Konkurrence: Byg den fedeste Milliadærvilla!

Konkurrence forummet er pga. manglende interesse lukket indtil videre!
Her kan i lave jeres egne konkurrencer som omhandler sims2 på en eller anden måde.
Forumregler
DER KAN IKKE OPRETTES NYE KONKURRENCER INDTIL VIDERE PGA. MANGLENDE INTERESSE!

Her kan i lave et indlæg, hvor i laver jeres egne konkurrencer.
Reglerne er forholdsvis simple, i må kun lave 3 Emner(tråde) pr. konkurrence.
Inden i kan starte en konkurrence, skal I sende en PB (Privar Besked) til en Administrator eller en Redaktør (alle admin og redaktører kan findes her: memberlist.php?mode=leaders) om hvad det er for en konkurrence i ønsker at starte, så vil vi give jer grønt lys for at starte konkurrencen :wink:

For at undgå en masse forvirring, så vil der kun køre en konkurrence af gangen, skulle der være flere som ønsker at køre en konkurrence på en gang, vil det blive først til mølle princippet som vil gælde.

Der er iøvrigt ikke muligt at oprette emner uden tilladelse!

• Lav først et indlæg(emne) hvor i beskriver hvad konkurrencen går ud på og folk kan tilmelde sig i.
    Sørg for at Emnet for jeres konkurrence starter med Konkurrence: og derefter navnet på jeres konkurrence.
    Sørg for at beskrive krav og hvad der ellers vil være nyttigt for deltagerne at vide.
    Konkurrencen skal have en tidshorisont, det vil sige at i skal fortælle, hvor længe den løber over.
    Emnerne for konkurrencer kan være mange, de skal som minimum omhandle spillet The Sims 2, eller et af de tilhørende programmer, f.eks. Homecrafter+, Bodyshop osv.
  • Når tilmeldingsfristen er udløbet så ændrer du dit første emne(tråd) til at indeholde en afstemning eller laver et nyt emne(tråd) til afstemningen.
    Hvis du laver et nyt emne(tråd) bør du nok lige samle alle bidrag sammen i afstemningsindlægget, så folk kan se hvad det er de kan stemme på.
  • Når afstemningen er afsluttet og der evt. er fundet en vinder kan du(hvis du vil) lave et nyt emne(tråd), hvor du fejrer vinderen og andre kan skrive deres lykønskninger.

Er du i tvivl om et eller andet kan du altid sende en privat besked til en admin eller en redaktør, hvor vi så vil fortælle dig hvad du skal gøre

Indlægaf Dads » 17. okt 2006, 12:03

Billede<- EA Sim Side.
Brugeravatar
Dads
Filosofisk sim
Filosofisk sim

Geografisk sted: Sydfyn

Indlægaf Hejren » 17. okt 2006, 12:12

Mange tak, Dads, den ER hentet. :D
Dette medlem er ikke længere aktivt efter eget ønske, og kan derfor ikke svare på indlæg, private beskeder mv.
Hejren
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Nephisariah » 17. okt 2006, 12:15

Dads skrev:Mange tak allesammen :jumpingjack:

Jeg beklager også at jeg ikke har nogen liste, men hvis jeg skulle lave en liste over hver enkelt møbel i huset ville det tage mig flere dage, for det er mange forskellige sider de er fra

Til din orientering Dads, de sider som de andre referer til er kun de få jeg kan huske..... for der er sikkert endnu flere jeg ikke kan huske, desuden indeholder min historie altså ikke alle links kun nogle få overordnede hvor de fleste downloades er fra. Jeg glemte den vigtigste..... FLAGSTANGEN MED FLAGET, det er såmænd "vores egen Frille", der har lavet den, hvis I ikke allerede har dowloaded den så skynd jer den er meget livagtig i spillet.....!!!

Hvilke møbler der er fra hvilken side er op til den der ønsker at få møblerne, man må ind og se på hver enkelt side selv for at finde ud af om der er noget man selv har lyst til "at eje"....

KnazZZ
Nephisariah :wink:
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Randers

Indlægaf Nephisariah » 17. okt 2006, 12:18

Dads skrev:Hejren trappen kan findes her: http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=103492

Jeg har også hentet den, den er bare sååååå flot......

KnazZZ
Nephisariah :wink:
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Randers

Indlægaf Chrille » 17. okt 2006, 18:11

AV en god smag du har Dads :shock: :chock:
PS: vil du ikk nok sende mig din downloads mappe
Tak for alt allesammen!:).
Mvh. Chrille
Chrille
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Amager ;)

Indlægaf TuttiI » 17. okt 2006, 21:27

Dads har afgjort en designer i maven :D Indretnings-Arkitekt-Dads d; Gosh det var langt d;
Hejsa, kig da forbi http://www.simmomento.dk! :D
Brugeravatar
TuttiI
Sim med visioner
Sim med visioner

Geografisk sted: Hillerød (:

Indlægaf Charlotte » 17. okt 2006, 22:41

DAAAAAAAAAADS! LÆG DET HUS OP TIL DOWNLOAD NUU! VI ANDRE VIL OGSÅ HA' DET! *G* :wink:

Vil du ikke nooook? :(

Det er så flot!
Billede
Charlotte
Frygtløs sim
Frygtløs sim

Geografisk sted: Vestsjælland

Indlægaf o1-Freja » 19. okt 2006, 09:35

Jeep det er rigtigt ^^^
vi VIL have det !

Kan du ikke lægge det op på EA's Please !

For det er rigtig flot !
Freja :D
Brugeravatar
o1-Freja
Frygtløs sim
Frygtløs sim

Geografisk sted: Silkeborg

Indlægaf o1-Freja » 29. okt 2006, 20:26

Forsvand Dads bare lige pludselig ud af dette emne ? eller hvad ?
Brugeravatar
o1-Freja
Frygtløs sim
Frygtløs sim

Indlægaf wholle » 29. okt 2006, 20:48

Da konkurrence deltagerne stadig ikke har afleveret sine bidrag, tror jeg desverre at konkurrencen der død. :(
En evt. udsættelse at afleverings fristen endnu en gang vil bare trække tiden unødigt!
Brugeravatar
wholle
Co-Admin
Co-Admin

Geografisk sted: Her!

Indlægaf o1-Freja » 2. nov 2006, 18:42

Ja tror også havde lige glædet mig til den her konkurrence. :)
Brugeravatar
o1-Freja
Frygtløs sim
Frygtløs sim

Foregående

Tilbage til Konkurrencer