Konkurrence: Byg det mest mærkværdige rækkehus!

Konkurrence forummet er pga. manglende interesse lukket indtil videre!
Her kan i lave jeres egne konkurrencer som omhandler sims2 på en eller anden måde.
Forumregler
DER KAN IKKE OPRETTES NYE KONKURRENCER INDTIL VIDERE PGA. MANGLENDE INTERESSE!

Her kan i lave et indlæg, hvor i laver jeres egne konkurrencer.
Reglerne er forholdsvis simple, i må kun lave 3 Emner(tråde) pr. konkurrence.
Inden i kan starte en konkurrence, skal I sende en PB (Privar Besked) til en Administrator eller en Redaktør (alle admin og redaktører kan findes her: memberlist.php?mode=leaders) om hvad det er for en konkurrence i ønsker at starte, så vil vi give jer grønt lys for at starte konkurrencen :wink:

For at undgå en masse forvirring, så vil der kun køre en konkurrence af gangen, skulle der være flere som ønsker at køre en konkurrence på en gang, vil det blive først til mølle princippet som vil gælde.

Der er iøvrigt ikke muligt at oprette emner uden tilladelse!

• Lav først et indlæg(emne) hvor i beskriver hvad konkurrencen går ud på og folk kan tilmelde sig i.
    Sørg for at Emnet for jeres konkurrence starter med Konkurrence: og derefter navnet på jeres konkurrence.
    Sørg for at beskrive krav og hvad der ellers vil være nyttigt for deltagerne at vide.
    Konkurrencen skal have en tidshorisont, det vil sige at i skal fortælle, hvor længe den løber over.
    Emnerne for konkurrencer kan være mange, de skal som minimum omhandle spillet The Sims 2, eller et af de tilhørende programmer, f.eks. Homecrafter+, Bodyshop osv.
  • Når tilmeldingsfristen er udløbet så ændrer du dit første emne(tråd) til at indeholde en afstemning eller laver et nyt emne(tråd) til afstemningen.
    Hvis du laver et nyt emne(tråd) bør du nok lige samle alle bidrag sammen i afstemningsindlægget, så folk kan se hvad det er de kan stemme på.
  • Når afstemningen er afsluttet og der evt. er fundet en vinder kan du(hvis du vil) lave et nyt emne(tråd), hvor du fejrer vinderen og andre kan skrive deres lykønskninger.

Er du i tvivl om et eller andet kan du altid sende en privat besked til en admin eller en redaktør, hvor vi så vil fortælle dig hvad du skal gøre

Konkurrence: Byg det mest mærkværdige rækkehus!

Indlægaf Whrester » 2. jul 2007, 13:07

------------opdatering-------------

Endnu er konkurrencen åben for tilmeldinger, og det vil den være frem kl. 20 idag ( 12/8 ). Og nu vil jeg også åbne for links til jeres huse og historier!

--------------------------------------------------------------

Ja, som overskriften lyder går denne konkurrence ud på at lave det mest mærkværdige rækkehus.

Reglerne er som følger:

1. Huset skal som minimum have 3 lejligheder!

2. Hvormange lejligheder der skal møbleres, må I selv bestemme. Dog skal mindst 1 være det.

3. Alle Lejligheder skal have en forhave eller baghave eller, hvis man ønsker det, begge dele!

4. Downloads, og andet brugerlavet indhold er tilladt, så vidt at man ikke overtræder copyright-loven.
Dvs. at ham/hende der har lavet de her downloads har givet tilladelse til at I må bruge dem.

5. Man må starte lige så snart man tilmeldt sig, men HUSK at I ikke må ligge huset op på sims2.com før 14. august kl. 20. Det er for at husene ikke bliver slettet inden vi når at se dem

6. Der skal IKKE følge familie med til huset.

Konkurrencen udløber 16. august kl. 20! - Grunden til at det bliver så sent er fordi at jeg ved at folk tit er lidt sløve her i sommerferien.

2 dage inden konkurrencen slutter, altså den 14. august kl. 20, vil jeg oprette en tråd hvor man kan lægge sine links ind i. Man har tilmeldingsfrist ind til dette tidspunkt, altså 14. august kl. 20!

I tilmelder jer i denne tråd, ved at kopiere den sidste liste der er blevet skrevet, over i jeres indlæg, og derefter skrive jeres navne nederst på listen. Nb: husk at skrive jeres nummer

Tilmeldte:
1: Whrester
2:

Og husk: Det gælder ikke nødvendigvis om at bygge det flotteste rækkehus, men mest mærkværdige. Det kan man f eks. gøre ved at lejligheden kun består af 1 stort rum, eller lave skøjtebaner på taget.

Tips: Hvis man vil, kan man lave en lille historie, hvori man kan se alle de smarte detaljer man har lavet. Linket til den eventuelle historie skriver man sammen, med linket til download af huset. Her er det i øvrigt også en idé ikke at lave historien før to dagen inden konkurrencens udløb
Senest rettet af Whrester 12. aug 2007, 17:50, rettet i alt 8 gange.
Brugeravatar
Whrester
Frygtløs sim
Frygtløs sim

Geografisk sted: Brørup

Indlægaf Chrik » 2. jul 2007, 13:09

Det er jo kun dig der kan tilmelde så? Hvis du kun kan ændre emnet.

Jeg tilmelder mig!
Chrik is back! (Oh no!)
Brugeravatar
Chrik
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Siri » 2. jul 2007, 13:10

hej jeg ville gerne værre med, men skal den op på en ea eller skal man kun lave historie :?:
Siri :mrgreen:
Brugeravatar
Siri
Orakel sim
Orakel sim

Geografisk sted: københavn, vanløse

Indlægaf Whrester » 2. jul 2007, 13:21

Ups undskyld, man laver lige listen sådan at I kan se hvad jeg mener.

Næste der så tilmelder sig, kopierer denne liste over i deres eget indlæg, og skriver sig selv på.

Tilmeldte:
2: Siri Her
3: Chrik
4:

Nb: husk nummer
Brugeravatar
Whrester
Frygtløs sim
Frygtløs sim

Indlægaf Siri » 2. jul 2007, 13:41

Jeg laver en historie, og et hus uden møbler ( så der ikke kommer trekaneter )
Brugeravatar
Siri
Orakel sim
Orakel sim

Indlægaf Chrik » 2. jul 2007, 13:44

Ved allerede hvordan jeg skal bygge det :D

Må man bruge SimPe? Skal der være familie med?

Må man starte nu?
Chrik is back! (Oh no!)
Brugeravatar
Chrik
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Whrester » 2. jul 2007, 13:51

Chrik skrev:Ved allerede hvordan jeg skal bygge det :D

Må man bruge SimPe? Skal der være familie med?

Må man starte nu?

Det skriver jeg lige oppe i selve tråden.

Godt at folk minder mig på det!
Brugeravatar
Whrester
Frygtløs sim
Frygtløs sim

Indlægaf Chrik » 2. jul 2007, 16:42

Ang at lægge husene op, man kan da bare lægge dem op igen? :D
Chrik is back! (Oh no!)
Brugeravatar
Chrik
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Nephisariah » 3. jul 2007, 17:55

Jeg skriver mig på listen:

Tilmeldte:
4: Nephisariah
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Randers

Indlægaf nadia » 3. jul 2007, 18:02

skal man have university for at kunne lave det? skal bare lige vide om jeg skal lave det på min bærbare eller stationære?
see ya,

Nadia :)
Brugeravatar
nadia
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Pusserpien » 3. jul 2007, 18:10

nadia skrev:skal man have university for at kunne lave det? skal bare lige vide om jeg skal lave det på min bærbare eller stationære?

Det bestemmer du vel i princippet selv :wink:
Simsfreak så det batter

Billede
Brugeravatar
Pusserpien
Redaktør
Redaktør

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf nadia » 3. jul 2007, 18:29

Nårh ja, dumt spørgsmål :lol: . Jeg vil meget gerne være med. :P

Tilmeldte:
4: Nephisariah
5: Nadia
see ya,

Brugeravatar
nadia
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Siri » 3. jul 2007, 19:03

Jeg kan første uploade det d.5 august da jeg først kommer hjem den dag fra spejder lejrer

Håber det er okay :wink:
Brugeravatar
Siri
Orakel sim
Orakel sim

Indlægaf Chrik » 3. jul 2007, 19:09

Erhm.... Hvad er nu lige ret rækkehus? Nogen huse der står i række eller må det godt være anderledes?
Chrik is back! (Oh no!)
Brugeravatar
Chrik
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf nadia » 3. jul 2007, 23:16

kan du ikke uddybe lidt nærmere , hvad du mener med mærkværdigt.... Grimt? Prangende farver? specielt ? osv. :?
see ya,

Brugeravatar
nadia
Karriere-sim
Karriere-sim

Næste

Tilbage til Konkurrencer