Her kommer vinderne af bikini konkurrencen

Konkurrence forummet er pga. manglende interesse lukket indtil videre!
Her kan i lave jeres egne konkurrencer som omhandler sims2 på en eller anden måde.
Forumregler
DER KAN IKKE OPRETTES NYE KONKURRENCER INDTIL VIDERE PGA. MANGLENDE INTERESSE!

Her kan i lave et indlæg, hvor i laver jeres egne konkurrencer.
Reglerne er forholdsvis simple, i må kun lave 3 Emner(tråde) pr. konkurrence.
Inden i kan starte en konkurrence, skal I sende en PB (Privar Besked) til en Administrator eller en Redaktør (alle admin og redaktører kan findes her: memberlist.php?mode=leaders) om hvad det er for en konkurrence i ønsker at starte, så vil vi give jer grønt lys for at starte konkurrencen :wink:

For at undgå en masse forvirring, så vil der kun køre en konkurrence af gangen, skulle der være flere som ønsker at køre en konkurrence på en gang, vil det blive først til mølle princippet som vil gælde.

Der er iøvrigt ikke muligt at oprette emner uden tilladelse!

• Lav først et indlæg(emne) hvor i beskriver hvad konkurrencen går ud på og folk kan tilmelde sig i.
    Sørg for at Emnet for jeres konkurrence starter med Konkurrence: og derefter navnet på jeres konkurrence.
    Sørg for at beskrive krav og hvad der ellers vil være nyttigt for deltagerne at vide.
    Konkurrencen skal have en tidshorisont, det vil sige at i skal fortælle, hvor længe den løber over.
    Emnerne for konkurrencer kan være mange, de skal som minimum omhandle spillet The Sims 2, eller et af de tilhørende programmer, f.eks. Homecrafter+, Bodyshop osv.
  • Når tilmeldingsfristen er udløbet så ændrer du dit første emne(tråd) til at indeholde en afstemning eller laver et nyt emne(tråd) til afstemningen.
    Hvis du laver et nyt emne(tråd) bør du nok lige samle alle bidrag sammen i afstemningsindlægget, så folk kan se hvad det er de kan stemme på.
  • Når afstemningen er afsluttet og der evt. er fundet en vinder kan du(hvis du vil) lave et nyt emne(tråd), hvor du fejrer vinderen og andre kan skrive deres lykønskninger.

Er du i tvivl om et eller andet kan du altid sende en privat besked til en admin eller en redaktør, hvor vi så vil fortælle dig hvad du skal gøre

Indlægaf Nephisariah » 30. jun 2007, 17:49

Jola skrev:
Nephisariah skrev:Kan egentlig godt forstå din undren især når der står noget andet her (Sims2Maja's indlæg):

http://www.sims2you.dk/phpbb2/viewtopic ... c&start=15

I følge det er vi kommet alt for tideligt igang med afstemningen og kåringen af vinderen.

Men lige nu ved jeg ikke helt, hvad vi skal gøre ved det, udover at når vi næste gang afholder en konkurrence, må nøjes med at skrive konkurrencereglerne i et indlæg nemlig det første, og så alle andre oplysninger i det samme indlæg (det første). På den måde kan der ikke opstå fejltagelser af den karakter igen. Roderiet opstår når man skal lede efter oplysninger vedr. konkurrencen forskellige steder.

Okay, så må jeg jo leve med det, men lige da jeg så der stod 3/7 tænkte jeg bare at jeg ikke behøvede at være på før der, men nu kan jeg jo se at man skal "holde øje med jer" :laughing2: Ellers går det hele galt!

Normalt vil det også være det der står i indlægget, der tæller men det kan desværre svipse, selv for den bedste.... desværre, men vi må bare håbe det ikke bliver nødvendigt "at holde øje med os" en anden gang.... :wink:
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Randers

Indlægaf Mona Solstråle » 30. jun 2007, 19:09

Først: Tillykke Sandalen! :D Jeg er vild med den farve! 8)

Dernæst:
Chrik skrev:Vi må håbe at Whrester gør sin bedre :D

.... :?: Har Whrester en konkurrence :?
Hilsen Mona Solstråle

Stadig ikke for gammel til at lege (med Sims)

Billede

http://www.thesims3.com/mypage/MonaSolstraale
Brugeravatar
Mona Solstråle
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: København

Indlægaf Chrik » 30. jun 2007, 19:25

Han skal vist starte en, så vidt jeg ved :)
Chrik is back! (Oh no!)
Brugeravatar
Chrik
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Nephisariah » 30. jun 2007, 19:56

Chrik skrev:Han skal vist starte en, så vidt jeg ved :)

Så skal han lige huske at kontakte Frillen eller Wholle for at få tilladelsen. Vi har jo lige haft en, så måske skal der lige gå et par uger inden der bliver startet på en ny..... :wink:
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Indlægaf Siri » 30. jun 2007, 20:13

Når det var det du mente :roll:
Siri :mrgreen:
Brugeravatar
Siri
Orakel sim
Orakel sim

Geografisk sted: københavn, vanløse

Indlægaf Pusserpien » 1. jul 2007, 07:43

Vi kan hurtigt blive enige om at det hele var lidt rodet, men I har altså også selv lidt skyld i det, for reglen er jo når man tilmelder sig en konkurrence eller afleverer sit materiale ved afslutningen, at man gør det ved en PB til den der står for konkurrencen, netop for at undgå disse situationer. Det gør livet så meget lettere for alle, at der så kun er én der opdaterer det første indlæg, og at man har alle oplysningerne i det første indlæg :wink:
Jeg véd godt det er brand ærgeligt når folk enten ikke tilmelder sig eller kommer efter konkurrencen er skudt til start, og siger de vil være med, og man kan da også godt bøje og bukke lidt indimellem, men for overskuelighedens skyld, er det altså bedst man udelukker folk som ikke holder sig indenfor fristen. :wink: og et sidste godt råd...sørg for at give folk en rimelig frist både til at lave det i samt aflevere det i og hold fast i den først afsatte dato!, man skal huske på ikke alle kommer herind hver dag, men føler man sig nødsaget til at ændre en afleveringsdato ( og det kan jo ske :) ) så sørg for at tydeliggøre det i indlægget ved f.eks fremhævet/rød skrift så ingen er i tvivl. :wink: Et sidste lille fif....kig her inden I poster en konkurrence for at tjekke om I nu har husket det hele :wink:

Og er der noget i er i tvivl om er i jo altid velkomne til at henvende jer til en moderator :wink:
Simsfreak så det batter

Billede
Brugeravatar
Pusserpien
Redaktør
Redaktør

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf Pusserpien » 1. jul 2007, 07:45

Nephisariah skrev:

Så skal han lige huske at kontakte Frillen eller Wholle for at få tilladelsen. Vi har jo lige haft en, så måske skal der lige gå et par uger inden der bliver startet på en ny..... :wink:

Det er der styr på :wink: jeg har givet tilladelse, men det er jo op til folk selv om de tilmelder sig eller ej :wink:
Simsfreak så det batter

Billede
Brugeravatar
Pusserpien
Redaktør
Redaktør

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf Nephisariah » 1. jul 2007, 07:50

Pusserpien skrev:
Nephisariah skrev:

Det er der styr på :wink: jeg har givet tilladelse, men det er jo op til folk selv om de tilmelder sig eller ej :wink:

Godt Pusserpien, det glæder mig at hører..... Jeg ser frem til at se hvad det er for en konkurrence denne gang.....
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Indlægaf Siri » 1. jul 2007, 10:25

Også mig :wink:
Siri :mrgreen:
Brugeravatar
Siri
Orakel sim
Orakel sim

Geografisk sted: københavn, vanløse

Indlægaf Chrik » 1. jul 2007, 10:29

Jeg ved godt hvad den handler om.

Men jeg gør også :lol:
Chrik is back! (Oh no!)
Brugeravatar
Chrik
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf sims2maja » 1. jul 2007, 19:26

Jeg undskylder mange gange de små fejl :oops: :oops: :oops: men det er jo også min første gang :lol:
Brugeravatar
sims2maja
Voksen sim
Voksen sim

Geografisk sted: Et sted på jorden i universet

Indlægaf Nephisariah » 1. jul 2007, 19:46

sims2maja skrev:Jeg undskylder mange gange de små fejl :oops: :oops: :oops: men det er jo også min første gang :lol:

Selvfølgelig er det i orden, og vi kan alle lærer noget af det...... også os "gamle rotter", vi kan lærer at vi skal være mere OBS! på, hvad der foregår, så den slags ting ikke sker igen.... :wink: :oops: :wink:
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Indlægaf Jola » 1. jul 2007, 21:15

sims2maja skrev:Jeg undskylder mange gange de små fejl :oops: :oops: :oops: men det er jo også min første gang :lol:

Det er helt i orden, det er jo første gang! Desuden sendte jeg ikke en PB til dig, så helt uskyldig er jeg heller ikke :roll:
Hilsen mig :D

Jeg hedder Josephine.. Hvis I lige ville vide det ;)
Brugeravatar
Jola
Sim med visioner
Sim med visioner

Geografisk sted: Ringsted...

Indlægaf Icylotte » 7. jul 2007, 01:00

Tillykke med det :D
Brugeravatar
Icylotte
Ung voksen sim
Ung voksen sim