Konkurrence: BYG DET GRIMMESTE HUS I 70'ER STIL

Konkurrence forummet er pga. manglende interesse lukket indtil videre!
Her kan i lave jeres egne konkurrencer som omhandler sims2 på en eller anden måde.
Forumregler
DER KAN IKKE OPRETTES NYE KONKURRENCER INDTIL VIDERE PGA. MANGLENDE INTERESSE!

Her kan i lave et indlæg, hvor i laver jeres egne konkurrencer.
Reglerne er forholdsvis simple, i må kun lave 3 Emner(tråde) pr. konkurrence.
Inden i kan starte en konkurrence, skal I sende en PB (Privar Besked) til en Administrator eller en Redaktør (alle admin og redaktører kan findes her: memberlist.php?mode=leaders) om hvad det er for en konkurrence i ønsker at starte, så vil vi give jer grønt lys for at starte konkurrencen :wink:

For at undgå en masse forvirring, så vil der kun køre en konkurrence af gangen, skulle der være flere som ønsker at køre en konkurrence på en gang, vil det blive først til mølle princippet som vil gælde.

Der er iøvrigt ikke muligt at oprette emner uden tilladelse!

• Lav først et indlæg(emne) hvor i beskriver hvad konkurrencen går ud på og folk kan tilmelde sig i.
    Sørg for at Emnet for jeres konkurrence starter med Konkurrence: og derefter navnet på jeres konkurrence.
    Sørg for at beskrive krav og hvad der ellers vil være nyttigt for deltagerne at vide.
    Konkurrencen skal have en tidshorisont, det vil sige at i skal fortælle, hvor længe den løber over.
    Emnerne for konkurrencer kan være mange, de skal som minimum omhandle spillet The Sims 2, eller et af de tilhørende programmer, f.eks. Homecrafter+, Bodyshop osv.
  • Når tilmeldingsfristen er udløbet så ændrer du dit første emne(tråd) til at indeholde en afstemning eller laver et nyt emne(tråd) til afstemningen.
    Hvis du laver et nyt emne(tråd) bør du nok lige samle alle bidrag sammen i afstemningsindlægget, så folk kan se hvad det er de kan stemme på.
  • Når afstemningen er afsluttet og der evt. er fundet en vinder kan du(hvis du vil) lave et nyt emne(tråd), hvor du fejrer vinderen og andre kan skrive deres lykønskninger.

Er du i tvivl om et eller andet kan du altid sende en privat besked til en admin eller en redaktør, hvor vi så vil fortælle dig hvad du skal gøre

Indlægaf Hejren » 2. jun 2006, 16:52

Det er faktisk en ret oplagt idé at lave en konkurrence i '70er-stil, for mange af de originale Maxis-objekter er faktisk temmelig "70er-grimme" (og nu håber jeg ikke jeg støder nogen).

Det betyder naturligvis ikke at det er en DÅRLIG idé, tværtimod - jeg synes det er en skæg udfordring. Her tør selv jeg være med mod "gamle og garvede" konkurrencedeltagere - selv om jeg dog ikke tør satse på nogen placering. :wink:

Jeg mangler også bare at få banket nogen billeder sammen i paint. Jeg skal bare lige have lært at holde tungen lige i munden mens jeg gør det (eller hvad der nu skal til). :lol:
Dette medlem er ikke længere aktivt efter eget ønske, og kan derfor ikke svare på indlæg, private beskeder mv.
Hejren
Karriere-sim
Karriere-sim

Kan ikke finde ud af at uploade

Indlægaf Hay » 2. jun 2006, 22:29

Hejsa, jeg har læst det lange indæg om hvordan man gør men der er altså ingen kamera knapper at finde på min side på ea
Jeg kikker ved My Uploads - There are no uploads View All Of My Uploads

Når jeg klikker videre der så er der jo tomt :lol: men ingen kamera knap eller upload knap eller noget andet, er det bare mig der er helt galt i byen ?
http://www.Sims2-fun.dk
Kom ind og se en film ;)
Billede
Brugeravatar
Hay
Tumling
Tumling

Geografisk sted: København

Indlægaf Dads » 2. jun 2006, 23:57

Hejsa Hay :D

Når du er inde på thesims2.com og er logget ind trykker du på knappen ved siden af dit lille avatar, der hedder Manage

Så vælger du den, der hedder Manage My Uploaded Lots

Når du kommer derind kan du se billedet af dit hus. Du trykker nu på knappen Billede Edit/Add Screen Shots.

Så trykker du på Gennemse og finder det billede du vil uploade, og når du har fundet det giver du det en titel og trykker på fluebenet.

Jeg håber du kan finde ud af det, ellers hjælper jeg gerne :D
Billede<- EA Sim Side.
Brugeravatar
Dads
Filosofisk sim
Filosofisk sim

Geografisk sted: Sydfyn

Indlægaf Pusserpien » 3. jun 2006, 12:18

Dads skrev:Men det er i hvert fald grimt :lol:

Jep ....det tør sq siges :!: :laughing4: Du har da ramt 70'er stilen meget godt :wink:
Simsfreak så det batter

Billede
Brugeravatar
Pusserpien
Redaktør
Redaktør

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf Dads » 3. jun 2006, 12:42

Pusserpien skrev:Jep ....det tør sq siges :!: :laughing4:

Du burde skamme dig Pusserpien, bare sådan at stå og sige mit mesterværk er grimt! Magen til frækhed skal man sq lede længe efter :lol:

(Det er ikke lige hver dag man for at vide, at ens hus ligner noget der er løgn! :lol:)

Pusserpien skrev:Du har da ramt 70'er stilen meget godt :wink:

Pyha, det var godt. Jeg tvivlede lidt, men håbede på det bedste. Det er jo svært når jeg ikke selv har prøvet at leve i et 70'er hus.
Billede<- EA Sim Side.
Brugeravatar
Dads
Filosofisk sim
Filosofisk sim

Geografisk sted: Sydfyn

Indlægaf Hay » 3. jun 2006, 12:56

:oops: :oops: :oops: Jeg fandt ud af at uploade, hvis der er andre der er lige så dårlige til det som mig så kan jeg da lige sige uha... tør næsten ikke det er flovt, men jeg læste mig frem til at..... upload sker jo slet ikke fra ea-siden men fra selve spillet Hurra hurra for de kvikke :whistle:
Kom ind og se en film ;)
Billede
Brugeravatar
Hay
Tumling
Tumling

Indlægaf Hejren » 3. jun 2006, 13:15

Fantastisk, Dads. :wink: Hvordan pokker har du fået plads til så mange billeder - det er jo en hel serie? Jeg er bange for at I må nøjes med lidt færre billeder fra min side...
Dette medlem er ikke længere aktivt efter eget ønske, og kan derfor ikke svare på indlæg, private beskeder mv.
Hejren
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Hay » 3. jun 2006, 13:19

Jeg lagde også mange billeder på, lav et stort tomt ark i psp (eller andet) og så indsæt dine billeder af huset som nye lag eller bare sæt den på, så har du som slut et stort billede med mange små, på den måde kan du have tre store billeder der indholder mange små :lol:
Kom ind og se en film ;)
Billede
Brugeravatar
Hay
Tumling
Tumling

Indlægaf Jacob » 3. jun 2006, 13:59

Hvis det lige kan komme ud kan jeg sige her er Hay's simpage: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... id=1087528
Billede

Jacob Billede
Brugeravatar
Jacob
Filosofisk sim
Filosofisk sim

Indlægaf Hay » 3. jun 2006, 14:13

Jacob2eren det er rigtigt ja, men det er muligt at den bliver lavet lidt om indtil at den bliver godkendt og kommer på listen :idea:
Kom ind og se en film ;)
Billede
Brugeravatar
Hay
Tumling
Tumling

Indlægaf mia_duberg » 4. jun 2006, 21:20

jeg har prøvet at lægge mine billeder ind, men har lidt problemer.. umiddelbart kan jeg godt finde ud af det, men når jeg så går ind for at se på billederne er der ingen?!!
Brugeravatar
mia_duberg
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Geografisk sted: Roskilde

Indlægaf Hejren » 4. jun 2006, 21:46

Mia - umiddelbart vil jeg sige at Dads' guide er rigtig god, men kan det være fordi du benytter et format, siden ikke vil kendes ved? Jeg "kom til" at uploade mine billeder i bmp-format, og det gik fint - selv om rygtet vil vide at det ikke er gangbart (jvf. Nephisarias indlæg) :?:
Hejren
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf mia_duberg » 5. jun 2006, 09:20

jeg fik også først beskeden om det ikke måtte være .bmp filer, men lavede det så også om..
Brugeravatar
mia_duberg
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Geografisk sted: Roskilde

Indlægaf Nephisariah » 5. jun 2006, 11:32

Hejren skrev:Mia - umiddelbart vil jeg sige at Dads' guide er rigtig god, men kan det være fordi du benytter et format, siden ikke vil kendes ved? Jeg "kom til" at uploade mine billeder i bmp-format, og det gik fint - selv om rygtet vil vide at det ikke er gangbart (jvf. Nephisarias indlæg) :?:

:thumbsup:

Det er ikke et rygte jeg har sat i gang..... Jeg har det fra EA's egne oplysninger, når du går ind og siger add/modify screenshots står der rent faktisk :

Upload Additional Images (Max Size: 500 KB; Allowed Image Types: .gif, .jpg, .png)

You are only allowed 3 files, delete file before uploading
:vacation2:

At I har været i stand til at uploade andet er bare super, det jeg ønskede med mit indlæg var ikke at lyde negativ. :icon_cry2: Det var mere hvis der var nogen der kunne trække på mine erfaringer, og så få gavn af en anden metode der måske kunne hjælpe..... HVIS nu det ikke kunne lykkedes med andre end de ovenfornævnte filtyper!!!!. :bigwave: SÅ kunne mit indlæg måske hjælpe, i stedet for at bruge en masse tid på noget der IKKE BEHØVER at være svært. :celebrate2:

Det var bare et foreslag ment som hjælp, hvis man havde problemer.... ikke andet... :1wave:

Jeg håber, det trods alt har kunne være til nogen hjælp!! :goodidea:

Det er iøvrigt nogle gode indlæg I har lavet til konkurrencen, det er dejligt at se der er så mange forskellige bud på 70'erne. Det er bare "knæhøjt karse"!!!! :Respekt:

KnazZZZ
Nephisariah
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Randers

Indlægaf Hejren » 5. jun 2006, 11:46

Nephisaria - jeg tror skam på dig, når du siger hvor du har det fra. :D Jeg blev bare så overrasket, da den lod sig opdatere alligevel.

Næh nej, du lyder skam ikke negativ. Og jeg læste da selv dit glimrende indlæg grundigt igennem før jeg gik i gang selv. At mine fingre så ikke altid hører efter og kommer til at trykke på knapper som de ikke skal... :wink:
Hejren
Karriere-sim
Karriere-sim

ForegåendeNæste

Tilbage til Konkurrencer