Wow de er allesammen meget flotte.
Valgte Siri's Da jeg bare synes det fangede mig bedst og det var for mig mest luksus hotel agtigt, men jeres andres wow de er da også enormt flotte. Kunne godt tænke mig en ferie i dem allesammen.
Mikael vi står altså lige vis du har lagt mærke til detMikael skrev:så er jeg på sidste pladsen igen stemte nemlig på mig selvmen lige meget
Nej for jeg kom til at stemme på mig selv før jeg havde set man ikke måtteSiri skrev:Mikael vi står altså lige vis du har lagt mærke til detMikael skrev:så er jeg på sidste pladsen igen stemte nemlig på mig selvmen lige meget
Mikael skrev:Nej for jeg kom til at stemme på mig selv før jeg havde set man ikke måtteSiri skrev:Mikael vi står altså lige vis du har lagt mærke til detMikael skrev:så er jeg på sidste pladsen igen stemte nemlig på mig selvmen lige meget
Mikael skrev:Nej for jeg kom til at stemme på mig selv før jeg havde set man ikke måtteSiri skrev:Mikael vi står altså lige vis du har lagt mærke til detMikael skrev:så er jeg på sidste pladsen igen stemte nemlig på mig selvmen lige meget
Mikael skrev:Jamen så føgler mig skam kan vi ikke sirge siri for en extra
sims2maja skrev:Jeg syntes de var svære at vælge for de var alle meget flotte![]()
![]()
Mikael skrev:sims2maja skrev:Jeg syntes de var svære at vælge for de var alle meget flotte![]()
![]()
25% tak. Mit Takkehold----->
Siri skrev:Mikael skrev:sims2maja skrev:Jeg syntes de var svære at vælge for de var alle meget flotte![]()
![]()
25% tak. Mit Takkehold----->
Hvad mener du med det
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst