Konkurrence: BYG DET GRIMMESTE HUS I 70'ER STIL

Konkurrence forummet er pga. manglende interesse lukket indtil videre!
Her kan i lave jeres egne konkurrencer som omhandler sims2 på en eller anden måde.
Forumregler
DER KAN IKKE OPRETTES NYE KONKURRENCER INDTIL VIDERE PGA. MANGLENDE INTERESSE!

Her kan i lave et indlæg, hvor i laver jeres egne konkurrencer.
Reglerne er forholdsvis simple, i må kun lave 3 Emner(tråde) pr. konkurrence.
Inden i kan starte en konkurrence, skal I sende en PB (Privar Besked) til en Administrator eller en Redaktør (alle admin og redaktører kan findes her: memberlist.php?mode=leaders) om hvad det er for en konkurrence i ønsker at starte, så vil vi give jer grønt lys for at starte konkurrencen :wink:

For at undgå en masse forvirring, så vil der kun køre en konkurrence af gangen, skulle der være flere som ønsker at køre en konkurrence på en gang, vil det blive først til mølle princippet som vil gælde.

Der er iøvrigt ikke muligt at oprette emner uden tilladelse!

• Lav først et indlæg(emne) hvor i beskriver hvad konkurrencen går ud på og folk kan tilmelde sig i.
    Sørg for at Emnet for jeres konkurrence starter med Konkurrence: og derefter navnet på jeres konkurrence.
    Sørg for at beskrive krav og hvad der ellers vil være nyttigt for deltagerne at vide.
    Konkurrencen skal have en tidshorisont, det vil sige at i skal fortælle, hvor længe den løber over.
    Emnerne for konkurrencer kan være mange, de skal som minimum omhandle spillet The Sims 2, eller et af de tilhørende programmer, f.eks. Homecrafter+, Bodyshop osv.
  • Når tilmeldingsfristen er udløbet så ændrer du dit første emne(tråd) til at indeholde en afstemning eller laver et nyt emne(tråd) til afstemningen.
    Hvis du laver et nyt emne(tråd) bør du nok lige samle alle bidrag sammen i afstemningsindlægget, så folk kan se hvad det er de kan stemme på.
  • Når afstemningen er afsluttet og der evt. er fundet en vinder kan du(hvis du vil) lave et nyt emne(tråd), hvor du fejrer vinderen og andre kan skrive deres lykønskninger.

Er du i tvivl om et eller andet kan du altid sende en privat besked til en admin eller en redaktør, hvor vi så vil fortælle dig hvad du skal gøre

Indlægaf Dads » 1. jun 2006, 07:43

Pusserpien skrev:er alle så med?

Jep, her kan det godt passe ind, måske kommer jeg så bare til at aflevere 1 eller to dage før, det er uvidst. Men det må man vel godt.
Billede<- EA Sim Side.
Brugeravatar
Dads
Filosofisk sim
Filosofisk sim

Geografisk sted: Sydfyn

Indlægaf Pusserpien » 1. jun 2006, 08:30

Ok ...forfra om igen :lol: Konkurrenceføreren er selv kommet i uføre :lol: derfor ændres afleverings fristen fra lørdag til mandag kl. 21, og ja selvfølgelig må man gerne aflevere før :wink:
Afstemningstidsrummet bliver derfor også lavet om, men løber stadig en to-tre dage. jer der oprindeligt havde frameldt jer vil i ikke nok sende mig en pb om I stadig er med eller ej så jeg kan få opdateret listen? på forhånd tak.
Simsfreak så det batter

Billede
Brugeravatar
Pusserpien
Redaktør
Redaktør

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf Annbirtha » 1. jun 2006, 08:37

Det var heldigt at tidspunktet for afstemningen blev udskudt, for vi skal i Sommerhus i Pinsen, og er først hjemme igen mandag eftermiddag. :wink:
Simsekisser, når du tager et Screenshot fungerer det ligesom når du har kopieret noget, du skal bare højreklikke i dit redigeringsprogram og vælge "sæt ind" :P
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf Frillen » 1. jun 2006, 09:00

Jamen jeg må da også indrømme at jeg også er kommet i tidsnød og godt kunne bruge et par ekstra dage :lol:
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Indlægaf simsekisser » 1. jun 2006, 11:02

Okay jeg kan da godt se jeres problemer ang. tiden, så er det bedre at jeg trækker mig end hele Banden :lol: så held og lykke allesammen med jeres Huse.

Kisser :lol:
Brugeravatar
simsekisser
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf albert » 1. jun 2006, 13:09

Chrille skrev:Jeg kan heller ikke være med, har brækket højre arm :x

Har ondt af dig, men hvorfor endligt ikke?
Nu er sommeren kommet vi skal ud på mark og sti,
synge sang rundt om bålet og sove i det fri,
vi er seje, vi er rå, det er os der er de blå,
det er derfor vi har uniformen på.!

Profil billedet er venligs udlånt af Hay fra sims2-fun.dk
Brugeravatar
albert
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: aalborg

Indlægaf Dads » 1. jun 2006, 13:49

simsekisser skrev:Okay jeg kan da godt se jeres problemer ang. tiden, så er det bedre at jeg trækker mig end hele Banden

Jamen Kisser, nu er fristen jo rykket helt frem til mandag, kan du så ikke nå det? Det er da ærgeligt, hvis du ikke skal være med Billede
Billede<- EA Sim Side.
Brugeravatar
Dads
Filosofisk sim
Filosofisk sim

Indlægaf simsekisser » 1. jun 2006, 15:06

Hej Dads!

Jeg kan desværre ikke være med da jeg rejser Søndag, og først kommer hjem næste Søndag, men det er der ikke noget at gøre ved, der kommer nok en anden gang, det jeg syntes også er "Konkurence" er lige så meget at se hvad i andrer har lavet, og være med til at stemme :lol: , men det kan jeg jo så ikke nå, det var derfor jeg spurgte om det kunne rykkes frem til om Lørdagen, for så havde jeg kunnet nå det, men pyt, jeg overlever nok :lol: , og så pøj-pøj da.

Kisser
Brugeravatar
simsekisser
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf Pusserpien » 1. jun 2006, 19:20

Pga et slagsmål i kulisserne, med én tilskadekommen er der søgt dispensation for mia-duberg så hun går ind istedet for Chrille der jo desværre er kommet heftigt til skade i kampen om pladserne :lol:
Simsfreak så det batter

Billede
Brugeravatar
Pusserpien
Redaktør
Redaktør

Indlægaf Dads » 1. jun 2006, 20:09

Hm Pusserpien, jeg kom lige til at tænke på noget. Du siger jo, at vi kun må bruge maxisobjekter. Men må vi godt bruge nogle af de 299 objekter, som Frillen har lavet: http://www.sims2you.dk/phpbb2/viewtopic.php?t=767 eller er det strengt forbudt. Jeg har nemlig brugt nogle af objekterne, og jeg tænkte ikke over det, da jeg lavede det, da det jo egentligt er skjulte maxisobjekter. Men må man bruge dem?
Billede<- EA Sim Side.
Brugeravatar
Dads
Filosofisk sim
Filosofisk sim

Indlægaf mia_duberg » 1. jun 2006, 20:47

Jeg siger mange tak for pladsen og vil straks gå igang!!!!
Brugeravatar
mia_duberg
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Geografisk sted: Roskilde

Indlægaf Nephisariah » 2. jun 2006, 03:49

Hej Pusserpien!! :2wave:

Jeg har en god og en dårlig nyhed!! :roll:

Den gode er jeg er færdig med mit hus :2thumbsup: (faktisk har jeg været det et par gange hvor jeg har uploadet og slettet i det igen). :computerproblem:

Navnet på huset er: 70'er Villa

Navnet på linken til siden:

http://thesims2.ea.com/exchange/lot_det ... er_id=3091
Den dårlige er, at jeg HAR bygget huset på en grund med målene 4x4 (kan kontrolleres når huset er dowloadet :thumbsup: , og man ligger en tom grund hen over og vil opdage at 4x4-grunden passer perfekt).

MEN på EA's hjemmeside viser den grundstørrelsen 5x3). 5x3-grunden er derimod for smal og for lang, men som sagt 4x4 er perfekt. I må gerne selv tjekke... :Tænker:

Jeg ved ikke hvorfor den viser en anden grundstørrelse end den faktiske, det er første gang jeg har været i den situation, de andre grunde jeg uploader har jeg normalt ingen problemer med. :whistle:

Håber på jeres hjælp! :badweather: HAR revet ned, bygget op, kontrolleret grund både 3 og 4 gange at det er rigtige størrelse, hvad gør jeg forkert?? :Moderatorhjælp: :icon_cry2:

Godt initiativ til en sjov konkurrence!!! :waytogo:

KnazZZ
Nephisariah
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Randers

Indlægaf Pusserpien » 2. jun 2006, 07:27

Dads skrev:Hm Pusserpien, jeg kom lige til at tænke på noget. Du siger jo, at vi kun må bruge maxisobjekter. Men må vi godt bruge nogle af de 299 objekter, som Frillen har lavet: http://www.sims2you.dk/phpbb2/viewtopic.php?t=767 eller er det strengt forbudt. Jeg har nemlig brugt nogle af objekterne, og jeg tænkte ikke over det, da jeg lavede det, da det jo egentligt er skjulte maxisobjekter. Men må man bruge dem?

Alt sjovt er tilladt :lol: også Frillens købeobjekter som jo er Maxis objekter :wink:
Simsfreak så det batter

Billede
Brugeravatar
Pusserpien
Redaktør
Redaktør

Indlægaf Pusserpien » 2. jun 2006, 07:33

Pusserpien skrev:
Dads skrev:Hm Pusserpien, jeg kom lige til at tænke på noget. Du siger jo, at vi kun må bruge maxisobjekter. Men må vi godt bruge nogle af de 299 objekter, som Frillen har lavet: http://www.sims2you.dk/phpbb2/viewtopic.php?t=767 eller er det strengt forbudt. Jeg har nemlig brugt nogle af objekterne, og jeg tænkte ikke over det, da jeg lavede det, da det jo egentligt er skjulte maxisobjekter. Men må man bruge dem?

Alt sjovt er tilladt :lol: også Frillens købeobjekter som jo er Maxis objekter :wink:

Nephisariah skrev: Den dårlige er, at jeg HAR bygget huset på en grund med målene 4x4 (kan kontrolleres når huset er dowloadet , og man ligger en tom grund hen over og vil opdage at 4x4-grunden passer perfekt).

MEN på EA's hjemmeside viser den grundstørrelsen 5x3). 5x3-grunden er derimod for smal og for lang, men som sagt 4x4 er perfekt. I må gerne selv tjekke...

At EA ikke ka hitte rundt i grundstørrelserne kan du jo ikke gøre så meget ved :wink: Så hvis du selv er 112% sikker på den er 4x4 så er den 4x4
Simsfreak så det batter

Billede
Brugeravatar
Pusserpien
Redaktør
Redaktør

Indlægaf Dads » 2. jun 2006, 14:52

Hrmf, nu er jeg godt og grundigt færdigt med mit hus, og mangler bare billederne. Nu sidder jeg bare og tænker på, om det overhovedet er i 70'er stil. Noget af det er jeg helt sikker på, men jeg lover altså ikke et helt rent 70'er hus, for jeg aner jo ikke hvordan det så ud den gang. Jeg har kun gættet og læst. Men det er i hvert fald grimt :lol:
Billede<- EA Sim Side.
Brugeravatar
Dads
Filosofisk sim
Filosofisk sim

ForegåendeNæste

Tilbage til Konkurrencer