
Men jeg ved fra mig selv at hvis du alligevel har en pakke installeret senere end ofb så skal du ikke starte op med ofb.. Også kan du jo godt låne spillet, da du ikke behøver det mere så ?!

Ved ikke det var bare en tanke..
Hilsen Lille Line <3
Brugeravatar
Lille Line.
Voksen sim
Voksen sim

Indlægaf Briher » 24. dec 2007, 08:55

Sådan skriver EA i deres support på spørgsmålet "Hvorfor stopper mit spil midt under installationen?"

Hvis et spil går ned under installationen skyldes det primært to ting:
1) Mediet er beskadiget.
2) Computeren kan ikke køre mediet ordentligt.

Du kan checke om mediet er beskadiget ved at forsøge installationen på en anden computer. Hvis det fungerer der, så er det din computer, der er problemet. I begge tilfælde skal du da kontakte kundesupport på email eller telefon, men det er en stor hjælp, hvis du i forvejen har forsøgt at identificere fejlen.

Vi oplever også at denne fejl kan opstå fordi nogle drev kører lidt ustabilt, og dermed laver læsefejl. Dette kan sagtens være tilfældet selvom dit drev fint læser andre spil og cd'er.

Flere drev-producenter laver af samme årsag firmware opdateringer til deres drev, og disse vil kunne findes på drevproducenternes hjemmesider. Du anbefales derfor at søge efter en sådan opdatering, da de løser mange problemer.

Sådan skriver de til spørgsmålet "Min CD/DVD eksploderet eller revnet - kan jeg få en ny?"

Hvis din CD eller DVD er blevet beskadiget, kontakt da kundesupport på email eller telefon.

Email: dk-support@ea.com
Tlf.: 45287014

De to svar tolker jeg på den måde at hvis din disk er i stykker, så vil de give dig en ny.
Senest rettet af Briher 25. dec 2007, 22:28, rettet i alt 1 gang.
Hilsen Briher
Briher
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Sissek » 25. dec 2007, 19:39

Du kan installere din venindes spil på din pc med dit spils kode, det er der intet problem i. MEN hvis der er en fejl på din cd, og du skal bruge den for at spille hjælper det ikke noget. Har du et nyere spil er det intet problem, for så er det cd'en fra det spil, du skal starte op med.
Jeg ville kontakte kundeservice og få en ny cd. Du risikere jo at skulle installere igen senere og har så stadig en cd med fejl på.
Knus SisseK
Brugeravatar
Sissek
Sim med visioner
Sim med visioner

Geografisk sted: Jyderup

Indlægaf Lille Line. » 27. dec 2007, 00:28

Sissek skrev:Du kan installere din venindes spil på din pc med dit spils kode, det er der intet problem i. MEN hvis der er en fejl på din cd, og du skal bruge den for at spille hjælper det ikke noget. Har du et nyere spil er det intet problem, for så er det cd'en fra det spil, du skal starte op med.
Jeg ville kontakte kundeservice og få en ny cd. Du risikere jo at skulle installere igen senere og har så stadig en cd med fejl på.

Det var også det jeg mente men er ikke lige så god til at formulere det :oops:
Hilsen Lille Line <3
Brugeravatar
Lille Line.
Voksen sim
Voksen sim

Tilbage til The Sims 2: Open for Business