Konkurrence: HUSET

Konkurrence forummet er pga. manglende interesse lukket indtil videre!
Her kan i lave jeres egne konkurrencer som omhandler sims2 på en eller anden måde.
Forumregler
DER KAN IKKE OPRETTES NYE KONKURRENCER INDTIL VIDERE PGA. MANGLENDE INTERESSE!

Her kan i lave et indlæg, hvor i laver jeres egne konkurrencer.
Reglerne er forholdsvis simple, i må kun lave 3 Emner(tråde) pr. konkurrence.
Inden i kan starte en konkurrence, skal I sende en PB (Privar Besked) til en Administrator eller en Redaktør (alle admin og redaktører kan findes her: memberlist.php?mode=leaders) om hvad det er for en konkurrence i ønsker at starte, så vil vi give jer grønt lys for at starte konkurrencen :wink:

For at undgå en masse forvirring, så vil der kun køre en konkurrence af gangen, skulle der være flere som ønsker at køre en konkurrence på en gang, vil det blive først til mølle princippet som vil gælde.

Der er iøvrigt ikke muligt at oprette emner uden tilladelse!

• Lav først et indlæg(emne) hvor i beskriver hvad konkurrencen går ud på og folk kan tilmelde sig i.
    Sørg for at Emnet for jeres konkurrence starter med Konkurrence: og derefter navnet på jeres konkurrence.
    Sørg for at beskrive krav og hvad der ellers vil være nyttigt for deltagerne at vide.
    Konkurrencen skal have en tidshorisont, det vil sige at i skal fortælle, hvor længe den løber over.
    Emnerne for konkurrencer kan være mange, de skal som minimum omhandle spillet The Sims 2, eller et af de tilhørende programmer, f.eks. Homecrafter+, Bodyshop osv.
  • Når tilmeldingsfristen er udløbet så ændrer du dit første emne(tråd) til at indeholde en afstemning eller laver et nyt emne(tråd) til afstemningen.
    Hvis du laver et nyt emne(tråd) bør du nok lige samle alle bidrag sammen i afstemningsindlægget, så folk kan se hvad det er de kan stemme på.
  • Når afstemningen er afsluttet og der evt. er fundet en vinder kan du(hvis du vil) lave et nyt emne(tråd), hvor du fejrer vinderen og andre kan skrive deres lykønskninger.

Er du i tvivl om et eller andet kan du altid sende en privat besked til en admin eller en redaktør, hvor vi så vil fortælle dig hvad du skal gøre

Indlægaf Søren » 31. mar 2006, 19:26

Dads skrev:
albert skrev:tror jeg prøver, skal de afleves i morgen?....

Nej, den skal først afleveres på søndag, men det gør jo ikke noget at i aflevere før tid. Hvis alle gjorde det ville afstemingen jo bare starte før.

Skal den afleveres søndag eller lørdag :Tænker:
I det indlæg hvor du skriver om næste runde (det aller første), står der:
Opgaven skal senest afleveres Lørdag 02-04-2006 klokken 12.00.

Lørdag er den 01-04-2006 og den 02-04-2006 er en søndag. Så skal den afleveres lørdag eller søndag :lol: :D
Venlig hilsen
Søren
Brugeravatar
Søren
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Odense

Indlægaf Dads » 31. mar 2006, 20:00

Altså hvis du har den færdig nu Søren må du aflevere den nu. Du må også aflevere den i morgen, hvis du har lyst til det, men den skal senest afleveres på søndag klokken 12.00. Så det er søndag der er den sidste frist for aflevering. Grunden til dette er, at jeg ikke er her så meget i morgen lørdag. Under hele konkurrencen har det hele tiden været senest, det vil jo også sige, at hvis i allesammen afleverede et par dage før vil afstemingen bare køre i længere tid :wink:
Billede<- EA Sim Side.
Brugeravatar
Dads
Filosofisk sim
Filosofisk sim

Geografisk sted: Sydfyn

Indlægaf Søren » 31. mar 2006, 22:07

Okay, tak for hjælpen Dads :D

Normalt har jeg ventet med at uploade mit rum, for at i andre ikkes kulle stjæle mine idéer :lol:
Men side jeg denne gang nok først uploader på søndag, er fordi jeg har meget travlt :roll:
Venlig hilsen
Søren
Brugeravatar
Søren
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Chrille » 2. apr 2006, 12:33

Jeg har spekuleret på noget...
Hvad med en årlig udgave af HUSET :?:
Så skulle man jo ikke vinke denne her spændene konkurrence helt farvel, vil det ikke være meget sjovt
Nå men hvis dette bliver til noget vil jeg gerne være med næste år
Tak for alt allesammen!:).
Mvh. Chrille
Chrille
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Amager ;)

Indlægaf Søren » 2. apr 2006, 13:09

Chrille skrev:Jeg har spekuleret på noget...
Hvad med en årlig udgave af HUSET :?:
Så skulle man jo ikke vinke denne her spændene konkurrence helt farvel, vil det ikke være meget sjovt
Nå men hvis dette bliver til noget vil jeg gerne være med næste år

Måske, hvis der er nok der har lyst til at deltage til den tid. I den nærmeste fremtid skal jeg ikke være med i nogen konkurrence :wink:
Men så ville jeg nok hellere lave et rækkehus i stand, fordi det har en lille have :oops:
Venlig hilsen
Søren
Brugeravatar
Søren
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Chrille » 2. apr 2006, 14:11

Søren skrev:I den nærmeste fremtid skal jeg ikke være med i nogen konkurrence :wink: Men så ville jeg nok hellere lave et rækkehus i stand, fordi det har en lille have :oops:
Er enig med dig på alle punkter men det er jo heldigvis først til næste år
Mvh. Chrille
Chrille
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Dads » 8. apr 2006, 21:08

Vinderen er offentliggjort. Et stort tillykke :D
Billede<- EA Sim Side.
Brugeravatar
Dads
Filosofisk sim
Filosofisk sim

Geografisk sted: Sydfyn

Indlægaf kervern » 8. apr 2006, 21:36

Tillykke Søren :D
Det er virkeligt velfortjent
Kervern

Lige børn leger bedst, men de skæve har det sjovest! (Rune T. Kidde)
Brugeravatar
kervern
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Københavns amt

Indlægaf ttsen2004 » 8. apr 2006, 22:09

:bigwave: :bigwave: :bigwave:

Kæmpe tillykke til Søren :lol:

:drunk2: så gi'r han nok en lille en, en lille en, en lille en...... :drunk:
Billede = EA sim side.

TILLYKKE med MARC - den lille charmetrold :)
Brugeravatar
ttsen2004
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Østjylland

Indlægaf Hejren » 8. apr 2006, 22:15

Et stort tillykke til Søren. Jeg nåede desværre ikke at være med på nogen af fronterne, men jeg kan GODT forstå at det var tæt løb imellem Dads og Søren. Jeg ville faktisk have haft MEGET svært ved at bestemme mig... (så måske var det meget godt at jeg ikke nåede med)...

Jeg håber der bliver en næste gang, og at jeg så kan være med - på den ene eller den anden måde. Men jeg kan godt se, at jeg skal gå i SKARP træning, hvis jeg skal slå NOGEN af jer overhovedet!! :shock:

...I am not worthy...!!
Dette medlem er ikke længere aktivt efter eget ønske, og kan derfor ikke svare på indlæg, private beskeder mv.
Hejren
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Søren » 9. apr 2006, 08:45

Mange tak alle sammen, man bliver så glad når folk kan lide noget man har lavet. Ekstra stor tak til alle der har stemt på mig :D

Men alle lejligheder var jo flotte, ærveligt at vi ikke alle sammen kunne have vundet, vi har jo alle sammen slidt i det i ca. 10 uger :D :lol:

ttsen2004 skrev::drunk2: så gi'r han nok en lille en, en lille en, en lille en...... :drunk:

Jamen, selvfølgelig gi'r jeg en lille en, og endda på min regning :cheers: (jeg har jo lige vundet en halv million, så bare drik alt hvad i kan :wink: ) :drunk2: :drunk2: :drunk2: :drunk2:
Venlig hilsen
Søren
Brugeravatar
Søren
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Frillen » 9. apr 2006, 09:07

Tillykke Søren, det er fuldt fortjent, du lavede en virkelig flot lejlighed :2thumbsup:
Du skal da også lige have en bølge :bigwave:
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf Annbirtha » 9. apr 2006, 09:52

Tillykke :jumpingjack:
Det var flot Søren, og så i omafstemning med Mesteren selv. Skiiide godt Egon :P
Jeg vil også lige sige tillykke til Dads for den fornemme andenplads, og flot at han har kunnet klare alle disse opgaver igennem så lang tid uden at køre træt i det.
*En sodavandsis på vej til Søren og Dads
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf Chrille » 9. apr 2006, 09:52

TILLYKKE SØREN!!!
En meget fortjent bølge til dig!!! :bigwave:
Mvh. Chrille
Chrille
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Chrik » 9. apr 2006, 10:03

TILLYKKE SØREN!!!!!!!!!!!

FLOT HUS!!!!!!! en bølge fra mig af :bigwave: :bigwave: BilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBillede!!!!!!!
Chrik is back! (Oh no!)
Brugeravatar
Chrik
Karriere-sim
Karriere-sim

ForegåendeNæste

Tilbage til Konkurrencer