Konkurrence: BYG DET GRIMMESTE HUS I 70'ER STIL

Konkurrence forummet er pga. manglende interesse lukket indtil videre!
Her kan i lave jeres egne konkurrencer som omhandler sims2 på en eller anden måde.
Forumregler
DER KAN IKKE OPRETTES NYE KONKURRENCER INDTIL VIDERE PGA. MANGLENDE INTERESSE!

Her kan i lave et indlæg, hvor i laver jeres egne konkurrencer.
Reglerne er forholdsvis simple, i må kun lave 3 Emner(tråde) pr. konkurrence.
Inden i kan starte en konkurrence, skal I sende en PB (Privar Besked) til en Administrator eller en Redaktør (alle admin og redaktører kan findes her: memberlist.php?mode=leaders) om hvad det er for en konkurrence i ønsker at starte, så vil vi give jer grønt lys for at starte konkurrencen :wink:

For at undgå en masse forvirring, så vil der kun køre en konkurrence af gangen, skulle der være flere som ønsker at køre en konkurrence på en gang, vil det blive først til mølle princippet som vil gælde.

Der er iøvrigt ikke muligt at oprette emner uden tilladelse!

• Lav først et indlæg(emne) hvor i beskriver hvad konkurrencen går ud på og folk kan tilmelde sig i.
    Sørg for at Emnet for jeres konkurrence starter med Konkurrence: og derefter navnet på jeres konkurrence.
    Sørg for at beskrive krav og hvad der ellers vil være nyttigt for deltagerne at vide.
    Konkurrencen skal have en tidshorisont, det vil sige at i skal fortælle, hvor længe den løber over.
    Emnerne for konkurrencer kan være mange, de skal som minimum omhandle spillet The Sims 2, eller et af de tilhørende programmer, f.eks. Homecrafter+, Bodyshop osv.
  • Når tilmeldingsfristen er udløbet så ændrer du dit første emne(tråd) til at indeholde en afstemning eller laver et nyt emne(tråd) til afstemningen.
    Hvis du laver et nyt emne(tråd) bør du nok lige samle alle bidrag sammen i afstemningsindlægget, så folk kan se hvad det er de kan stemme på.
  • Når afstemningen er afsluttet og der evt. er fundet en vinder kan du(hvis du vil) lave et nyt emne(tråd), hvor du fejrer vinderen og andre kan skrive deres lykønskninger.

Er du i tvivl om et eller andet kan du altid sende en privat besked til en admin eller en redaktør, hvor vi så vil fortælle dig hvad du skal gøre

Indlægaf Hay » 29. maj 2006, 14:26

Jeps takker så kan jeg godt forsætte :thumbsup:
http://www.Sims2-fun.dk
Kom ind og se en film ;)
Billede
Brugeravatar
Hay
Tumling
Tumling

Geografisk sted: København

Indlægaf simsekisser » 29. maj 2006, 15:14

UPS UPS

Hej Alle Deltager!

Jeg er desværre kommet lidt i klemme med tiden, jeg rejser på Ferie på Søndag, og det er jo den dag vi skal aflevere "Huset", jeg ville høre om det er muligt at rykke det frem til Lørdag, så jeg også kan være med til at stemme? (please) :roll:

Kisser
Brugeravatar
simsekisser
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf Dads » 29. maj 2006, 15:28

simsekisser skrev:Jeg er desværre kommet lidt i klemme med tiden, jeg rejser på Ferie på Søndag, og det er jo den dag vi skal aflevere "Huset", jeg ville høre om det er muligt at rykke det frem til Lørdag, så jeg også kan være med til at stemme? (please) :roll:

Godt du lige var opmærksom dér Kisser. Jeg kan da heller ikke aflevere søndag, for der skal jeg i sommerhus i Middelfart. Så det bliver da noget af et problem. Jeg kommer i hvert fald ikke til at stemme så, men kan sagtens aflevere tideligere :vsad:

Hm, lørdag ville være fint nok, selv om der er en hvis person, der har fødselsdag der Billede
Men derfor kommer jeg nok lige et smut ind på nettet alligevel.
Billede<- EA Sim Side.
Brugeravatar
Dads
Filosofisk sim
Filosofisk sim

Geografisk sted: Sydfyn

Indlægaf Pusserpien » 29. maj 2006, 15:47

Dads skrev:
Hm, lørdag ville være fint nok, selv om der er en hvis person, der har fødselsdag der Billede
Men derfor kommer jeg nok lige et smut ind på nettet alligevel.

Tjah...gud ved hvem det kan være? :dontknow: :wink:

Nå ...jamen vi laver lidt om på den oprindelige plan så....det bliver godt nok lidt kortere tid folk får til at aflevere i, men hvis stort set alle er med på den, kan vi godt sige aflevering lørdag og afstemningen løber fra samme dag og 2-3 dage frem....er det i orden? Skal selvfølgelig nok opsummere det i reglerne når tilmeldingsfristen er udløbet :wink:

Til dem som ikke har meldt sig til endnu: I KAN STADIG NÅ DET :wink:
Simsfreak så det batter

Billede
Brugeravatar
Pusserpien
Redaktør
Redaktør

Geografisk sted: Hjørring

70'er hus

Indlægaf Nephisariah » 29. maj 2006, 19:24

Har uploaded min udgave af huset. :) :)

:roll: :wink: Det hedder "70's Look" :roll:

Har problemer med de billeder der skal tages til konkurrencen. Det er ikke den rigtige fil type selvom jeg tager billederne i spillet med spillet kamera. Hvad gør jeg forkert??

Knaz
Nephisariah :oops:
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Randers

70'er hus

Indlægaf Nephisariah » 29. maj 2006, 20:48

Problemet løste sig selv! Det var lettere end jeg troede...

Knaz
Nephisariah :P
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Randers

Re: 70'er hus

Indlægaf Pusserpien » 29. maj 2006, 21:23

Nephisariah skrev:Har uploaded min udgave af huset. :) :)
Knaz
Nephisariah :oops:

Ok...det var hurtigt :chock: :lol: Nå ...men hvis du lige gider droppe et link i min besked boks ville jeg da blive glad :D
Simsfreak så det batter

Billede
Brugeravatar
Pusserpien
Redaktør
Redaktør

omfarvede maxi objekter

Indlægaf Karin » 29. maj 2006, 21:26

Må man bruge omfarvede maxi objekter :roll: ?
Brugeravatar
Karin
Voksen sim
Voksen sim

Re: omfarvede maxi objekter

Indlægaf Pusserpien » 29. maj 2006, 21:36

Karin skrev:Må man bruge omfarvede maxi objekter :roll: ?

Nope :nono:
Simsfreak så det batter

Billede
Brugeravatar
Pusserpien
Redaktør
Redaktør

Indlægaf Dads » 29. maj 2006, 22:20

Nu spørger jeg måske lidt dumt, men må der være en pyntehave til, så huset ikke kommer til at ligne et spøgelseshus?
Billede<- EA Sim Side.
Brugeravatar
Dads
Filosofisk sim
Filosofisk sim

Indlægaf Pusserpien » 29. maj 2006, 22:22

ja ja ...alt det havebyggeri i kan fylde grunden med :P
Simsfreak så det batter

Billede
Brugeravatar
Pusserpien
Redaktør
Redaktør

Indlægaf Hejren » 29. maj 2006, 22:45

Godt - for LIGUSTERHÆKKEN - den er da et must - og den koster faktisk en anseelig bunke penge, hvis man skal have den med...
Dette medlem er ikke længere aktivt efter eget ønske, og kan derfor ikke svare på indlæg, private beskeder mv.
Hejren
Karriere-sim
Karriere-sim

hjælp til upload

Indlægaf Hay » 30. maj 2006, 00:52

Ja i må lige bære over med mig, men jeg er ny på ea's det vil sige jeg har aldrig rigtigt brugt det før, skal jeg bare tage almindelige billeder i mit spil og bruge dem ?
En ting mere, det er jo forbudt at bruge mods' det gør jeg skam heller ikke, men jeg har da et par stykker eller tre i mit spil det har alle vel men jeg putter ikke noget i huset altså kikkerter eller sådan noget for det har jeg ikke, men hvordan kan jeg se at der ikke uden min viden smutter noget med alligevel?

:bigwave: (ja den er jeg glad for den smiley)
http://www.Sims2-fun.dk
Kom ind og se en film ;)
Billede
Brugeravatar
Hay
Tumling
Tumling

Geografisk sted: København

Re: hjælp til upload

Indlægaf Dads » 30. maj 2006, 07:56

Hay skrev: Ja i må lige bære over med mig, men jeg er ny på ea's det vil sige jeg har aldrig rigtigt brugt det før, skal jeg bare tage almindelige billeder i mit spil og bruge dem ?

Nu skal jeg jo ikke gøre mig til konkurrenceføre, men så må Pusserpien rette mig. Du skal tage nogle screenshots inde i spillet, bare ved at trykke på kameraet eller C tasten. Når du har taget de billeder du vil kan du gå ud i din mappe og se dem. Men du kan desværre kun have tre billeder sammenlagt med dit hus, men dette er der en løsning på. Du laver i et grafikprogram et stort stykke papir. Så sætter du nogle af billederne på det store ark, så de samler sig på arket. Du gemmer nu billede, og nu har du et stort billede med flere af dine billeder på. Du kan så, hvis du har mange, lave to ark mere :wink:

Hay skrev:men jeg har da et par stykker eller tre i mit spil det har alle vel men jeg putter ikke noget i huset altså kikkerter eller sådan noget for det har jeg ikke, men hvordan kan jeg se at der ikke uden min viden smutter noget med alligevel?

Den vil højest sandsynligt vise et gult trekantskilt, hvis du har hacks i dit spil. Dette kan du slå fra med Content Manager Tool, som kan downloades her: http://thesims2.ea.com/getcoolstuff/contentmanager.php

Du skal vælge den der hedder hacks, og så markerer du dem du vil slå fra og trykke på knappen, der siger "Fohindre disse ting i at vise sig i spillet".
Billede<- EA Sim Side.
Brugeravatar
Dads
Filosofisk sim
Filosofisk sim

Re: hjælp til upload

Indlægaf Pusserpien » 30. maj 2006, 08:02

Dads skrev:Nu skal jeg jo ikke gøre mig til konkurrenceføre, men så må Pusserpien rette mig.

Jamen jeg retter skam ingen der gider hjælpe mig :lol: desuden, du er meget bedre til at forklare tingene Dads, så det er skam fint med mig :wink:
Du er hermed udnævnt til assisterende hjælpetræner :P
Simsfreak så det batter

Billede
Brugeravatar
Pusserpien
Redaktør
Redaktør

ForegåendeNæste

Tilbage til Konkurrencer