Konkurrence: Byg det mest mærkværdige rækkehus!

Konkurrence forummet er pga. manglende interesse lukket indtil videre!
Her kan i lave jeres egne konkurrencer som omhandler sims2 på en eller anden måde.
Forumregler
DER KAN IKKE OPRETTES NYE KONKURRENCER INDTIL VIDERE PGA. MANGLENDE INTERESSE!

Her kan i lave et indlæg, hvor i laver jeres egne konkurrencer.
Reglerne er forholdsvis simple, i må kun lave 3 Emner(tråde) pr. konkurrence.
Inden i kan starte en konkurrence, skal I sende en PB (Privar Besked) til en Administrator eller en Redaktør (alle admin og redaktører kan findes her: memberlist.php?mode=leaders) om hvad det er for en konkurrence i ønsker at starte, så vil vi give jer grønt lys for at starte konkurrencen :wink:

For at undgå en masse forvirring, så vil der kun køre en konkurrence af gangen, skulle der være flere som ønsker at køre en konkurrence på en gang, vil det blive først til mølle princippet som vil gælde.

Der er iøvrigt ikke muligt at oprette emner uden tilladelse!

• Lav først et indlæg(emne) hvor i beskriver hvad konkurrencen går ud på og folk kan tilmelde sig i.
    Sørg for at Emnet for jeres konkurrence starter med Konkurrence: og derefter navnet på jeres konkurrence.
    Sørg for at beskrive krav og hvad der ellers vil være nyttigt for deltagerne at vide.
    Konkurrencen skal have en tidshorisont, det vil sige at i skal fortælle, hvor længe den løber over.
    Emnerne for konkurrencer kan være mange, de skal som minimum omhandle spillet The Sims 2, eller et af de tilhørende programmer, f.eks. Homecrafter+, Bodyshop osv.
  • Når tilmeldingsfristen er udløbet så ændrer du dit første emne(tråd) til at indeholde en afstemning eller laver et nyt emne(tråd) til afstemningen.
    Hvis du laver et nyt emne(tråd) bør du nok lige samle alle bidrag sammen i afstemningsindlægget, så folk kan se hvad det er de kan stemme på.
  • Når afstemningen er afsluttet og der evt. er fundet en vinder kan du(hvis du vil) lave et nyt emne(tråd), hvor du fejrer vinderen og andre kan skrive deres lykønskninger.

Er du i tvivl om et eller andet kan du altid sende en privat besked til en admin eller en redaktør, hvor vi så vil fortælle dig hvad du skal gøre

Indlægaf Siri » 4. jul 2007, 10:37

nadia skrev:kan du ikke uddybe lidt nærmere , hvad du mener med mærkværdigt.... Grimt? Prangende farver? specielt ? osv. :?
Altså som jeg har forstået, skal det skille sig ud fra andre huse du ka bla kan du putte en svømmehal og en skjøte bane ind i dit hus :wink:
Siri :mrgreen:
Brugeravatar
Siri
Orakel sim
Orakel sim

Geografisk sted: københavn, vanløse

Indlægaf Pusserpien » 4. jul 2007, 11:16

Chrik skrev:Erhm.... Hvad er nu lige ret rækkehus? Nogen huse der står i række ?

Ja...det er lige hvad det er se HER og derfor bliver det godt nok nogle meget små rækkehuse, når der skal være 3 på 1 grund :?
meen ...det er da noget af en udfordring at forsøge at få en swimmingpool eller en skøjtebane placeret også :crazy2:
Simsfreak så det batter

Billede
Brugeravatar
Pusserpien
Redaktør
Redaktør

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf nadia » 4. jul 2007, 11:54

øhhm... mine huse hænger ikke sådan sammen.. Jeg har lavet 4 huse med gange imellem.. Det må man godt... ikk ?

Lige en anden ting.. Jeg uploadede mit rækkehus på ea siden for at jeg kunne ligge rækkehuset over på min bærbare.. pga. at jeg skal i sommerhus.,. så kunne jeg jo lave det færdigt der ude.. Men jeg kan ikke finde ud af at slette rækkehuset igen..???
see ya,

Nadia :)
Brugeravatar
nadia
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Whrester » 4. jul 2007, 12:54

nadia skrev:øhhm... mine huse hænger ikke sådan sammen.. Jeg har lavet 4 huse med gange imellem.. Det må man godt... ikk ?

Lige en anden ting.. Jeg uploadede mit rækkehus på ea siden for at jeg kunne ligge rækkehuset over på min bærbare.. pga. at jeg skal i sommerhus.,. så kunne jeg jo lave det færdigt der ude.. Men jeg kan ikke finde ud af at slette rækkehuset igen..???

Mener du at slette fra Ea-siden? Fordi det er vel egentlig lige meget. Men det færdige resultat må ikke lægges ud før den 4. august.

Du tror ikke at de fire huse kan hægtes sammen på en eller anden måde? For 4 separate huse er jo nærmere et boligkomplex end et egentligt rækkehus. Hvis ikke det er muligt må vi jo lige skrive sammen, og se om vi kan finde ud ad et eller andet.

Mærkværdig betyder noget i retning af mærkelig eller underlig.
Brugeravatar
Whrester
Frygtløs sim
Frygtløs sim

Geografisk sted: Brørup

Indlægaf Mona Solstråle » 4. jul 2007, 13:46

Jeg skriver mig også på
....og forsøger om jeg kan få det til at hænge sammen med ferien

Tilmeldte:
1: Whrester
2: Siri Her
3: Chrik
4: Nephisariah
5: Nadia
6: Mona Solstråle
Hilsen Mona Solstråle

Stadig ikke for gammel til at lege (med Sims)

Billede

http://www.thesims3.com/mypage/MonaSolstraale
Brugeravatar
Mona Solstråle
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: København

Indlægaf Siri » 4. jul 2007, 14:32

Jeg har lavet mit færdig. Så jeg uploade det d. 5 august da jeg først kommer hjem der. :wink:
Brugeravatar
Siri
Orakel sim
Orakel sim

Indlægaf Whrester » 4. jul 2007, 18:10

Siri her skrev:Jeg har lavet mit færdig. Så jeg uploade det d. 5 august da jeg først kommer hjem der. :wink:

Bare iorden! :D
Brugeravatar
Whrester
Frygtløs sim
Frygtløs sim

Indlægaf Siri » 4. jul 2007, 18:33

Tak, takker
Brugeravatar
Siri
Orakel sim
Orakel sim

Indlægaf Nephisariah » 4. jul 2007, 21:56

nadia skrev:Men jeg kan ikke finde ud af at slette rækkehuset igen..???

Hvis du ønsker at slette dit hus så se på dette screenshot fra min hjemmeside: http://www.sariahsims2.dk/11.jpg Der hvor pilen peger ned er der tre tekster, den første siger "deleteItem" den klikker du på, så bliver du spurgt om "du virkelig ønsker at slette det pågældende", det siger du ja til og så har du slettet det. Men tjek lige en ekstra gang at det er det rigtige hus du vil slette, inden du klikker ja, for er det først slettet er der ingen vej tilbage....
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Randers

Indlægaf nadia » 6. jul 2007, 17:20

okay mange tak.. til whrester: Altså det ligner 4 huse der er hægtet sammen. Der er en lang gang imellem dem.. Men.. Er det i orden hvis jeg prøver at sende det til dig så du kan se på det.. accepterer det? er ikke helt færdig med det men....
see ya,

Nadia :)
Brugeravatar
nadia
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Whrester » 6. jul 2007, 18:22

nadia skrev:okay mange tak.. til whrester: Altså det ligner 4 huse der er hægtet sammen. Der er en lang gang imellem dem.. Men.. Er det i orden hvis jeg prøver at sende det til dig så du kan se på det.. accepterer det? er ikke helt færdig med det men....

Det må du meget gerne, for jeg forstår ikke rigtigt hvad du mener.
Brugeravatar
Whrester
Frygtløs sim
Frygtløs sim

Indlægaf wholle » 6. jul 2007, 18:24

nadia skrev:okay mange tak.. til whrester: Altså det ligner 4 huse der er hægtet sammen. Der er en lang gang imellem dem.. Men.. Er det i orden hvis jeg prøver at sende det til dig så du kan se på det.. accepterer det? er ikke helt færdig med det men....

For at en bebyggelse kan kaldes for rækkehuse skal de enkelte huse være bygget sammen med mindst et andet hus!
Sammenbygningen kan dog godt være en overdækning. :wink:

Ps:
Jeg arbejder til daglig ved den lokale bygningsmyndighed.
Brugeravatar
wholle
Co-Admin
Co-Admin

Geografisk sted: Her!

Indlægaf Whrester » 6. jul 2007, 18:51

wholle skrev:For at en bebyggelse kan kaldes for rækkehuse skal de enkelte huse være bygget sammen med mindst et andet hus!
Sammenbygningen kan dog godt være en overdækning. :wink:

Ps:
Jeg arbejder til daglig ved den lokale bygningsmyndighed.

Jah, det må være det der gælder, så hvis du ikke vil slette dine huse, kan du jo hurtigt lige overdække gangene. :D

I øvrigt tak til Wholle! Troede faktisk at huse skulle være helt bygget sammen, men så er man jo dét klogere. :D
Brugeravatar
Whrester
Frygtløs sim
Frygtløs sim

Indlægaf Nephisariah » 7. jul 2007, 05:54

Bare for der ikke skal herske nogen tvivl om, hvad et rækkehus er, fandt jeg et eksempel på, hvordan det typiske rækkehus ser ud på nettet;

Billede

Eller sagt på en anden måde, hvordan de fleste rækkehuse ser ud som jeg har set. Vores må godt se anderledes ud.
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Randers

Indlægaf Mona Solstråle » 3. aug 2007, 20:43

:( Nu har jeg fået et alvorligt problem!

Vi har lejet en hytte, på en campingplads, i næste uge ...og det viser sig at ankomstdagen er et døgn før jeg forventede :o
Jeg køre altså i morgen formiddag og er først hjemme igen d. 13 august :?

Jeg har lige nærlæst tråden her og ser at selve konkurrencetråden først bliver åbnet i morgen aften. :(
Jeg vil stadig rigtig gerne deltage, for jeg har lagt et enormt arbejde i rækkehuset!
Det ville glæde mig meget :D ...hvis der er mulighed for en løsning?
Hilsen Mona Solstråle

Stadig ikke for gammel til at lege (med Sims)

Billede

http://www.thesims3.com/mypage/MonaSolstraale
Brugeravatar
Mona Solstråle
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: København

ForegåendeNæste

Tilbage til Konkurrencer