Hvilken slags konkurrence???

Konkurrence forummet er pga. manglende interesse lukket indtil videre!
Her kan i lave jeres egne konkurrencer som omhandler sims2 på en eller anden måde.
Forumregler
DER KAN IKKE OPRETTES NYE KONKURRENCER INDTIL VIDERE PGA. MANGLENDE INTERESSE!

Her kan i lave et indlæg, hvor i laver jeres egne konkurrencer.
Reglerne er forholdsvis simple, i må kun lave 3 Emner(tråde) pr. konkurrence.
Inden i kan starte en konkurrence, skal I sende en PB (Privar Besked) til en Administrator eller en Redaktør (alle admin og redaktører kan findes her: memberlist.php?mode=leaders) om hvad det er for en konkurrence i ønsker at starte, så vil vi give jer grønt lys for at starte konkurrencen :wink:

For at undgå en masse forvirring, så vil der kun køre en konkurrence af gangen, skulle der være flere som ønsker at køre en konkurrence på en gang, vil det blive først til mølle princippet som vil gælde.

Der er iøvrigt ikke muligt at oprette emner uden tilladelse!

• Lav først et indlæg(emne) hvor i beskriver hvad konkurrencen går ud på og folk kan tilmelde sig i.
    Sørg for at Emnet for jeres konkurrence starter med Konkurrence: og derefter navnet på jeres konkurrence.
    Sørg for at beskrive krav og hvad der ellers vil være nyttigt for deltagerne at vide.
    Konkurrencen skal have en tidshorisont, det vil sige at i skal fortælle, hvor længe den løber over.
    Emnerne for konkurrencer kan være mange, de skal som minimum omhandle spillet The Sims 2, eller et af de tilhørende programmer, f.eks. Homecrafter+, Bodyshop osv.
  • Når tilmeldingsfristen er udløbet så ændrer du dit første emne(tråd) til at indeholde en afstemning eller laver et nyt emne(tråd) til afstemningen.
    Hvis du laver et nyt emne(tråd) bør du nok lige samle alle bidrag sammen i afstemningsindlægget, så folk kan se hvad det er de kan stemme på.
  • Når afstemningen er afsluttet og der evt. er fundet en vinder kan du(hvis du vil) lave et nyt emne(tråd), hvor du fejrer vinderen og andre kan skrive deres lykønskninger.

Er du i tvivl om et eller andet kan du altid sende en privat besked til en admin eller en redaktør, hvor vi så vil fortælle dig hvad du skal gøre

Hvilken slags konkurrence???

Indlægaf wholle » 4. jan 2006, 00:44

Nu når vi snakker om konkurrencer, hvilken type konkurrencer er der så interesse for?

Bodyshop konkurrence?
Homecrafter+ konkurrence?
Husbygnings konkurrence?
Historie konkurrence?

Jeg syntes at dette er vigtigt at vide hvad dette forums medlemmer ønsker af konkurrencer, således at der ikke bliver starter konkurrencer som ingen deltagere får.

Jeg har selv flere ideer til husbygnings konkurrencer og Albert har en historie konkurrence, men hvad er der interesse for :?:

Ps.:
Jeg har ikke lavet dette som en afstemning, da de kun er mulighed for at afgive én stemme og der er nok en del der gerne vil deltage i flere typer af konkurrencer.
Brugeravatar
wholle
Co-Admin
Co-Admin

Geografisk sted: Her!

Re: Hvilken slags konkurrence???

Indlægaf Søren » 4. jan 2006, 08:33

wholle skrev:Nu når vi snakker om konkurrencer, hvilken type konkurrencer er der så interesse for?

Bodyshop konkurrence?
Homecrafter+ konkurrence?
Husbygnings konkurrence?
Historie konkurrence?

Jeg vil nok hels deltage i husbygnings konkurrence (det er det jeg er bedst til). Men hvis der var nogle der startede nogle af de andre konkurrencer, vil jeg nok gerne deltage. De der historie kunkurrencer er jeg heller ikke en ørn til. Dog skal jeg så lige finde ud af hvordan man bruger bodyshop og homecrafter+ først, da jeg ikke har prøvet dem endnu :wink:

Men jeg er godt stemt for en konkurrence en gang i mellem.
Venlig hilsen
Søren
Brugeravatar
Søren
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Odense

Indlægaf Bondepigen » 4. jan 2006, 11:12

Jeg synes at vi skal have alle slags konkurrencer

- men vil selv kun deltage i bygningskonkurrence - evt. kollegie, offentlig grund, familiehus.

og ja vi trænger snart til nogle konkurrencer - inden den nye udvidelsespakke kommer, for så for vi jo nok alle travlt med at udforske den :roll:
Brugeravatar
Bondepigen
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Geografisk sted: Kr. Såby - Ved Roskilde

Indlægaf simsekisser » 4. jan 2006, 15:08

Jeg syntes der skal være plads til alle slags, men vil selv nok kun deltage i Body-Shop og Bygning, jeg er ikke så vild med dem som handler om at "Date" og få kærester med så mange som muligt, (sorry), men kan da godt forstå "de unge mennesker" syntes det er sjovt. :lol:

Kisser
Brugeravatar
simsekisser
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf kervern » 4. jan 2006, 15:20

Jeg siger bygning, og historier :D
Kervern

Lige børn leger bedst, men de skæve har det sjovest! (Rune T. Kidde)
Brugeravatar
kervern
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Københavns amt

Indlægaf Briher » 4. jan 2006, 15:31

Konkurrencer skal da helst være forskelligartede, da vi jo alle er bedre til nogle ting end til andre.

Hvis der kun var body-shop konkurrencer ville man jo have en kæmpe fordel hvis man i forvejen kender mange små finesser i det at lave tøj.
Men jeg deltager da gerne i tøj-konkurrencer igen. Hvis der er nogen som vil have revance :wink:

Home-crafter konkurrencer kræver også specielle programmer, men vil da også gerne deltage.

Husbyggeri kan alle jo deltage i, da det ikke kræver specielle programmer. Deltager også gerne.

Historier med et tema - det afhænger af temaet. Ligesom Kisser vil jeg nok ikke deltage, hvis det går ud på at få så mange kærester som muligt på en gang. Men ved temaer, som jeg finder lidt sjovt, kunne jeg måske nok finde på at deltage.

Generelt er det sjovt med konkurrencer, men ikke for tæt på hinanden. Der må gerne gå en måneds tid fra den ene er afsluttet til den næste starter. Men jeg vurderer dem efterhånden som de kommer. Tiden skal jo også lige være der :D
Hilsen Briher
Briher
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Frillen » 4. jan 2006, 16:26

Jamen jo mere forskelligtartede konkurrencerne er, jo bedre :D
Om en konkurrence bliver populær kommer jo meget an på hvordan reglerne er skruet sammen, samt hvad det omhandler.
Jeg tror det vigtigste er at man kan forholde sig til en konkurrence og at den er meget definerbar :wink:
Dvs. at jo klarere reglerne og målsætningen er, desto mindre forvirrende vil den fremstå.
Den skal selvfølgelig er også være målbar i en vis grad, ellers bliver det jo bare en masse påstande folk kan komme med om hvad de opnåede.

Konkurrencer skal heller ikke være for svære at gå til eller for tidskrævende, ellers vil der som regel være mange som springer fra :wink:
Og de skal selvfølgelig også helst falde på et tidspunkt hvor folk enten ikke lige har afsluttet en konkurrence eller har travlt pga. f.eks. en ny udvidelsespakke er lige kommet eller en tidspresset årstid som jul, sommerferie osv.

Hmm, jeg har vist ikke mere at sige end GOD FORNØJELSE! :D
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf Annbirtha » 5. jan 2006, 17:07

Jeg har faktisk selv gået og tænkt på hvad der kunne være sjovt at lave som konkurrence.
Jeg spekulerede mere på én hvor man spiller med Simmerne, sådan for at få lidt gang i spilleriet, jeg spiller nemlig ikke så meget selv, jeg mangler ligsom noget udfordring og noget at spille for.
Det væreste er, ... jeg har stadig ingen ideér fået ... :?

Jeg tror godt at jeg ville melde mig til en gang husbygning. :P
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf Dads » 7. jan 2006, 16:24

Kunne sådan en konkurrence være noget? http://thesims2.ea.com/sims2_userdata/0 ... railer.wmv

Fik lige bikset en hurtig trailer sammen :D

Men kunne sådan en konkurrence være noget? For så vil jeg da gerne stå for den. Den bliver så bare nok lidt anderledes end TV2's HUSET, hvis nogen har set det program.
Billede<- EA Sim Side.
Brugeravatar
Dads
Filosofisk sim
Filosofisk sim

Geografisk sted: Sydfyn

Indlægaf Søren » 7. jan 2006, 16:42

Dads skrev:Kunne sådan en konkurrence være noget? http://thesims2.ea.com/sims2_userdata/0 ... railer.wmv

Fik lige bikset en hurtig trailer sammen :D

Men kunne sådan en konkurrence være noget? For så vil jeg da gerne stå for den. Den bliver så bare nok lidt anderledes end TV2's HUSET, hvis nogen har set det program.

Det ser lovende ud Dads :shock:
Tror det kan blive rigtig godt.
Venlig hilsen
Søren
Brugeravatar
Søren
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Odense

Indlægaf Annbirtha » 7. jan 2006, 17:01

JEP... skriv mig på til den, det lyder rigtigt sjovt.
Fin video du har bikset der Dads, hvis den kunne rates fik du 5* for'en.
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Indlægaf Dads » 7. jan 2006, 17:04

Nåh men det lyder da som om det er noget godt. Jeg skal lige have skrevet det sidste, så bliver konkurrencen offentliggjort. Men husk at det bliver først til mølle princippet. Jeg skal kun bruge otte deltagere.
Billede<- EA Sim Side.
Brugeravatar
Dads
Filosofisk sim
Filosofisk sim

Indlægaf Annbirtha » 7. jan 2006, 17:07

Hvis der nu var flere end 8 der gerne ville med, kunne man så ikke starte 2 konkurrencer samtidig og så bare sammenligne resultaterne bagefter ?
Jeg spørger måske lidt dumt, for jeg ved jo endnu ikke hvad det går ud på, men venter spændt på at høre mere om det Dads. :P
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Indlægaf Dads » 7. jan 2006, 17:12

Man kunne selvfølgelig godt have flere, men i huset er der kun otte lejligheder. Men når f.eks. du downloader huset, så skal du jo ikke bruge alle de andre lejligheder til noget, så man kunne jo bare sige man valgte en af lejligheder, og så kunn der være flere med?
Måske kunne man give en tilmedlingsfrist, så man stoppede når der var gået et par dage og så startede man med det antal deltagere der nu var.
Billede<- EA Sim Side.
Brugeravatar
Dads
Filosofisk sim
Filosofisk sim

Indlægaf Frillen » 7. jan 2006, 17:18

Jeg tror nok at Søren er ved at bikse en konkurrence sammen lige nu :wink:
Men din ide lyder sjov Dads, i princippet behøver du jo ikke at nøjes med 8 deltagere.
Du kunne jo lave et hus uden lejligheder i, og folk skulle downloade huset og give deres bud på hvordan det skulle indrettes.
De kunne jo så vise billeder af de forskellige rum og hvordan de har indrettet det :D
Folk kunne jo så uploade en historie eller film som giver en rundvisning i deres indretningsversion af huset :D
Din ide er intet mindre end genial Dads, du kommer sq med nogle guldkorn ind i mellem :2thumbsup:
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Næste

Tilbage til Konkurrencer