Konkurrence: BYG DET GRIMMESTE HUS I 70'ER STIL

Konkurrence forummet er pga. manglende interesse lukket indtil videre!
Her kan i lave jeres egne konkurrencer som omhandler sims2 på en eller anden måde.
Forumregler
DER KAN IKKE OPRETTES NYE KONKURRENCER INDTIL VIDERE PGA. MANGLENDE INTERESSE!

Her kan i lave et indlæg, hvor i laver jeres egne konkurrencer.
Reglerne er forholdsvis simple, i må kun lave 3 Emner(tråde) pr. konkurrence.
Inden i kan starte en konkurrence, skal I sende en PB (Privar Besked) til en Administrator eller en Redaktør (alle admin og redaktører kan findes her: memberlist.php?mode=leaders) om hvad det er for en konkurrence i ønsker at starte, så vil vi give jer grønt lys for at starte konkurrencen :wink:

For at undgå en masse forvirring, så vil der kun køre en konkurrence af gangen, skulle der være flere som ønsker at køre en konkurrence på en gang, vil det blive først til mølle princippet som vil gælde.

Der er iøvrigt ikke muligt at oprette emner uden tilladelse!

• Lav først et indlæg(emne) hvor i beskriver hvad konkurrencen går ud på og folk kan tilmelde sig i.
    Sørg for at Emnet for jeres konkurrence starter med Konkurrence: og derefter navnet på jeres konkurrence.
    Sørg for at beskrive krav og hvad der ellers vil være nyttigt for deltagerne at vide.
    Konkurrencen skal have en tidshorisont, det vil sige at i skal fortælle, hvor længe den løber over.
    Emnerne for konkurrencer kan være mange, de skal som minimum omhandle spillet The Sims 2, eller et af de tilhørende programmer, f.eks. Homecrafter+, Bodyshop osv.
  • Når tilmeldingsfristen er udløbet så ændrer du dit første emne(tråd) til at indeholde en afstemning eller laver et nyt emne(tråd) til afstemningen.
    Hvis du laver et nyt emne(tråd) bør du nok lige samle alle bidrag sammen i afstemningsindlægget, så folk kan se hvad det er de kan stemme på.
  • Når afstemningen er afsluttet og der evt. er fundet en vinder kan du(hvis du vil) lave et nyt emne(tråd), hvor du fejrer vinderen og andre kan skrive deres lykønskninger.

Er du i tvivl om et eller andet kan du altid sende en privat besked til en admin eller en redaktør, hvor vi så vil fortælle dig hvad du skal gøre

Indlægaf Hejren » 28. maj 2006, 17:02

For katten da - og interiøret er originalt, kan jeg se! :shock: :lol: Uha da da - mit hus er slet ikke grimt nok, kan jeg se - jeg må gøre noget!
Dette medlem er ikke længere aktivt efter eget ønske, og kan derfor ikke svare på indlæg, private beskeder mv.
Hejren
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Pusserpien » 28. maj 2006, 17:03

Hejren skrev:For katten da - og interiøret er originalt, kan jeg se! :shock: :lol: Uha da da - mit hus er slet ikke grimt nok, kan jeg se - jeg må gøre noget!

:laughing5: :laughing4:
Simsfreak så det batter

Billede
Brugeravatar
Pusserpien
Redaktør
Redaktør

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf ttsen2004 » 28. maj 2006, 17:16

Kan man ikke downloade de møbler?? De er så seje :lol:
Billede = EA sim side.

TILLYKKE med MARC - den lille charmetrold :)
Brugeravatar
ttsen2004
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Østjylland

Indlægaf Pusserpien » 28. maj 2006, 17:31

ttsen2004 skrev:Kan man ikke downloade de møbler?? De er så seje :lol:

Jo jo ....du trykker da bare Download :laughing4:
Simsfreak så det batter

Billede
Brugeravatar
Pusserpien
Redaktør
Redaktør

Indlægaf Søren » 28. maj 2006, 19:49

Et 70er hus, er det huse med grønne badværelser, store stuer og små værelser :?:

Det lyder lokkende, men kan man godt afmelde sig hvis man ikke får tid til at lave et hus :?: (har ret travlt for tiden)
Venlig hilsen
Søren
Brugeravatar
Søren
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Odense

Indlægaf wholle » 28. maj 2006, 22:37

Når vi nu skal bygge det der grimme hus må vi så bruge væg- & gulvbeklædning som andre har lavet?
Eller er det kun Maxis og egen lavede ting der er lovlige?
Brugeravatar
wholle
Co-Admin
Co-Admin

Geografisk sted: Her!

Væge hvordan ???

Indlægaf Hay » 28. maj 2006, 22:42

Ja så skal jeg jo lige lære at lave huse :roll: Jeg har downloaded det der HomeCrafter Plus og har også fundet ud af at bruge det, og lavet skønne grimme tapeter men jeg ville gerne lave en "tapet væg" kan i huske dem :dontknow: men når jeg nu putter et billede ind i HomeCrafter så deler den op i tre billeder, måske er min forklaring dum... Hvordan skal jeg gøre så tapetet ikke bliver tre billeder men kun et ??
http://www.Sims2-fun.dk
Kom ind og se en film ;)
Billede
Brugeravatar
Hay
Tumling
Tumling

Geografisk sted: København

Indlægaf Pusserpien » 29. maj 2006, 07:02

wholle skrev:Når vi nu skal bygge det der grimme hus må vi så bruge væg- & gulvbeklædning som andre har lavet?
Eller er det kun Maxis og egen lavede ting der er lovlige?

ja ...I må godt bruge tapeter eller gulve som andre har lavet ....jeg kan jo i princippet ikke se om det er jer selv der har lavet det :wink:
Simsfreak så det batter

Billede
Brugeravatar
Pusserpien
Redaktør
Redaktør

Indlægaf Pusserpien » 29. maj 2006, 07:04

Søren skrev:Et 70er hus, er det huse med grønne badværelser, store stuer og små værelser :?:

Det lyder lokkende, men kan man godt afmelde sig hvis man ikke får tid til at lave et hus :?: (har ret travlt for tiden)

Nemlig!....ja det kan man sagtens men altså den kører kun en uge så i princippet er det par en eftermiddag/aften du skal hive ud af kalenderen til at lave huset i :wink:
Simsfreak så det batter

Billede
Brugeravatar
Pusserpien
Redaktør
Redaktør

Re: Væge hvordan ???

Indlægaf Pusserpien » 29. maj 2006, 07:08

Hay skrev:Ja så skal jeg jo lige lære at lave huse :roll: Jeg har downloaded det der HomeCrafter Plus og har også fundet ud af at bruge det, og lavet skønne grimme tapeter men jeg ville gerne lave en "tapet væg" kan i huske dem :dontknow: men når jeg nu putter et billede ind i HomeCrafter så deler den op i tre billeder, måske er min forklaring dum... Hvordan skal jeg gøre så tapetet ikke bliver tre billeder men kun et ??

jeg er godt nok ikk lige med ?....efter du har trykket gem i PSP, og opdater i Homecrafter....er det der?
Simsfreak så det batter

Billede
Brugeravatar
Pusserpien
Redaktør
Redaktør

Indlægaf robert » 29. maj 2006, 07:35

Hay jeg tror der er en knap hvor der står NET til fra og der skal du klikke på fra og så skulle det meget gerne være væk :D
Robert
Billede
Hr.Avatar
Min simpage.
Brugeravatar
robert
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: København Ø

Indlægaf Dads » 29. maj 2006, 07:36

Angående Hays Spørgsmål, så tror jeg det er fordi, at den viser tre sammenstøbte tapeter i Homecrafter, og ikke kun én. Defor kan det godt se lidt sjovt ud nogen gang, hvis siderne ikke passer med hinanden. Så Hay, hvis du skal lave tapeten på flere sammenstøbte vægge kan det godt komme til, at se lidt sjovt ud. Men hvis du kun skal bruge stykket på en væg, kommer det til at se fint ud. Jeg tror i hvert fald det var det du mente, men jeg kan jo ikke vide. Det var mit gæt :lol:
Billede<- EA Sim Side.
Brugeravatar
Dads
Filosofisk sim
Filosofisk sim

Geografisk sted: Sydfyn

Indlægaf Annbirtha » 29. maj 2006, 08:54

Det var sørme pænt af dig Pusserpien, sådan at vente til jeg er kommet hjem fra øophold. :grouphug:
Veludhvilet og gåtræt vil jeg da gerne melde mig til og sender dig en Pb om det.
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf Hay » 29. maj 2006, 13:06

Ja Dads det er det jeg mener, tror jeg
altså hvis jeg f.eks vil have et stykke tapet med et billede på lad os sig en smiley, så når jeg loader bmp billedet i HomeCrafter og laver ny tapet, så er der tre smiley'er og ikke bare en. det er ikke godt, man kan jo godt lave for det ser jeg da f.eks her http://www.karinssims2.webbyen.dk/ bla køkkenvæge der er et billede pr tapet og ikke tre billeder på
http://www.Sims2-fun.dk
Kom ind og se en film ;)
Billede
Brugeravatar
Hay
Tumling
Tumling

Geografisk sted: København

Indlægaf Dads » 29. maj 2006, 14:07

Okay Hay, jeg er helt med. Når den viser sig i Homecrafter, viser den tre sammensatte billeder af væggen du har lavet. Så der kommer ikke tre smileyer på en væg, men kun én/antal på den enkelte væg. Grunden til at det ser ud som tre er nemlig, at væggene er sammensat i tre stykker, så man kan se hvordan det ser ud i helhed, altså som det vil se ud i spillet på en lang væg. Jeg håber du forstod.
Billede<- EA Sim Side.
Brugeravatar
Dads
Filosofisk sim
Filosofisk sim

Geografisk sted: Sydfyn

ForegåendeNæste

Tilbage til Konkurrencer