Konkurrence: Bodyshop konkurrence

Konkurrence forummet er pga. manglende interesse lukket indtil videre!
Her kan i lave jeres egne konkurrencer som omhandler sims2 på en eller anden måde.
Forumregler
DER KAN IKKE OPRETTES NYE KONKURRENCER INDTIL VIDERE PGA. MANGLENDE INTERESSE!

Her kan i lave et indlæg, hvor i laver jeres egne konkurrencer.
Reglerne er forholdsvis simple, i må kun lave 3 Emner(tråde) pr. konkurrence.
Inden i kan starte en konkurrence, skal I sende en PB (Privar Besked) til en Administrator eller en Redaktør (alle admin og redaktører kan findes her: memberlist.php?mode=leaders) om hvad det er for en konkurrence i ønsker at starte, så vil vi give jer grønt lys for at starte konkurrencen :wink:

For at undgå en masse forvirring, så vil der kun køre en konkurrence af gangen, skulle der være flere som ønsker at køre en konkurrence på en gang, vil det blive først til mølle princippet som vil gælde.

Der er iøvrigt ikke muligt at oprette emner uden tilladelse!

• Lav først et indlæg(emne) hvor i beskriver hvad konkurrencen går ud på og folk kan tilmelde sig i.
    Sørg for at Emnet for jeres konkurrence starter med Konkurrence: og derefter navnet på jeres konkurrence.
    Sørg for at beskrive krav og hvad der ellers vil være nyttigt for deltagerne at vide.
    Konkurrencen skal have en tidshorisont, det vil sige at i skal fortælle, hvor længe den løber over.
    Emnerne for konkurrencer kan være mange, de skal som minimum omhandle spillet The Sims 2, eller et af de tilhørende programmer, f.eks. Homecrafter+, Bodyshop osv.
  • Når tilmeldingsfristen er udløbet så ændrer du dit første emne(tråd) til at indeholde en afstemning eller laver et nyt emne(tråd) til afstemningen.
    Hvis du laver et nyt emne(tråd) bør du nok lige samle alle bidrag sammen i afstemningsindlægget, så folk kan se hvad det er de kan stemme på.
  • Når afstemningen er afsluttet og der evt. er fundet en vinder kan du(hvis du vil) lave et nyt emne(tråd), hvor du fejrer vinderen og andre kan skrive deres lykønskninger.

Er du i tvivl om et eller andet kan du altid sende en privat besked til en admin eller en redaktør, hvor vi så vil fortælle dig hvad du skal gøre

Hvem skal vinde bodyshop konkurrencen?

Afstemning sluttede 29. aug 2005, 14:14

Dads
1
7%
Briher
5
33%
simsekisser
2
13%
nette
3
20%
Pusserpien
4
27%

Afgivne stemmer : 15

Konkurrence: Bodyshop konkurrence

Indlægaf Dads » 11. aug 2005, 20:13

Billede
Hej og velkommen til årets sims2you awards. Vi skal have kåret en masse ting og den første kategori bliver ”Det bedste stykke tøj”, så I skal i gang med at bruge kreativitetsevnen for det er nemlig jer der skal lave det. Det vil komme til at blive sådan at i melder jer til her, jeg skriver jer ned, og i får så 7 dage til at lave tøjet i og lægge et billede af tøjet herind (bemærk at så snart jeg registrerer jer på listen, så skal i begynde at lave det). Når alle så har afleveret ( i aflevere ved at tage et billede af tøjet og lægge det herind), så skal der stemmes og der skal stemmes om hvem der har lavet det flotteste, altså med andre ord hvem der skal vinde. Når stemmetiden er slut finder vi en vinder og vinderen kåres i dette indlæg.

Og det eneste der er tilbage at sige er: Så må i melde jer til :D

Hvis i er i tvivl om noget så spørg endelig. Håber i vil være med og stemme i denne konkurrence :D

NB. I behøver ikke lave et helt nyt stykke tøj, hvis i har noget liggene på lageret i bodyshop :wink:

OG! I må ikke bruge downloadet tøj. Tøjet skal være lavet 100% af jer selv.

Og til sidst: Hvis i ikke kan finde ud af at lægge billederne op her, så giv mig et link til et sted hvor billedet befinder sig, så kopirer jeg billedet og lægger det herind.

Deltagere:
-Dads-Afleveret
-Briher-Afleveret
-Pusserpien-Afleveret
-simsekisser-Afleveret
-nette-Afleveret

Du kan ikke stemme mere.

På 3 pladsen blev det nette med 20% af stemmerne. ( Godt gået)
På 2 pladsen blev det Pusserpien med 26% af stemmerne. (Godt gået)
OG
På 1 pladsen...
Billede
Tillykke Briher

Briher blev altså vinder af bodyshop konkurrencen og det er fortjent! Godt arbejde Briher :D
Senest rettet af Dads 29. aug 2005, 07:40, rettet i alt 23 gange.
Billede<- EA Sim Side.
Brugeravatar
Dads
Filosofisk sim
Filosofisk sim

Geografisk sted: Sydfyn

Indlægaf Dads » 11. aug 2005, 20:43

Dads´ BidragBillede
Billede
simsekisser´ BidragBillede
Billede
Pusserpien´ BidragBillede
Billede
Senest rettet af Dads 15. aug 2005, 14:07, rettet i alt 7 gange.
Billede<- EA Sim Side.
Brugeravatar
Dads
Filosofisk sim
Filosofisk sim

Indlægaf Briher » 11. aug 2005, 22:54

Hej Dads

Du kan regne med mig. :D

Jeg får taget billeder af noget af det jeg har lavet i løbet af et par dage.

Hvor mange bidrag må man have med ?

Hilsen Briher
Brugeravatar
Briher
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Pusserpien » 11. aug 2005, 23:21

Øh...ska det være nylavet eller må man godt bruge noget andre har set ??Billede

Og hvor lang tid er "et par dage"?? :computerwork:
Simsfreak så det batter

Billede
Brugeravatar
Pusserpien
Redaktør
Redaktør

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf Dads » 12. aug 2005, 07:41

Briher> :D Godt skriver dig ned. Man skal kun deltage med et sæt tøj, men det vil sige hvis du nu har lavet en trøje så skal der også høre bukser med.

Pusserpien> Det må godt være noget andre har set før, bare det ikke er noget du har downloadet :D

Er lidt i tvivl om hvor mange dage jeg vil give jer, men for mig at lave tøj tager det ikke mere end en uge, så jeg vil give jer 7 dage til at få lavet tøjet og at få det afleveret. Sig til hvis i synes det er forkort tid.
Billede<- EA Sim Side.
Brugeravatar
Dads
Filosofisk sim
Filosofisk sim

Indlægaf Pusserpien » 12. aug 2005, 10:53

Dads skrev:Briher> :D Godt skriver dig ned. Man skal kun deltage med et sæt tøj, men det vil sige hvis du nu har lavet en trøje så skal der også høre bukser med.

Pusserpien> Det må godt være noget andre har set før, bare det ikke er noget du har downloadet :D

Er lidt i tvivl om hvor mange dage jeg vil give jer, men for mig at lave tøj tager det ikke mere end en uge, så jeg vil give jer 7 dage til at få lavet tøjet og at få det afleveret. Sig til hvis i synes det er forkort tid.

Sign me up :wink:
Simsfreak så det batter

Billede
Brugeravatar
Pusserpien
Redaktør
Redaktør

Geografisk sted: Hjørring

Tøj

Indlægaf simsekisser » 12. aug 2005, 11:37

Hej Dads!

Jeg melder mig også under Fanen, sjovt påfund :jumpingjack: , prøver at finde på noget.

Knus Kisser
Brugeravatar
simsekisser
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf nette » 12. aug 2005, 12:25

Hej :D

Jeg melder mig også under fanen :lol:

Knus Nette
Brugeravatar
nette
Tumling
Tumling

Igen-Igen

Indlægaf simsekisser » 12. aug 2005, 12:46

Hej Dads!

Jeg har ingen ide om hvad str. du vil have Billedet i? og hvordan og hvortil sender jeg det? :?

Knus Kisser
Brugeravatar
simsekisser
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Dads » 12. aug 2005, 14:07

Dejligt :D Skriver jer med det samme ned!

simsekisser skrev:Jeg har ingen ide om hvad str. du vil have Billedet i? og hvordan og hvortil sender jeg det?

1. Hvis jeg forstår rigtig af dit spørgsmål, så må I selv bestemme hvor stort billedet skal være, men helst ikke for lille.

2. Du skal ikke sende billedet til mig eller det kan du godt hvis du vil, men enten kan du bruge denne guide til at finde ud af hvordan du lægger billeder ind i dine indlæg http://www.sims2you.dk/phpbb2/viewtopic.php?t=69 eller du kan lægge dine billeder op på din exchange side. Jeg kopirer det hvis du lægger det op på exchange og så sætter jeg det herind. Hvis du vil sende det med en mail, finder du min mail adresse under indlæget her, tryk på "Email" knappen.

Spørg endelig hvis i er i tvivl :wink:

Venlig hilsen Dads

Informere om at når i har meldt jer ind og jeg har skrevet jer på listen så har i syv dage til at aflevere i. Så når jeg har registreret jer, så skal i begynde at lave jeres tøj.
Billede<- EA Sim Side.
Brugeravatar
Dads
Filosofisk sim
Filosofisk sim

Body Shop

Indlægaf simsekisser » 12. aug 2005, 15:20

Hej Dads!

Nu må jeg lige spørge igen, (det er ved at blive en dårlig vane), skal filen med til tøjet eller er det foreløbig kun Billedet? :roll:

Knus Kisser
Brugeravatar
simsekisser
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Dads » 12. aug 2005, 16:07

Kun billedet, da man ikke kan lægge flier ud her i forumet. Så det skal bare være et billede hvor man kan se det tøj du har lavet.
Billede<- EA Sim Side.
Brugeravatar
Dads
Filosofisk sim
Filosofisk sim

Indlægaf Briher » 12. aug 2005, 18:30

Hej allesammen

Her er mit bidrag. En blågrøn hverdagskjole til ung voksen. Kjolen er i strukturstof og har blonde på overdel og ærmer .

Billede

Jeg må desværre kun deltage med 1 bidrag, så jeg havde svært ved at vælge. :wink: Men jeg valgte gårsdagens nyeste.

Hilsen Briher
Brugeravatar
Briher
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Århus

Øv

Indlægaf Bondepigen » 12. aug 2005, 19:27

Øvser altså... Jeg vil oxo være med.. men jeg kan ikke finde ud af PSP 7... fatter nada af alle de guider, så jeg har helt opgivet at designe tøj.

:(
Brugeravatar
Bondepigen
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Geografisk sted: Kr. Såby - Ved Roskilde

Indlægaf Liea » 12. aug 2005, 20:40

Jeg kan heller ikke, finde ud af at lave tøj :crymadly: har prøvet. Så må vi andre jo se på og håbe at det bliver noget andet næste gang.

Briher det er en flot kjole. :2thumbsup:

Hilsen Liea
Brugeravatar
Liea
Simmerbarn
Simmerbarn

Næste

Tilbage til Konkurrencer